_Saar schreef:LoveUggs schreef:
De man van wie de site was is opgepakt. (deze bedoel je toch..?)
Hij is de eigenaar van het vosje en de stippel en de ezel.
Vind dat hij net zo schuldig is als de andere betrokkenen. Of hij er nou wel of niet bij was.
Hij zegt dat het filmpje 9 jaar oud is, kan best, maar hij zegt ook dat hij niet wist dat zijn paard mishandeld werd, dat hij het contact verbroken had nadat hij erachter kwam, en dat hij het filmpje van internet had gehaald. Dat is gek, want het stond nog op zijn site? Wat ook gek is, is dat er meerdere van dit soort filmpjes met dezelfde pony (vosje) rondgaan op internet. Van dezelfde site, andere vrouw. Misschien wat minder heftig als het filmpje waar het over gaat, en een slanke vrouw, maar met opzet met sporen schoppen, en zweepjes slaan, kiezen achterstevoren trekken, en het paard tussen je benen heen en weer slingeren vind ik ook dierenmishandeling.
Eigenaar is net zo erg en net zo schuldig. (gaat hier om een 53 jarige man.)
Nee die bedoel ik niet. De man die jij bedoelt was gister op Hart van Nederland. De man die ik bedoel is de webdesigner, hij heeft zeg maar een opzet gemaakt voor een website die dan naar wens ingevuld kan worden. Hij wist, naar het schijnt, dus echt niets van de inhoud af.
Maar die heeft daar dan ook niets mee te maken natuurlijk. Hij ontwerpt een site voor iemand, en daarna is het in principe zijn pakkie an niet meer.