Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benzz schreef:Ik verbaas mij wel op SM dat een hele groep rechtste kiezers nu de schuld aan romeo's en antifa de schuld geven. Wat is dat toch, dat stelselmatig anderen de schuld geven.
MarlindeRooz schreef:juval schreef:gossie?? we laten hier toch gewoon iedereen in zijn waarde, dat zijn de afspraken. Als je het niet eens bent met pvv standpunten prima, maar hou het netjes en niet op de persoon.
Muronia komt binnen. Verspreidt misinformatie. Wordt daarop aangesproken en reageert daarop zelf niet echt netjes. De rechtse dooddoener “links mag alleen wat zeggen” kwam daarbij kijken. En plaatste zichzelf daarna zelf in het “domme PVV-er hoekje”.
Electra63 schreef:Benzz schreef:Ik verbaas mij wel op SM dat een hele groep rechtste kiezers nu de schuld aan romeo's en antifa de schuld geven. Wat is dat toch, dat stelselmatig anderen de schuld geven.
Ja, dat is al sinds de Corona-deminstraties. Er worden ook oude filmpjes gedeeld. Of halve filmpjes, dan zie je de politie slaan, maar niet wat daarvoor gebeurde.
Dat was tijdens Corona ook.
Vandaar dat Haga er was