Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Clairetjuhz schreef:
Jeetje zeg, vind dat ze wel verschrikkelijk de nadruk legt op de hoeveelheid boeken die ze verkocht heeft ("250.000", "bestsellerauteur")...
Janine1990 schreef:Menino schreef:ik snap je niet, waar doel je op...?
Dat 'ik vind' altijd wijst op een mening (in dat geval zie voorgaande post met een gratis lesje 'hoe formuleer ik duidelijk wat ik bedoel' van mij) en dat zelfs mensen van niveau 1/2 dat snappen?
Of dat zelfs mensen van niveau 1/2 snappen dat het boek een mening is...?
En wat is niveau 1/2 ?
Dat is vmbo, een van de laagste niveau's.
Het topic gaat erover dat het leugens kunnen zijn. Daarop voortbouwend, komt denk ik Trennies uitspraak...
Lijkt me niet zo heel moeilijk te begrijpen eigenlijk... Je ziet nu toch een andere kant van het verhaal...
En schrijvers hebben nu eenmaal een rijke fantasie, dat kan geen enkele schrijver ontkennen.
Ik vind, nogmaals, staat niet voor een aanname. Het gaat om een mening, indien geschreven onwaar blijkt te zijn.
xx_Kelly_xx schreef:Even een klein off-topic dingetje: het vmbo is niet persé laag, je hebt ook vmbo tl. En mensen op het vmbo zijn absoluut NIET dom.
Menino schreef:aardbeitje_ schreef:Ik vind het maar een vreemd meisje, bij Peter R. zo 'verlegen' aan de telefoon en op twitter zo'n bekkie
ja...
Dat geldt verder niet voor 80% van de bokkers ofzo...
80% niet te letterlijk nemen...
Maar de meeste mensen zijn wel mondiger op internet dan irl.. Dat is gewoon logisch
Janine1990 schreef:xx_Kelly_xx schreef:Even een klein off-topic dingetje: het vmbo is niet persé laag, je hebt ook vmbo tl. En mensen op het vmbo zijn absoluut NIET dom.
Je hoort mij ook geen vmbo'ers beledigen of dom noemen... Ik zal wel de laatste persoon zijn die dat doet...
Want dan beledig ik een groot deel van mijn omgeving die toch behoorlijk wat intelligenter zijn dan ik... Zoals je al wel hebt kunnen lezen wellicht...