Ik denk dat de discussie wel of geen extremisme, alle molsims over 1 kam etc etc nog eindeloos door kan gaan.
Voor mij heeft dit weinig relevantie, wél vind ik het belangrijk dat de moslims die in NL leven zich gedragen naar de NL normen en waarden en dat bijvoorbeeld besnijdenis en eerwraak zwaar gestraft worden(zij het niet verboden

).
Uiteindelijk komt het voor mij hierop neer : Nederland is een van oorsprong christelijk land; géén islamitisch land.
Nou ben ik geen voorstander van het 'zware' christendom(net zoals ik alle andere extremiteiten op geloofsgebied niet goed vind)maar als turken,marokkanen en weet ik veel wie hier willen wonen is dat prima.
MITS ze zich conformeren naar de NL normen en waarden,maatschappij en cultuur.
Vrijheid van meningsuiting hoort daarbij, iemand vermoorden op religeuze gronden niet.
Je dochters beschermen is prima, ze sluieren en denigreren niet.
Zo kan ik uiteraard nog wel even doorgaan maar ik denk dat het hier voor veel mensen op neerkomt.
Waar ik me over het algemeen het meeste aan irriteer zijn idd de moslims die nadrukkelijk moslim zijn, NL een slecht land vinden met een slechte cultuur,maatschappij etc maar WEL een uitkering trekken van ons geld, wel behandeld willen worden in ONS ziekenhuis omdat de gezondheidszorg in hun eigen land te wensen overlaat etc etc
Hier zouden we wat aan moeten doen vind ik