Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ja ThePast03 dat verbaast me ook. Dat er hier op Bokt meiden zijn die wat er ook gebeurt blijven vertellen dat Joran de onbevlekte ontvangenis is die er steeds maar weer door nare mensen ingeluisd wordt![]()
Dat hij her en der een lijk van een meisje achterlaat...alla
Heino schreef:Ik vind het nogal wat van die hoogleraar om een diagnose te stellen op basis van media dingen...
En ik vind het nog steeds verschrikkelijk om te lezen hoe hij hier al veroordeeld is. Ook hier krijgt hij bij voorbaat al geen eerlijk proces. Bah.
gohya schreef:Hij word hier al veroordeeld terwijl hij nog niet eens de dader is en schuldig is,er is nog nix bewezen.
Ik vind hem ook maar een rare,stoere jongen die denkt alles te kunnen en te zijn.Hij voelt zich zelf heel knap.
Maar ik twijfel óf hij wel de moordenaar is.Waarom weet ik niet,een soort voorgevoel?
_Ella_ schreef:Persoonlijk denk ik niet dat hij een seriemoordenaar is, dat hij een kick krijgt van moorden, of dat het een verslaving is. Ik denk wel dat hij een onderontwikkeld (of geen) geweten heeft, en heel impulsief kan reageren (bijv. het wijnincident). Hij vindt zichzelf ook helemaal geweldig, ik heb hem nog nooit oprecht zelfkritiek horen geven. Dit lijkt me ergens ook niet gezond. En, ik ben ook wel benieuwd naar zijn IQ.
Edit: dit is puur giswerk natuurlijk, maar ik vind het best interessant
_Ella_ schreef:Voor degenen die het wel heel dom vinden dat hij dit precies 5 jaar na dato gedaan heeft, ik hoorde daar gister een imo heel logische theorie over. Er was die ochtend een programma op tv over de zaak holloway. Het zou heel goed kunnen dat het meisje dit gezien heeft en beseft heeft met wie ze op de kamer was, waarop Joran door het lint ging.
xTamara schreef:_Ella_ schreef:Voor degenen die het wel heel dom vinden dat hij dit precies 5 jaar na dato gedaan heeft, ik hoorde daar gister een imo heel logische theorie over. Er was die ochtend een programma op tv over de zaak holloway. Het zou heel goed kunnen dat het meisje dit gezien heeft en beseft heeft met wie ze op de kamer was, waarop Joran door het lint ging.
Oh dat wist ik niet! Ja, dat kan maar zo inderdaad!
Ik zeg niet dat Joran de onbevlekte ontvangenis is, maar zolang er niks bewezen is kan dit allemaal "Toeval" zijn.
Teddy321 schreef:Jongens...kom op zeg. Iemand die een moeder die niet weet waar haar kind/ of waar het lijk van haar kind is, probeert te chanteren met meer informatie??
xTamara schreef:Teddy321 schreef:Jongens...kom op zeg. Iemand die een moeder die niet weet waar haar kind/ of waar het lijk van haar kind is, probeert te chanteren met meer informatie??
Tja, en wie zegt dat dat waar is? Ik heb daar echt nog niks over gehoord.
En als dat waar is dan is dat inderdaad ziek. Maar dan denk ik eerder dat hij een psychiater nodig heeft i.p.v. gevangenisstraf
Het enige wat ik zeg is dat je niet zeker kan zijn dat hij daar de schuldige van is.. Er is namelijk geen bewijs.. anders was hij allang opgesloten.
Waarschijnlijk heeft hij er wel iets mee te maken ja.. maar doodslag/toeval is niet uit te sluiten.
xTamara schreef:Hm beetje stom van mevr. Holloway om hem nog geld te geven ook. Aangezien Joran niet echt betrouwbaar is.. Alsof hij nu ineens wel gaat vertellen waar ze ligt, als hij dat uberhaupt al weet.
Ik ben het met jou eens zonnetje81!
xTamara schreef:Hm beetje stom van mevr. Holloway om hem nog geld te geven ook. Aangezien Joran niet echt betrouwbaar is.. Alsof hij nu ineens wel gaat vertellen waar ze ligt, als hij dat uberhaupt al weet.
sarabande schreef:xTamara schreef:Hm beetje stom van mevr. Holloway om hem nog geld te geven ook. Aangezien Joran niet echt betrouwbaar is.. Alsof hij nu ineens wel gaat vertellen waar ze ligt, als hij dat uberhaupt al weet.
Ja dat jullie het met elkaar eens zijn is duidelijk.
Maar dat jullie totaal voorbij gaan aan het feit dat die moeder radeloos van verdriet is en tot alles in staat is als ze denkt duidelijkheid te krijgen, vind ik wel erg kortzichtig.