https://www.umcutrecht.nl/nl/over-kanker
Citaat:De oorzaken van kanker
Alle soorten kanker ontstaan door een verandering in het erfelijk materiaal dat de celdeling regelt. Maar hoe komt het nu dat dat erfelijk materiaal (DNA) beschadigd raakt? We kennen helaas nog niet alle oorzaken van kanker. Dit weten we over risicofactoren:
Toeval: er is geen duidelijk oorzaak
Blootstelling aan straling en gevaarlijke stoffen (zoals sigarettenrook)
Een ongezonde leefstijl (roken, onbeschermd zonnen, slechte voeding)
Virus: sommige soorten kanker worden veroorzaakt door een virus dat het DNA beschadigt. Baarmoederhalskanker is daarvan een voorbeeld.
Erfelijkheid: Vijf procent van de kankergevallen is erfelijk bepaald.
Geef het beestje een naam, vaccin of iets anders, maar dan blijf je dus uitkomen bij dat ze op DNA-niveau willen gaan rommelen, gefabriceerd door AI.
Edit: terug naar de Mango Madman: ik heb persoonlijk er moeite mee dat dit eigenlijk weer een soort cashcow is over de rug van de bevolking. Eerst verdienen aan de voedselindustrie/tabakindustrie/andere wijzen waarop mensen/arbeiders worden blootgesteld aan van alles en nog wat en dan daarna ook nog cashen via BigPharma door een dergelijk 'vaccin'. Het voelt voor mij als het instandhouden van het probleem, in plaats van echt te zoeken naar een oplossing om het te voorkomen.
Dát moet ik RFK dan wel nageven; hij is wat meer bezig met wat er allemaal in het voedsel zit.