Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:02

NIet :D :D Wat zou hij eraan kunnen doen........... zo in zijn up :)

ik hoop alleen dat de gevestigde orde wakker word en aan het puinruimen gaat, hopende dat het ons stommer burgertjes niet al te veel gaat kosten :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:15

KiWiKo schreef:
NIet :D :D Wat zou hij eraan kunnen doen........... zo in zijn up :)

ik hoop alleen dat de gevestigde orde wakker word en aan het puinruimen gaat, hopende dat het ons stommer burgertjes niet al te veel gaat kosten :)

De gevestigde orde, die wie er ook zit de gevestigde orde is, is helaas erg veel tijd kwijt aan het gebazel van deze man. Hij is zo publieksgeil als de pest en doet met de camara's op zich gericht de meest kwetsende uitspraken, in de hem beschermende kamer
Die hij vervolgens altijd weigert toe te lichten in een direct gesprek. Hij mag iedereen beledigen, maar is zeer snel op zijn teentjes getrapt.
Intussen worden steeds meer mensen bang voor wat hij doet, namelijk haat en onrust zaaien.

Dus ik vind het jammer dat de EU een nog kleurlozer figuur als Balk gevonden hebben. Want ik had graag verkiezingen gehad en Wilders in de regering.
Dan zouden we er met een jaartje vanaf zijn.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:17

:D :D NOG kleurlozer............ kan dat dan????

dat is ook zo Saar, give him his year............

neemt niet weg dat dit ons burgers ook weer een zak met duiten zal gaan kosten :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:26

KiWiKo schreef:
:D :D NOG kleurlozer............ kan dat dan????

Ja de huidige Belgische premier die de vorige stuntelende premier vervangen heeft en het voor elkaar gekregen heeft dat geen een dossier dat ook maar een beetje verzet zou kunnen opleveren aan bod kwam.
Hij heeft daar een jaar gezeten zonder iets te doen, dat is op zichzelf ook wel knap, maar hij zal vast zijn talen spreken.

De grote landen willen een onbetekenende brave man uit een klein landje die niets in te brengen heeft
Die man wordt naar de Aziatische landen, naar Rusland, Amerika etc., het gezicht van heel Europa...zucht politiek

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:30

Lyonesse schreef:
Waarvoor ben ik dan dat braziliaanse paspoort nodig?

Wil je in het land waar je wil wonen visums aan blijven vragen, deze kosten een hoop geld. Daarbij is het ook zo dat amerika een heel ander land is dan brazilie... ! Tuurlijk blijf je een nederlander, als er geen buitenlands bloed in je zit...dan blijf je dat ook.

Daarbij wil ik ook nog even reageren op ons koningshuis: die bijna helemaal duits is
Bea is half duits, claus helemaal duits: dat maakt alexander drie kwart duits , hij gaat met maximaatje die argentijns is... dus amalia is nog maar 1/8 nederlands.
Als zij later met een buitenlandse man trouwt, en een kind krijgt geen nederlands bloed meer in te vinden...

Ik vind dat geen probleem , moeten ze zelf weten... maar waar praat wilders dan over denk ik dan!

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:31

Daarbij als ik hem op tv zie, kan ik alleen maar kijken naar die zwarte uitgroei van zijn haren :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 23:56

Ik vind ook wel dat Wilders zijn plannen eens uit moet gaan werken, concreet. Want hij moet nu hoe dan ook wel gestopt worden in zijn misleidende activiteiten. Daarmee creërt ie namelijk zo ontzettend veel Moslimhaat bij een steeds groter wordende groep mensen, en dat is zo enorm lastig weer terug te draaien.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:05

happy27 schreef:
Daarbij als ik hem op tv zie, kan ik alleen maar kijken naar die zwarte uitgroei van zijn haren :)

Mij irriteert dat tongetje altijd zo :r net een reptiel.

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:12

Mij irriteert dat tongetje altijd zo :r net een reptiel.[/quote]

_O- _O- dan kan je toch al niet meer naar hem luisteren! whahahaha

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:44

happy27 schreef:
_O- _O- dan kan je toch al niet meer naar hem luisteren! whahahaha

Nee daarom zet ik het ook uit, hij heeft toch niets nieuws te melden :D

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 00:57

sarabande schreef:
Want ik had graag verkiezingen gehad en Wilders in de regering.
Dan zouden we er met een jaartje vanaf zijn.

Helemaal mee eens.... Geef hem trouwens nog geen half jaar.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:52

Lyonesse schreef:
Omdat ik dus een nederlander ben en geen braziliaan, al neem ik 10 nationaliteiten, ik blijf een nederlander. Ik wil niks anders zijn ook, dus wordt ik dat ook niet :))

Ik wil ook mijn eigen nationaliteit houden, maar als ik een paspoort kan krijgen van het land waar in woon en werk vind ik dat wel net zo makkelijk. Zeker als ik er wil blijven. Dat bespaard me weer de moeite om elke vijf jaar allerlei formulieren aan te vragen voor een visum/verblijfsvergunning of wat dan ook. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijker kan?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 13:10

Wilders heeft wat nieuws, waarschijnlijk bedacht door zijn advocaat Moscovitch die gisteren de heilige onschuld van zijn client bepleitte in DWDD.
Als men reageert op een van Wilders onbeschofte uitspraken, dan beledigd men niet Wilders, maar alle mensen die op hem stemmen.

En er wordt flink gedreigt met demonisering en men weet allemaal wat dat met Pim gedaan heeft, zo voegt men er aan toe.
Spelen op de laagste gevoelens van de mensen, en op angst.
Herman van Veen weet erover mee te praten hij kreeg honderden haat mails omdat hij, binnen een heel betoog in het kader van 20 jaar de Muur weg, de structuur van de partij van Wilders vergeleek met de NSB, namelijk geen democratische partij maar een stichting waar maar een man het voor het zeggen heeft.

Bram zei ook nog bij DWDD dat Wilders heel grootmoedig is en nooi beledigd is door alles wat hij naar zijn hooft krijgt.
Je zou het bijna gaan geloven als we niet voortdurend die woedende denigrerende reacties van Wilders zagen als iemand weer eens zijn uitspraken durft te weerleggen.
Wilders is voor het vrije woord, zo zei zijn advocaat, ja maar dan wel voor Wilders alleen, zo niet dan zweept hij zijn achterban op.

Het wordt steeds erger..... |(

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 17:14

Ach, ergens is het wel goed dat Wilders nog meer negatief besproken wordt in de media. Daardoor veranderen de onderbuikgevoelens van vele Wilders-aanhangers vanzelf in "Hmmm ergens, ergens ver weg zal er toch wel iets mis zijn met die man"

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:54

sarabande schreef:
..weet allemaal wat dat met Pim gedaan heeft..

Het ergste is dat de grootste ramp die Nederland kan overkomen, hetzelfde lot voor Geert zou zijn. Ook dan komt er weer een periode van "over de doden niets dan goeds", waarna een stuurloze partij vele stemmen krijgt die niet omgezet kunnen worden in daadkracht. Omdat er nooit met het fenomeen is afgerekend, komen er dan weer "opvolgers" die zich het gedachtengoed eigen gaan maken.

Nee, dan is Nederland veel meer gediend met een inzichtelijke afwerking van het fenomeen. Als er begrepen wordt dat de voorgestelde oplossing niet bestaat, dan komt er ook niet binnen een paar jaar weer een opvolger met dezelfde ideeen in een nieuw jasje. Maar goed, misschien overschat ik het IQ en EQ van het Nederlandse volk wel heel erg veel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 19:59

"Citeer" Daardoor veranderen de onderbuikgevoelens van vele Wilders-aanhangers vanzelf in "Hmmm ergens, ergens ver weg zal er toch wel iets mis zijn met die man"

Nou bij mij zal er nix veranderen,ik blijf aanhanger van Wilders.
Iedere zijn eigen partij en mening,en de mijne is Wilders,PVV.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:04

We zullen zien Gohya :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:04

gohya schreef:
"Citeer" Daardoor veranderen de onderbuikgevoelens van vele Wilders-aanhangers vanzelf in "Hmmm ergens, ergens ver weg zal er toch wel iets mis zijn met die man"

Nou bij mij zal er nix veranderen,ik blijf aanhanger van Wilders.
Iedere zijn eigen partij en mening,en de mijne is Wilders,PVV.

Dat zou ik toch zo graag eens uitgelegd zien, door zon gemotiveerde aanhanger.

Wat vindt je nu zo geweldig aan Wilders en zijn PVV

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:08

Wat ik geweldig vind is zijn LEF en Durf!
Hij durft toch wel voor ons op te komen,al die andere durven hun mond niet open te trekken.
Dat is de reden voor mij en uiteraard ook heel veel dingen die Wilders veranderd wil zien.Met veel dingen ben ik het helemaal eens.

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:10

gohya schreef:
Hij durft toch wel voor ons op te komen,al die andere durven hun mond niet open te trekken.
Dat is de reden voor mij en uiteraard ook heel veel dingen die Wilders veranderd wil zien.Met veel dingen ben ik het helemaal eens.

Ok, en nu graag wat meer inhoudelijke argumenten :)
Want nu typ je (net als dat Wilders praat) heel veel, maar je zegt eigenlijk niets.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:16

gohya schreef:

Het grootste deel van de mensen is, buiten zijn moslim fobie, het met veel dingen die hij roept eens. Alleen de zo door hem afgezeken politici hebben de ondankbare taak daar een oplossing voor te vinden en die biedt Wilders niet.
Dus nogmaals buiten zijn goedkope gebrul, waarom vindt je hem zo geweldig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:20

Inhoudelijke argumenten?
Mijn grootste reden is wat ik net al zei:Hij heb lef en durft te praten.Helaas kan hij het niet alleen beslissen,dus kan er weinig van terecht komen wat hij wil.En de dingen die ik met hem eens ben,sorry die houd ik voor mezelf.Ben al te vaak voor racist uit gemaakt.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:23

Het gaat om POLITIEK, niet om een lef- en durf verkiezing...

Als je er achter staat, waarom wees je dan niet zo dapper als Wilders (want dat bewonder je, toch?) en vertel je wel wat je dan zo goed aan Wilders vindt?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:26

Waarom ik dat niet vertel?omdat dit topic daar niet over gaat.
Dan krijg je discussies in dit topic en het gaat erover waar Wilders zal eindigen.Helaas denk ik dat hij nog voor de verkiezingen vermoord zal worden.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 20:27

Ik wil wel speciaal voor jou een topic openen? Want dit is wel een flauw excuus vind ik.