lezen.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miepie77 schreef:DaniBanani schreef:Mensen en dieren kan je niet gelijk stellen.
Mag ik mijn kind een opvoedkundige tik met een zweep geven?
Mag ik ze met een spoor prikken als ze me niet snel genoeg lopen?
Mag ik mijn moeder in laten slapen als het geld eigenlijk op is?
Mag ik mensen eten?
In een hokje stoppen?
Contact met soortgenoten ontzeggen?
Stroomschokjes geven als ze te veel praten?
Nee, nee, nee. Mens en dier is niet gelijk en elke vergelijking daarop gebaseerd is per definitie onzinnig.
(en voor de noodzakelijke duidelijkheid, ik zou bovenstaande voorbeelden ook nooit willen uitvoeren)
bovenstaande mag niet in jou ogen, maar je mag wel seks met ze hebben, triest vind ik dat
bovenstaande zijn overigens allemaal aannames van jou over de anderen in het topic, want je weet helemaal niet of dit zo is
oh ja even een eye-opener voor je: mensen zijn een diersoort, dus je kan het wel degelijk vergelijken
Vjestagirl schreef:Ragdollcat schreef:Ik zou zeggen, hou hou hou alsjeblieft op zeg. Om de dieren voor van alles en nog wat te misbruiken.
Dus jij rijdt geen paard en leeft compleet vegantistisch?
Ragdollcat schreef:Er zijn grenzen en dit is er een van.
En ik vind het ongelooflijk dat jij dat maar normaal vind, ik wordt misselijk van jou.
Sheran schreef:Overigens moet dus het dier er geen last van hebben: als je seks wil met je hamster en het diertje in je vulva probeert te stoppen vind ik dat wél abnormaal, want daar heeft het dier last van en je doet het er pijn mee. Maar als je paard lekker blijft staan en niet wegloopt, en als je hond gezellig terugrijdt, zou je ze er dan daadwerkelijk kwaad mee doen?
Ragdollcat schreef:Er zijn grenzen en dit is er een van.
En ik vind het ongelooflijk dat jij dat maar normaal vind. Echt misselijkmakend.
Ragdollcat schreef:Vjestagirl, jij bent ziek in je hoofd dus ik hoef zoiets niet aan jou uit te leggen, want je vind toch dat alles kan en mag.
![]()
![]()
![]()
Ragdollcat schreef:Vjestagirl, jij bent ziek in je hoofd dus ik hoef zoiets niet aan jou uit te leggen, want je vind toch dat alles kan en mag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ragdollcat schreef:MariekeB, ja je hebt gelijk, het is ook walgelijk, gelukkig hoef ik me daar niet schuldig door te voelen want ik eet geen dieren en geen vissen en geen zeebanket en geen gevogelte.
Ragdollcat schreef:Hoezo bizar????? wat Vjestagirl neerzet is absoluut bizar en velen zijn het met me eens.
En verder mogen jullie lekker met elkaar die zieke mensen goedpraten.
doeiiiiiiiiii
Ragdollcat schreef:Hoezo bizar????? wat Vjestagirl neerzet is absoluut bizar en velen zijn het met me eens.
En verder mogen jullie lekker met elkaar die zieke mensen goedpraten.
doeiiiiiiiiii