Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:Ik moet eigenlijk m'n fiets nog even binnen zetten (woon in een maisonette dus moet even een stukje omlopen naar de schuur) neem aan dat het geen kwaad kan om even 5 min buiten te zijn als hier verder niks van een luchtalarm af is gegaan?
Hilbrand schreef:wedden dat de overheden straks melden dat er geen gevaar voor de volksgezondheid is geweest?
Jaja.Mij maken ze niks wijs.Reken er op dat er wat troep de lucht in is gegaan en weer naar beneden is gekomen .
MarvanTom schreef:Hilbrand schreef:wedden dat de overheden straks melden dat er geen gevaar voor de volksgezondheid is geweest?
Jaja.Mij maken ze niks wijs.Reken er op dat er wat troep de lucht in is gegaan en weer naar beneden is gekomen .
Gewoon Wikileaks in de gaten houden; helaas horen we het dan achteraf ipv op tijd.
Ach, het belastingbetalende plebs moet je niet wijs maken maar dom houden, he?
quincy123 schreef:_rosita_ schreef:Is er ergens te zien over welke gebieden die wolk trekt/zal trekken????
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Maar als ik op buienradar kijk, komt de regen en dus de wind wel richting Amersfoort..
Loose schreef:_rosita_ schreef:Is er ergens te zien over welke gebieden die wolk trekt/zal trekken????
op rtl 4 lieten ze een kaartje zien van waar het heen ging of regen ging neervallen waarschijnlijk, en dat was een soort hoek van ergens rechtsboven rotterdam, arnhem, apeldoorn en utrecht.
calice schreef:Ik moet eigenlijk m'n fiets nog even binnen zetten (woon in een maisonette dus moet even een stukje omlopen naar de schuur) neem aan dat het geen kwaad kan om even 5 min buiten te zijn als hier verder niks van een luchtalarm af is gegaan?