ik hoop alleen dat de gevestigde orde wakker word en aan het puinruimen gaat, hopende dat het ons stommer burgertjes niet al te veel gaat kosten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:NIet![]()
Wat zou hij eraan kunnen doen........... zo in zijn up
ik hoop alleen dat de gevestigde orde wakker word en aan het puinruimen gaat, hopende dat het ons stommer burgertjes niet al te veel gaat kosten
KiWiKo schreef:![]()
NOG kleurlozer............ kan dat dan????
Lyonesse schreef:Waarvoor ben ik dan dat braziliaanse paspoort nodig?
Lyonesse schreef:Omdat ik dus een nederlander ben en geen braziliaan, al neem ik 10 nationaliteiten, ik blijf een nederlander. Ik wil niks anders zijn ook, dus wordt ik dat ook niet
sarabande schreef:..weet allemaal wat dat met Pim gedaan heeft..
gohya schreef:"Citeer" Daardoor veranderen de onderbuikgevoelens van vele Wilders-aanhangers vanzelf in "Hmmm ergens, ergens ver weg zal er toch wel iets mis zijn met die man"
Nou bij mij zal er nix veranderen,ik blijf aanhanger van Wilders.
Iedere zijn eigen partij en mening,en de mijne is Wilders,PVV.
gohya schreef:Wat ik geweldig vind is zijn LEF en Durf!
Hij durft toch wel voor ons op te komen,al die andere durven hun mond niet open te trekken.
Dat is de reden voor mij en uiteraard ook heel veel dingen die Wilders veranderd wil zien.Met veel dingen ben ik het helemaal eens.
gohya schreef:Wat ik geweldig vind is zijn LEF en Durf!
Hij durft toch wel voor ons op te komen,al die andere durven hun mond niet open te trekken.
Dat is de reden voor mij en uiteraard ook heel veel dingen die Wilders veranderd wil zien.Met veel dingen ben ik het helemaal eens.