16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:56

Moniek schreef:
piezze schreef:
Tjonge, voor ware schoonheid moet je echt niet bij de Playboy wezen want de ware schoonheid zit van binnen. Zowel Paay als Theo hebben weinig innerlijke schoonheid (laten ze niet zien in elk geval) en dat straalt dan toch door naar buiten he. Ik maak me er niet druk om, volgens mij zijn ze allebei aandachtsg**l en het is ze weer gelukt om de aandacht te krijgen.

heb weer wat bij gelezen ,,maar wou hier even op reageren.
ik vind het een illusie om te denken dat schoonheid alleen van binnen zit.
als dat zo was en mensen echt zo denken bestond playboy niet geen modellen en was er nooit geen D&G gucci armani.
schoonheid komt ook zeker van buiten al is die voor iedereen anders.
maar door te zeggen het gaat om het karakter alleen gaat echt niet op

Defitnitie van mooi is voor iedereen verschillend.
Karakter speelt zeker mee, maar het is altijd een combinatie natuurlijk.
Als je van binnen mooi bent, straal je dat naar buiten uit.
En dat kan op verscheidene manieren geuit worden.
De één kleedt zich sexy, de ander straalt in zijn oude kloffie.

Moniek

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:57

@ miska ik deel je mening hierin niet helemaal

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 20:59

Miska schreef:
_San87_ schreef:

Ik vind geld anders verre van fris ruiken :+ Maar het gezegde geld maakt niet gelukkig, daar geloof ik ook niet in :P

Het veraangenaamd je leven en als je het niet hebt, dan heeft dat zeker effect op je stemming.

En dat is wat ik bedoel. Geld maakt niet gelukkig, maar wel gelukkiger. Vaak dan :P

Miska

@ Moniek Dat kan! :P
Er zijn toch ook mooie mensen die niet persé naakt of in mooie kleren gehuld hoeven te zijn.
En wat de één mooi vind, kan een ander zijn smaak niet zijn.
Dus is het allebei toch betrekkelijk.
Laatst bijgewerkt door Miska op 11-12-09 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniek

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:00

Miska schreef:
Er zijn toch ook mooie mensen die niet persé naakt of in mooie kleren gehuld hoeven te zijn.

klopt maar er zijn echt leuke mensen met een leuk karakter maar nooit in uiterlijk mooi kunnen zijn.
ik noem even herman van idols als voorbeeld? :+ :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:03

Moniek schreef:
Miska schreef:

klopt maar er zijn echt leuke mensen met een leuk karakter maar nooit in uiterlijk mooi kunnen zijn.
ik noem even herman van idols als voorbeeld? :+ :D

Dat is een kwestie van smaak, het is niet wettelijk bepaald wanneer iemand mooi is. :P

Moniek

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:06

@ miska
dat is het beeld van de maatschappij die bepaald wat lelijk is en de maatschappij zijn wij

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:07

Moniek schreef:
@ miska
dat is het beeld van de maatschappij die bepaald wat lelijk is en de maatschappij zijn wij

Maar dan nog zijn er altijd mensen die wat anders mooi vinden dan 'het gros'. ;)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:08

Miska schreef:
Dat is een kwestie van smaak, het is niet wettelijk bepaald wanneer iemand mooi is. :P

Nee, het is genetisch bepaald wanneer we iemand mooi vinden. Daar is onderzoek naar gedaan.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:09

Fiffill schreef:
Moniek schreef:
@ miska

Maar dan nog zijn er altijd mensen die wat anders mooi vinden dan 'het gros'. ;)

zullen we een pol houden wie bijvoorbeeld herman een lekker ding vinden?
kan de uitslag al raden dus heb je een defenitie van wat is lelijk

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:12

Ik kan me goed voorstellen dat PP in de Playboy gaat staan met haar lijf. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik als ik een man was niet op haar zou vallen. Ik vind haar te barbie, te gemaakt, buiten het feit dat haar karakter, wat ik er zo van meekrijg niet echt boeiend vind. ;)
Maar ik vind het prima wat ze doet verder, hoor, en op zich ziet ze er prima uit, alleen is het niet mijn smaak......

Zelf zou ik het ook doen. Maar niet voor niks. Want ik vind mezelf toch best heel wat waard en daar mogen ze voor dokken ook. :D
Ik heb alleen de pech dat ik geen BNer ben, dat scheelt wel wat in gage..... :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:13

Van wat hier lelijk word gevonden ja. Maar bokt is niet heel Nederland en daar ook niet representatief voor.

Bijvoorbeeld uit een poll op Fok komt namelijk naar voren dat een groot deel daar Theo steunt en zijn reactie mooi vind. Terwijl ik hier juist veel berichten zie die Patricia meer steunen en de actie van Theo walgelijk vinden.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:15

_San87_ schreef:
Van wat hier lelijk word gevonden ja. Maar bokt is niet heel Nederland en daar ook niet representatief voor.

Bijvoorbeeld uit een poll op Fok komt namelijk naar voren dat een groot deel daar Theo steunt en zijn reactie mooi vind. Terwijl ik hier juist veel berichten zie die Patricia meer steunen en de actie van Theo walgelijk vinden.

Een landelijke poll gaf aan dat de grote meerderheid Patricia steunt.
Fok is natuurlijk ook geen goede graadmeter met al die puberjongens daar. :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:16

@Moniek, dat slaat nergens op. En dan nog zullen er heus wel mensen zijn die hem niet lelijk vinden, al is het er maar 1. Of 2. Een definitie van lelijk is er niet.

@Ibbel dat klopt, toch nog een stukje 'oerinstinct'...

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:17

_San87_ schreef:

al doe je een landelijke pol of wat over de wereld de uitkomst zal heeeeel duidelijk zijn.
ja klopt de meeste steunen theo maasen omdat de meeste mannen liever een stoos van 20 zien en niet paay.
deze playboy word uit nieuwsgierigheid gekocht dat is anders als pamela erin staat
Laatst bijgewerkt door Moniek op 11-12-09 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:18

Fiffill schreef:
@Moniek, dat slaat nergens op. En dan nog zullen er heus wel mensen zijn die hem niet lelijk vinden, al is het er maar 1. Of 2. Een definitie van lelijk is er niet.

@Ibbel dat klopt, toch nog een stukje 'oerinstinct'...

vind jij omdat ik dan iemand beledig, en dat is niet netjes,maar goed de meeste willen dat ook niet horen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:19

ThePast03 schreef:
_San87_ schreef:

Een landelijke poll gaf aan dat de grote meerderheid Patricia steunt.
Fok is natuurlijk ook geen goede graadmeter met al die puberjongens daar. :D

Dat is precies wat ik probeer te zeggen :D De uitslag zegt niet zoveel omdat er een bepaald slag volk komt en wat ook nog op zo'n poll reageert :) Dus niet representatief voor heel Nederland.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:19

Ik vind het super dat ze het heeft gedaan. Ik vind het gewoon een prachtige vrouw. Ik hoop dat ik er straks op die leeftijd ook nog zo uit mag zien. ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:21

Moniek schreef:
ja klopt de meeste steunen theo maasen omdat de meeste mannen liever een stoos van 20 zien en niet paay.
deze playboy word uit nieuwsgierigheid gekocht dat is anders als pamela erin staat

En daar vergis je jezelf in want juist een hoop mannen zeggen liever paay te zien dan een meid van 20, verbaasde mij ook.

Het is triest dat mensen zulk grof gedrag naar andere mensen "steunen". Vertelt een hele hoop over dat soort mensen natuurlijk.
Jezelf normaal gedragen is blijkbaar niet interessant genoeg meer.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:23

ThePast03 schreef:
Moniek schreef:

En daar vergis je jezelf in want juist een hoop mannen zeggen liever paay te zien dan een meid van 20, verbaasde mij ook.

Het is triest dat mensen zulk grof gedrag naar andere mensen "steunen". Vertelt een hele hoop over dat soort mensen natuurlijk.

mag jij verklaren waarom de editie van pamela anderson (de eerste editie) de best verkochte playboy aller tijden is?
en dat is op schaal als jet hetvergelijkt met nederland.
dus het verhaal in amerika wonen meer mensen gaat niet op

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:24

Ik ben benieuwd hoe het blad verkoopt. Daar krijgen we vast nog wel wat over te horen. Een verkooprecord zal Theo iig de mond snoeren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:25

Moniek schreef:
ThePast03 schreef:

mag jij verklaren waarom de editie van pamela anderson (de eerste editie) de best verkochte playboy aller tijden is?
en dat is op schaal als jet hetvergelijkt met nederland.
dus het verhaal in amerika wonen meer mensen gaat niet op

Het gaat hier wel over Nederland en niet over Amerika ;) Dus de Nederlandse mannen zien liever Paay dan een meid van 20. Hoe dat met Amerikanen zit weet ik niet.

Moniek

_San87_ schreef:
Ik ben benieuwd hoe het blad verkoopt. Daar krijgen we vast nog wel wat over te horen. Een verkooprecord zal Theo iig de mond snoeren.

in rtl boulevard viel het redelijk tegen de verkoopcijfers maar hij was nog van goede hoop

FrontC

Wat gmgmelkert zegt. Waarom niet? Ze ziet er nog prima uit, gelifte borsten of niet. Ik vind de foto's mooi en smaakvol. :)
Ik vind Theo's reactie ontzettend bot. Kom op zeg, het slaat helemaal nergens op. Hij moet niet zo neerbuigend doen en meer respect tonen voor Patricia - dit alles voor een beetje publiciteit? Hij wordt er in ieder geval niet beter op...