Springert schreef:en de goeie mogen toch ook blijven. Ook van Wilders, maar de rotte appels moeten uit de mand voordat ze het gezonde fruit ook rot maken.
En hoe wil je trouwens bepalen wat goed is? Rationele testjes werken niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Springert schreef:In heel Europa is dit de trent, Italie, Frankrijk, Belgie, Spanje, Oostenrijk overal zijn politici gelijk aan Wilders en in al die landen trekken ze veel stemmen, dus Nederland wordt niet te kakken gezet. wat mij dwars zit is dat we een partij (SGP) in Nederland hebben die stelselmatig vrouwen buiten het systeem wil houden. Dat er partijen zijn die volgens de normen en waarden van de bijbel (CDA, CU) ons land regeren, terwijl ik niet geloof. Maar ik zeg niet dat ze verboden moeten worden en ook niet dat ze ons land te kakken zetten.
Ga maar eens een maandje in AMsterdam of Rotterdam wonen en kijk maar eens wat je met discussie bereikt bij die gasten.
Ze begrijpen maar een ding...terug naar hun eigen land als ze hier over de schreef gaan, daar hebben ze echt schrik van.
Die ultra rechtse politici in andere landen zetten hun land voor de buitenlandse pers niet zo te kakken als Wilders doet. Hij is zo gewend om te schelden dat hij dat dus gewoon ook even in Engeland ging doen. De ophef die daardoor ontstond geeft wel aan dat hij in zijn woordkeuze toch nog wel heel veel verschilt van al die andere politici.
Ik kom regelmatig in Rotterdam en niet in een villawijk en ik praat met heel veel verschillende mensen van alle kleuren en afkomsten.
Het is toch een beetje raar dat je een hele bevolkingsgroep veroordeeld op een paar ettertjes die ook nog voortdurend in het nieuws zijn, en daar de teloorgang van Nederland aan koppelt????
Wanneer je zo nodig de Joods (dat is maar van vrij recente datum hoor) Christelijke cultuur in stand wilt houden dan is de SGP daar een onderdeel van en dat botst dan weer met wat Wilders wil.
MamboBeach schreef:Aan de hand van wat ze doen, strafblad of dergelijke...
Heino schreef:Springert schreef:Ik ken ook een paar hele fijne Marokkanen, maar ze zijn wel de uitzondering, en niet de regel.
Ik vind dit een verschrikkelijke uitspraak en het doet me ook echt pijn!! Waarom denk je zo als de statistieken heel andere dingen laten zien???
Myra schreef:MamboBeach schreef:Aan de hand van wat ze doen, strafblad of dergelijke...
En als je onterecht veroordeeld wordt, wat dan?
Zo idioot zijn de Amerikanen ook, die hebben liever een doodstraf. Wij in Nederland gelukkig niet: stel je voor dat je onterecht veroordeeld wordt, dat is al erg genoeg maar een doodstraf kun je niet terugdraaien.
Myra schreef:Nee, dat is eerlijk wil je soms zeggen. Iedereen die niet goed werkt in ons land, die moet er maar uitgedonderd worden als ze een bepaalde komaf hebben en hier al jaren wonen??
Als we toch bezig zijn, alle jongeren die hun school niet afmaken, iedereen in de uitkering, de opa's en oma's die toch "zinloos" zijn. Ach, waarom niet gewoon weg! Opgehoepeld uit dit land.
Springert schreef:Zal wel meevallen..voorlopig wordt Wilders door het Lagerhuis, de Senaat, het Deens parlement en nog meerdere, uitgenodigd om daar te komen spreken en zijn film te laten zien. Ik vind juist dat een loser als Jan-Peter Bakellende ons land te kakken zet. In het buitenland hebben ze het over de Nederlandse Harry Potter!!
MamboBeach schreef:Nee, die moeten wij hier in NL heel stevig aanpakken, beetje banketstaaf om bijvoorbeeld Marokko hiermee op te zadelen...
Heino schreef:MamboBeach schreef:Nee, die moeten wij hier in NL heel stevig aanpakken, beetje banketstaaf om bijvoorbeeld Marokko hiermee op te zadelen...
Maar dit wringt dus zo bij mij. Ik ben er voor om iedereen gelijkwaardig te behandelen. Iedereen die zich misdraagt moet gestraft worden, maar wel gelijkwaardig. En iemand die hier al 40 jaar woont het land uitschoppen omdat ie toevallig Marrokaans is terwijl je de andere "echte" Nederlander hier opsluit vind ik niet gelijkwaardig. En daarom dus discriminatie.
Renee1990 schreef:Wilders,
omdat hij zegt waar het op staat,
jameyskatje schreef:eerder andersom. degene die zich niet gedragen zijn de uitzonderingen. gelukkig wel haha.
@renee1990:... ojee, die hartjes gaan me echt tever hahaahha