Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:32

Elsje fiederelsje is het prototype van een groupie, tot een jaar geleden volgde ze Thierry Baudet overal om maar zo vaak mogelijk dicht bij hem te komen en op de foto te gaan. Sinds een jaar is ze gek op Geert, echt een voorbeeld van een niet al te ontwikkeld persoon .

Electra63

Re: Algemeen politiek discussie topic nummer 3

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:37

Ik denk dat Els heel slim is.... dit is een mooi verdienmodel.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:58

Ik denk ook dat ze slim is, anders krijg je dit niet voor elkaar.. er zullen inderdaad best wel wat funds haar kant op gaan..

Dat is denk ook een beetje het gevaar.. om die kant af te zetten als “dom”… vooralsnog hebben ze draagvlak, krijgen mensen op de been, sponsors, aandacht.. wie is er dan dom?

Het volg volk.. dat is niet zo snugger denk..
Hoe komt het toch dat er steeds oorlog is? Omdat mensen zich op laten naaien

https://www.instagram.com/reel/DO0v4gcC ... NxNmlmZmcx

En zoals ik ergens ook las, waar blijft het debat over deze rellen?
https://www.instagram.com/p/DO0uAi-DDxX ... poOXltNnRy

En wanneer mag politie pittig ingrijpen..

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

prompter schreef:
Wanneer het economisch slecht gaat wordt er een zondebok gezocht, dat is een terugkerend thema in de cyclus.

Ja, geschiedenis herhaalt zich altijd..

Wat betreft de demonstratie..Bij de demonstratie op het Malieveld werd een vlag gepresenteerd met daarop Charlie Kirk en Pim Fortuyn.
Bijzondere combinatie en ik vraag mij af wie van deze twee zich harder omdraait in zijn graf?
Kirk omdat hij toch wel bekend stond om homohaat of Fortuyn die zeer openlijk homoseksueel was.
Wie bedenkt het om deze combinatie te maken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

Iemand die ik ken staat nu op t Malieveld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Links de schuld krijgt van het uit de hand lopen van de demonstratie :').

Benzz

prompter schreef:
Wanneer het economisch slecht gaat wordt er een zondebok gezocht, dat is een terugkerend thema in de cyclus.

Maar het gaat economisch helemaal niet slecht. Sterker nog, we zijn een van de rijkste landen van de wereld. Maar we hebben wel veel mensen die te verwend zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

fransje23 schreef:
prompter schreef:

Ja, geschiedenis herhaalt zich altijd..

Wat betreft de demonstratie..Bij de demonstratie op het Malieveld werd een vlag gepresenteerd met daarop Charlie Kirk en Pim Fortuyn.
Bijzondere combinatie en ik vraag mij af wie van deze twee zich harder omdraait in zijn graf?
Kirk omdat hij toch wel bekend stond om homohaat of Fortuyn die zeer openlijk homoseksueel was.
Wie bedenkt het om deze combinatie te maken?

Iemand die extreem rechts stemt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27 min geleden

Benzz schreef:
prompter schreef:

Maar het gaat economisch helemaal niet slecht. Sterker nog, we zijn een van de rijkste landen van de wereld. Maar we hebben wel veel mensen die te verwend zijn.

Mja, als je steeds maar meer moet betalen en minder overhoudt en vervolgens geen huis kunt huren of kopen, kan dat knap lastig zijn.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 6 min geleden

_San87_ schreef:
Iemand die extreem rechts stemt.

Verdiepen die zich dan daadwerkelijk niet in de materie?

Heel ironisch ook, volgens demonstranten zijn de politieagenten nsb-ers...

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 4 min geleden

_San87_ schreef:
Mja, als je steeds maar meer moet betalen en minder overhoudt en vervolgens geen huis kunt huren of kopen, kan dat knap lastig zijn.

Per saldo houden werkende mensen meer over dan een paar jaar geleden.

Woningnood is grotendeels ook een probleem van het niet bouwen van woningen voor bepaalde doelgroepen en falend ouderen- en huurbeleid.