Maar dat is net zo goed dat ij ook wel zeggen als er iets is ga je naar de buren snap je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
baroen schreef:wie, met welk beroep dit soort dingen doet, is ziek.
maarrr.. iemand met een beroep, wat inhoud dat hij een beschermende functie heeft, een vertrouwens functie, iemand waarvan je tegen je kinderen zegt, als er wat is en mama en papa zijn er niet, ga maar naar die buurman ( bij wijze van spreken dan) dat is extra erg, dat maakt het onveilige gevoel nog groter.
valine schreef:Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, ze moest nog beginnen aan haar leven....
Mijn medeleven gaat ook uit naar de ouders, familie en vrienden van Milly.
Maar toch even een kleine kanttekening, hoe moet dit wel niet zijn voor de ouders van de dader. Hij leeft nog wel maar heeft dit wel op zijn geweten.Voor hun moet dit toch ook verschrikkelijk zijn.
baroen schreef:Fiffill schreef:Ik vind dat beroep er niks mee te maken heeft. Wie weet wat er allemaal met die man aan de hand was, of gebeurt is, misschien is hij wel niet helemaal in orde (geworden)...
Maar agent, dokter, brandweerman, bakker of elektricien, ik vind dat echt geen moer uitmaken in zo'n zaak.Zéker niet dat hij omdat hij agent is maar dubbel gestraft moet worden oid.
het gaat niet om dubbel gestraft moeten worden.
wie, met welk beroep dan ook, dit soort dingen doet, is ziek.
maarrr.. iemand met een beroep, wat inhoud dat hij een beschermende functie heeft, een vertrouwens functie, iemand waarvan je tegen je kinderen zegt, als er wat is en mama en papa zijn er niet, ga maar naar die buurman ( bij wijze van spreken dan) dat is extra erg, dat maakt het onveilige gevoel nog groter.
KiWiKo schreef:er heeft dus iemand tijdens de selectieprocedure en opleiding ernstig liggen slapen........... mensen die zulke dingen doen bedenken dat niet overnacht..........
okido schreef:ja het is ook erg voor zijn ouders
vond ik ook van die folkert van koninginnendag drama
hij heeft het aleen toen zelf niet bewust mee gemaakt
maar zn ouders en die nu van sander ook maken het wel bewust mee en zullen zich ook afvragen waarom
alleen hij kan nu nog wel een verklaring geven