Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Ja, dat vind ik zo bizar aan Jappanners, willen geen gezichtsverlies, geen paniek, geen emoties tonen. Emoties zijn een teken van zwakte..
Kom op Japan, je hele land gaat naar de klöte en het enige waar de regering aan denkt is gezichtsverlies voorkomen..
bedouin schreef:Ondertussen heb ik toch heel veel beelden al gezien van mensen die enorm ongelukkig eruit zien, voor mij straalt het er wel van af dat die mensen alles kwijt zijn en paniek ervaren en zich verloren voelen - in filmpjes is het inderdaad niet te zien.
Ik vind het zo erg dat boven op alles de temperaturen zo laag zijn, niet warmer dan 3 graden C.!
Lins_Vetra schreef:http://www.abc.net.au/news/events/japan ... eafter.htm
Als je met je muis over de plaatjes schuift zie je voor-na. Echt bizar...
Appelflapje schreef:Home-video van de binnenstromende tsunami. Ik vind dit de indrukwekkendste beelden tot nu toe. Nu zie je pas goed hoe snel dat water binnenstroomt en de vernietigende kracht ervan.Echt vreselijk.
http://video.l3.fbcdn.net/cfs-l3-snc6/8 ... cd6dc12abf
(Sorry als dit al geplaatst is, ik heb niet het hele topic gelezen.)
Urielle schreef:Een tijd terug hadden we het over de kalme Japanners. Ik vond dit bericht op HLN.Citaat:"Japan censureert beelden van paniek en chaos"
Nieuwsmedia geven een "compleet verkeerd" beeld van de situatie rond de gehavende Japanse kerncentrale Fukushima I. De regering voorkomt dat beelden van paniek en chaos worden verspreid.
Dit zegt de Japanse oud-journalist en ondernemer Yasumitsu Yamada, die uit het rampgebied terugkeerde. Volgens hem belette de politie hem ook te fotograferen.
Yamada verteld dat hij verwarde, bezorgde en huilende mensen. Op de luchthaven van Fukushima staan lange rijen mensen die proberen een ticket te bemachtigen om de stad te verlaten.
Eerder ontkende de Japanse regering ook al dit zich een ontploffing zou voorgedaan hebben in de gebouwen van reactor 1 van de kerncentrale in Fukushima. Pas toen er homevideo's begonnen te lekken, gaf de regering die informatie toe.