Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik weet niet of er [vrienden] groepen rokers zijn,maar als je met je vrienden uitgaat en er zitten rokers bij,dan zullen die moeten kiezen naar welk café ze gaan.Maar effe een voorbeeld,je word stapel verliefd op iemand,dus écht verliefd.Maar hij/zij rookt,is die verliefdheid dan opeens zomaar over?Zeg je dan 'oh hij rookt,dus weg met die verliefdheid'.Het klinkt miss. ver gezocht maar kan wel gebeuren dus.En échte liefde is blind,dus hoe doe je dat dan?
Jolandaa_ schreef:is er ook ergens een petitie waarop ik JA kan stemmen?
gohya schreef:Maar dan kunnen jullie nu en straks niet meer samen naar een café?Ik weet niet hoe veel hij rookt,maar de hele avond zonder sigaret lijkt me stug.
IKbenEllen schreef:gohya schreef:Maar dan kunnen jullie nu en straks niet meer samen naar een café?Ik weet niet hoe veel hij rookt,maar de hele avond zonder sigaret lijkt me stug.
Jawel hoor, dan gaat hij maar even naar de rookruimte of naar buiten, zie het probleem niet. Het is ZIJN verslaving, zijn probleem, deal with it. En nee, heel de avond zonder, dat is een RAMP in zijn ogen.
Citaat:Alsof ik hier nooit over nagedacht heb. Ik ben inmiddels ook alweer dik in de veertig en degene die ik eventueel zo kunnen hebben (lees: die wat om mij geven )roken zelf ook of hebben zelf een leefgewoonte waarmee ze hun gezondheid aantasten. Dus ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik er niemand mee last val, zelfs niet als ik er dood aan zou gaan.
Verder zijn mijn ervaringen idd anders: ik ken geen mensen van in de 40 die nog niet weten hoe het eruit ziet wat je als roker binnen krijgt.
Somebitch schreef:Bij ons sluiten de deuren om 2uur er komt dan niemand meer binnen. Dus dan zou hij vanaf 2uur tot hoelaat jullie naar huis mogen niet meer kunnen roken?
Nakisha schreef:Tot slot; allemaal gezellig uit kan best, ook met de nieuwe wet. Je kunt kiezen; of je gaat als roker buiten staan met een deel van de groep, (kan ook heel gezellig zijn) of je blijft binnen en slaat een sigaretje over. Misschien ook gelijk een stok achter de deur om af en toe te MINDEREN... je hoeft niet te STOPPEN, maar zolang je uit bent rook je dan dus gewoon niet en geniet je lekker van het samenzijn met je vrienden.En wie weet wat voor positieve gevolgen dat heeft? Misschien kunnen mensen die WILLEN stoppen, hiermee wel een zetje in de rug krijgen.
gohya schreef:"Toevallig was gisteren de aflevering van SITC waarbij Aiden aangeeft niet verder te willen gaan met Carry omdat ze rookt".
Dan houd hij dus niet écht van haar.Dan was dit gewoon een verliefdheid en is er geen sprake van Houden van.
gohya schreef:"Toevallig was gisteren de aflevering van SITC waarbij Aiden aangeeft niet verder te willen gaan met Carry omdat ze rookt".
Dan houd hij dus niet écht van haar.Dan was dit gewoon een verliefdheid en is er geen sprake van Houden van.
darwin schreef:Ik teken niet, ben blij als mijn eten niet meer verpest wordt door die stink rook.
Somebitch schreef:IKbenEllen schreef:
Jawel hoor, dan gaat hij maar even naar de rookruimte of naar buiten, zie het probleem niet. Het is ZIJN verslaving, zijn probleem, deal with it. En nee, heel de avond zonder, dat is een RAMP in zijn ogen.
Bij ons sluiten de deuren om 2uur er komt dan niemand meer binnen. Dus dan zou hij vanaf 2uur tot hoelaat jullie naar huis mogen niet meer kunnen roken?