Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:41

de verplichte vrije dagen mogen wat mij betreft dan ook wel aangepast dat we bijvoorbeeld ook 5 mei als feestdag aanmerken, elk jaar. Dat vind ik dan weer belangrijker en meer betekenisvol dan bijvoorbeeld pinksteren of hemelvaart.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:42

Ik doe al jaren niets meer aan die feestdagen, van mij mogen ze heten hoe mensen het noemen willen. Ik zou liever een paar dagen in de zomer extra vrij willen dan die twee kerstdagen die voor mij toch gewone dagen zijn.

Benzz

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:45

Ik verbaas mij wel op SM dat een hele groep rechtste kiezers nu de schuld aan romeo's en antifa de schuld geven. Wat is dat toch, dat stelselmatig anderen de schuld geven.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:49

Els-rechts die verklaard het jammer te vinden dat een kleine groep zich misdraagt dat zij er allemaal op aangekeken worden.
Waarop iemand reageert dat zij en haar extremistische achterban exact het zelfde doen bij de asielzoekers .

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:01

Benzz schreef:
Ik verbaas mij wel op SM dat een hele groep rechtste kiezers nu de schuld aan romeo's en antifa de schuld geven. Wat is dat toch, dat stelselmatig anderen de schuld geven.

Ja, dat is al sinds de Corona-deminstraties. Er worden ook oude filmpjes gedeeld. Of halve filmpjes, dan zie je de politie slaan, maar niet wat daarvoor gebeurde.
Dat was tijdens Corona ook.
Vandaar dat Haga er was :D

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:11

MarlindeRooz schreef:
juval schreef:
gossie?? we laten hier toch gewoon iedereen in zijn waarde, dat zijn de afspraken. Als je het niet eens bent met pvv standpunten prima, maar hou het netjes en niet op de persoon.

Muronia komt binnen. Verspreidt misinformatie. Wordt daarop aangesproken en reageert daarop zelf niet echt netjes. De rechtse dooddoener “links mag alleen wat zeggen” kwam daarbij kijken. En plaatste zichzelf daarna zelf in het “domme PVV-er hoekje”.

Amen. Kunnen we afspreken dat iedereen inhoudelijk reageert? Niet binnenvallen en dan meteen de sipneus uit gaan hangen.

Ik ben het eens met wat er wordt gezegd - wat doe je op een rechtse demonstratie als je niet sympathiseert met (extreem) rechts gedachtegoed?

En met alle respect, waar wordt tegen gedemonstreerd? We hebben een mega rechts kabinet gehad met alle populistische partijen met ministers op “hun” stukje. Wat wil je nog meer?

Over “linkse” oplossingen, kom maar - voor welk probleem?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Electra63 schreef:
Benzz schreef:

Ja, dat is al sinds de Corona-deminstraties. Er worden ook oude filmpjes gedeeld. Of halve filmpjes, dan zie je de politie slaan, maar niet wat daarvoor gebeurde.
Dat was tijdens Corona ook.
Vandaar dat Haga er was :D

Dat is weer het nadeel van sm. Eenzijdige communicatie.
Er wordt namelijk niet laten zien dat er al een aantal keer gesommeerd is om te vertrekken.

Als je na 5 keer vragen nog niet bent weggegaan dan niet huilen als je een wapenstok op je knieën krijgt