Cer schreef:Je kunt veel dingen doen om je voetstap te verkleinen.. een auto rijden met weinig uitstoot bijvoorbeeld, en dan weinig kms rijden. (Of heel geen auto rijden, nog beter)
Ik zie hier trouwens nu weinig klimaat ontkenners (kan je klimaat ontkennen ? )
Het zou mooi zijn als het platteland eens een keer een goed OV systeem zou krijgen.
En klimaatontkenner ben ik niet. Wat ik wel vind is dat er heel veel dingen ontzettend tegenstrijdig ej krom zijn. Woningbouw wat we zo hard nodig hebben vertragen is bijvoorbeeld niet uit te leggen. Ik heb het interview met Johan Vollenbroek beluisterd en ik vind hem een beetje teveel van. Het doel heiligt alle middelen.
https://www.nporadio1.nl/uitzendingen/s ... ollenbroek
Hij heeft ook makkelijk praten met dan komen ze toch gewoon even met elektrische machines op de bouwplaats. Net alsof elk bouw bedrijf dat zo maar eventjes kan betalen. En bovendien is er om alles elektrisch te kunnen maken enndus te verduurzamen een heleboel nieuwe infrastructuur nodig. Dat is door deze uitspraak ook vertraagd.
Ook de opmerking van. "De bouw loopt al enorm achter". Ja dan, moet je zorgen dat het nog meer achter gaat lopen.