Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monchou

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:05

Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij het lang uithoudt in zo'n gevangenis. Dan zie ik hem eerder zelfmoord plegen dan jarenlang daar verkracht en mishandeld te worden. Want hij doet wel alsof hij zo'n tough guy is, maar volgens mij is het best een mietje.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:23

Ik vind het nogal wat van die hoogleraar om een diagnose te stellen op basis van media dingen...

En ik vind het nog steeds verschrikkelijk om te lezen hoe hij hier al veroordeeld is. Ook hier krijgt hij bij voorbaat al geen eerlijk proces. Bah.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:27

sarabande schreef:
Ja ThePast03 dat verbaast me ook. Dat er hier op Bokt meiden zijn die wat er ook gebeurt blijven vertellen dat Joran de onbevlekte ontvangenis is die er steeds maar weer door nare mensen ingeluisd wordt :(:)
Dat hij her en der een lijk van een meisje achterlaat...alla

Dank je Sarabande.....dacht even dat ik gek werd!!
Maar gelukkig zien meer mensen het zoals ik. Nog even en we moeten medelijden met m hebben en starten we een inzamelingsaktie op!!

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:27

Zolang hij nog geld heeft (van zichzelf of toegestopt door moeders) zal hij het uithouden in die gevangenis.
De armoede binnen die muren is inmens en hij zal ongetwijfeld 'bescherming' en zogenaamde 'vrienden' kunnen kopen. Hij is er glad genoeg voor..

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:31

Heino schreef:
Ik vind het nogal wat van die hoogleraar om een diagnose te stellen op basis van media dingen...

En ik vind het nog steeds verschrikkelijk om te lezen hoe hij hier al veroordeeld is. Ook hier krijgt hij bij voorbaat al geen eerlijk proces. Bah.

Ja, juist een hoogleraar zou toch moeten weten dat de media hele selectieve beelden van iemand laat zien en kan laten zien.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:33

Hij word hier al veroordeeld terwijl hij nog niet eens de dader is en schuldig is,er is nog nix bewezen.
Ik vind hem ook maar een rare,stoere jongen die denkt alles te kunnen en te zijn.Hij voelt zich zelf heel knap.
Maar ik twijfel óf hij wel de moordenaar is.Waarom weet ik niet,een soort voorgevoel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:36

Ik heb zoiets van; óf hij is een immense idioot (want als hij inderdaad zowel Natalee heeft vermoord als dit meisje en met alle media-aandacht zou je toch verwachten dat iemand voorzichtiger wordt), óf er is inderdaad een complot.

Hoe dan ook... wat ik van hem gezien heb vind ik hem wel een engerd...

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:43

en zo zeggen we allemaal dat we aan zijn uiterlijk kunnen zien dat die knul niet in orde is. Nou laat die gedachten nog eens door je hoofd gaan de volgende keer wanneer je je buurjongen ziet lopen? Want doordat we denken dat we moordenaren op uiterlijke kenmerken kunnen herkennen of gedrags kenmerken, zullen we onplezierig verrast worden wanneer de buurjongen er ene blijkt te zijn en horen we bij de volgende moord op tv WEER hetzelfde zinnetje. "Dat had ik nou nooit van hem verwacht, hij was altijd zo een vriendelijke, behulpzame man."
J.V.S zal vast en zeker een heel erg charmante en vriendelijke knul zijn als hij rond de vrouwen is. Want hij heeft geloof ik wel altijd sjans! Dus een beeld vormen op geruchten en media verhalen geeft nou niet bepaald een goed beeld van wie hij is en hoe hij in elkaar zit he?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 12:46

gohya schreef:
Hij word hier al veroordeeld terwijl hij nog niet eens de dader is en schuldig is,er is nog nix bewezen.
Ik vind hem ook maar een rare,stoere jongen die denkt alles te kunnen en te zijn.Hij voelt zich zelf heel knap.
Maar ik twijfel óf hij wel de moordenaar is.Waarom weet ik niet,een soort voorgevoel?

Heb ik ook hoor, mijn intuïtie zegt dat dit verhaal niet klopt... Maar of dat een goede raadgever is weet ik niet

Odetteke: absoluut, en ondertussen wordt daardoor wel een verkeerd beeld geschetst van zowel psychopaten als van psychologen

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:16

_Ella_ schreef:
Persoonlijk denk ik niet dat hij een seriemoordenaar is, dat hij een kick krijgt van moorden, of dat het een verslaving is. Ik denk wel dat hij een onderontwikkeld (of geen) geweten heeft, en heel impulsief kan reageren (bijv. het wijnincident). Hij vindt zichzelf ook helemaal geweldig, ik heb hem nog nooit oprecht zelfkritiek horen geven. Dit lijkt me ergens ook niet gezond. En, ik ben ook wel benieuwd naar zijn IQ.
Edit: dit is puur giswerk natuurlijk, maar ik vind het best interessant

Van uw schrijven kan ik werkelijk niets begrijpen?

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:16

_Ella_ schreef:
Voor degenen die het wel heel dom vinden dat hij dit precies 5 jaar na dato gedaan heeft, ik hoorde daar gister een imo heel logische theorie over. Er was die ochtend een programma op tv over de zaak holloway. Het zou heel goed kunnen dat het meisje dit gezien heeft en beseft heeft met wie ze op de kamer was, waarop Joran door het lint ging.

Oh dat wist ik niet! Ja, dat kan maar zo inderdaad!

Ik zeg niet dat Joran de onbevlekte ontvangenis is, maar zolang er niks bewezen is kan dit allemaal "Toeval" zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:23

En die zogenaamde pokervriend die hem niet kent maar wel zijn nr heeft, een etentje met hem had gepland enz..... die de politie tipt?????

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:23

xTamara schreef:
_Ella_ schreef:
Voor degenen die het wel heel dom vinden dat hij dit precies 5 jaar na dato gedaan heeft, ik hoorde daar gister een imo heel logische theorie over. Er was die ochtend een programma op tv over de zaak holloway. Het zou heel goed kunnen dat het meisje dit gezien heeft en beseft heeft met wie ze op de kamer was, waarop Joran door het lint ging.

Oh dat wist ik niet! Ja, dat kan maar zo inderdaad!

Ik zeg niet dat Joran de onbevlekte ontvangenis is, maar zolang er niks bewezen is kan dit allemaal "Toeval" zijn.

Jongens...kom op zeg. Iemand die een moeder die niet weet waar haar kind/ of waar het lijk van haar kind is, probeert te chanteren met meer informatie??

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:25

Teddy321 schreef:
Jongens...kom op zeg. Iemand die een moeder die niet weet waar haar kind/ of waar het lijk van haar kind is, probeert te chanteren met meer informatie??

Precies parasiteren op het verdriet van iemand, dat vind ik echt door en door verrot :r

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:28

Teddy321 schreef:

Tja, en wie zegt dat dat waar is? Ik heb daar echt nog niks over gehoord.
En als dat waar is dan is dat inderdaad ziek. Maar dan denk ik eerder dat hij een psychiater nodig heeft i.p.v. gevangenisstraf
Het enige wat ik zeg is dat je niet zeker kan zijn dat hij daar de schuldige van is.. Er is namelijk geen bewijs.. anders was hij allang opgesloten.
Waarschijnlijk heeft hij er wel iets mee te maken ja.. maar doodslag/toeval is niet uit te sluiten.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:29

Tamara, dat van afpersing wil de fbi nou gelijk in de aanklacht gooien nu dat hij aangehouden is voor moord. Dus wat dat betreft denk ik dat je dat wel aan kan nemen als waar!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:30

xTamara schreef:
Teddy321 schreef:

Tja, en wie zegt dat dat waar is? Ik heb daar echt nog niks over gehoord.
En als dat waar is dan is dat inderdaad ziek. Maar dan denk ik eerder dat hij een psychiater nodig heeft i.p.v. gevangenisstraf
Het enige wat ik zeg is dat je niet zeker kan zijn dat hij daar de schuldige van is.. Er is namelijk geen bewijs.. anders was hij allang opgesloten.
Waarschijnlijk heeft hij er wel iets mee te maken ja.. maar doodslag/toeval is niet uit te sluiten.

Inderdaad!!

En gevalletjes als de Puttense moordzaak etc worden als schandalig betiteld. Ik denk dat als velen hier de macht hadden dat er een hoop onschuldigen vast zaten. Ik zeg niet dat hij heilig is maar pas als bewezen is dat hij haar vermoord heeft is het tijd zat om hem in die enge gevangenis te gooien. Misschien was hij het indd (deze keer?) niet.... bij N is ook nooit een bewijs boven water gekomen ook al LEEK het toen ook klinkklaar duidelijk!!!

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:31

Volgens de nieuwszender ABC, heeft mevr. Holloway zelfs al geld overgemaakt naar Joran. Hij werd ook al in de gaten gehouden door de FBI. Jammer dat die dit niet hebben kunnen voorkomen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:33

In zekere zin naief als ze geld heeft overgemaakt, ze weet toch zelf ook wel na 100x het verhaal wijzigen dat hij na 5 jaar niet ineens met de waarheid op de proppen komt en de vraag is of hij die wel weet....

Misschien leeft hij wel in een fantasiewereldje 'van horen zeggen'. Je weet het gewoonweg niet zeker.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 07-06-10 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:33

Hm beetje stom van mevr. Holloway om hem nog geld te geven ook. Aangezien Joran niet echt betrouwbaar is.. Alsof hij nu ineens wel gaat vertellen waar ze ligt, als hij dat uberhaupt al weet.

Ik ben het met jou eens zonnetje81!

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:34

Terwijl ik dit zo schrijf schiet me ieeens iets te binnen :)* . De Amerikanen wordt altijd manipulatie in de schoenen geschoven. Misschien is een en ander wel in scene gezet door de Amerikanen!! En om de belastingbetaler te ontzien, is het in Peru gebeurd...... *D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:34

Misschien kickt hij wel op de aandacht dat men denkt dat hij het is en hij het niet is en daardoor niet gepakt zou kunnen worden? Dat er iets niet klopt in zijn bovenkamer lijkt me wel duidelijk.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:36

xTamara schreef:
Hm beetje stom van mevr. Holloway om hem nog geld te geven ook. Aangezien Joran niet echt betrouwbaar is.. Alsof hij nu ineens wel gaat vertellen waar ze ligt, als hij dat uberhaupt al weet.

Ja dat jullie het met elkaar eens zijn is duidelijk.

Maar dat jullie totaal voorbij gaan aan het feit dat die moeder radeloos van verdriet is en tot alles in staat is als ze denkt duidelijkheid te krijgen, vind ik wel erg kortzichtig.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:36

xTamara schreef:

Die vrouw is wanhopig!! Hallo zeg, die zoekt begrijpelijker wijs wanhopig naar antwoorden wat er met haar dochter is gebeurd. En zal haar onderhand ook weleens kunnen begraven. Ze heeft nu helemaal NIETS

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:37

sarabande schreef:
xTamara schreef:

Ja dat jullie het met elkaar eens zijn is duidelijk.

Maar dat jullie totaal voorbij gaan aan het feit dat die moeder radeloos van verdriet is en tot alles in staat is als ze denkt duidelijkheid te krijgen, vind ik wel erg kortzichtig.

Dat ben ik helemaal met je eens. Natuurlijk weet zij ook wel dat hij veel heeft gelogen, maar ze wil nu eindelijk eens de waarheid weten en hoopt dat hij nu dit x zijn beloftes na zal komen. Ik begrijp haar wel hoor :j