Weeralarm donderdag 18 Januari

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casca

Re: Weeralarm donderdag 18 Januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 17:38

Ja, bij ons was het vanmorgen ook bijna even slecht als donderdag, flinke windstoten en stortbuien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 18:29

biep schreef:
Ben nu bij mijn ouders: kreeg gister (na mijn tentamen, hadden mijn ouders express gedaan)

te horen dat mijn katje tegen een bus gewaaid is Boos! , ^&*^%^*$*% storm! ben echt zoooo verdrietig!
ze is nu dood Ach gut

(ze was ontsnapt toen paps de hond uit ging laten).

Aah gadver wat naar zeg.. Ach gut
Heel veel sterkte!!

Wij hadden vandaag ook weer storm, het word echt niet leuk meer. Nagelbijten / Gniffelen

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 18:32

Nou dat is lekker dan als we weer storm krijgen,bij mij zag ik gisteren op het dak,een stuk loot liggen,hoop dan maar dat het daar blijft liggen,maandag maar even iemand bellen die het dak op kan gaan.En wat betreft de sneeuw,een sneeuwalarm heb ik nog niets van vernomen,weet wel dat we meschien sneeuw krijgen,maar of het aan de kust gaat vallen???????

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:18

het waaide weer goed hard vandaag ja, maar nog lang niet zo als donderdag (bij ons tenminste) het was vanochtedn het ergste, en rond de middag begon het droog te worden en iets op te klaren, met "gewone" harde wind.

Wel voorspellen ze voor vannacht hier wel weer storm, ben benieuwd hoe hard dat weer gaat...

Precipitator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:36

het weer klopt bijna nooit dus hoe weten ze nou dat het donderdag zo erg wordt dat er een weeralarm wordt afgegeven????

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:51

Straks waait de sneeuw weg! Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:59

Dat heet dan sneeuwstorm Tong uitsteken

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:00

Ach ik zal wel zien,wat we krijgen,krijgen we sneeuw zeker leuk voor de kinderen,krijgen we geen sneeuw ook goed.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 23:59

runningkawa schreef:

omg droogkl*ot *LOL*

Hier waaide het vandaag ook weer behoorlijk. Het dak van onze stacaravan is redelijk gemaakt, voor zover het kan. Maar er moet dus een heel nieuw dak op. Schade is te groot. Iig heeft mijn vader de restanten zo vast gemaakt dat ze iig niet wegwaaien bij een volgende storm. Clown

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 00:00

runningkawa schreef:

Wat ben jij heerlijk bijdehand. Haha!

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 00:25

Hier waaide het vandaag wel flink, maar het was opzich wel te doen (qua fietsen Knipoog )

Ik hoop dat het morgenochtend een beetje meevalt, moet vroeg naar de paardjes en ik heb er zo'n hekel aan als ik én door het donker moet én door de regen..

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 11:53

Het waait hier zo hard en ik moet drie km over een polderweg naar de paarden. Ja. Dat wordt wat. Maar hopen dat ik de sloot niet van dichtbij ga bekijken. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:34

Mocca schreef:
Het waait hier zo hard en ik moet drie km over een polderweg naar de paarden. Ja. Dat wordt wat. Maar hopen dat ik de sloot niet van dichtbij ga bekijken. Nagelbijten / Gniffelen

Succes! Ik ben net ook over een open weg naar mijn vz pony gefietst. Ik had precies recht van voren tegenwind, ik kwam níet vooruit. Ben maar een stukje gaan lopen. Nagelbijten / Gniffelen
De terugweg hoefde ik niet te trappen, dat was wel beter. Knipoog

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:16

bij ons was dus de schuur ingestort. het moest blijve liggen voor de verzekering, er zit asbest in hoorde ik achteraf. is dat dan niet gevaarlijk? heb er ook doorheen gelopen.. volgens mn vriend alleen als het stuiven kan..

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:24

bonny succes ermee een teveel aan asbest is niet goed, kleine hoeveelheid geloof ik niet echt schadelijk

Er waren vandaag ook heftige windstoten en begin vd avond reed ik in harde regen bah

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:14

het zou vandaag vriezen maar het is hier eerder warm dan koud hoor Verward

tegen de natuur kan je echt niet op. sommige gebieden lijkt het of er een orkaan is geweest en andere plekken zie je helemaal niks. raar hoe het zo plaatselijk kan zijn. zelfde als met het huis van de buurman 1,5 km verderop wat weggewaaid is, dat huis is 10x steviger dan van ons en wij hebben niks alleen een paar bomen omgewaaid. er was ook een soort van wervelwind over heen gegaan had iemand gezien die zijn gauw na binnen gegaan en alles gesloten.

komt er een sneeuwstorm of vat ik het verkeerd? Blond

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:51

18 Januari; wat een vreselijke wind (storm) stond er toen. Mijn ouders zijn het huis bij ons uitgevlucht. 'De bomen gingen om als luciferhoutjes' zei mijn mams. Vrijdag kwam ik aanriden met de auto en het zag er wel heel sneu uit. Gelukkig hadden we geen schade aan ons huisje, maar onze buren en overburen hadden een boom op het huis gekregen. Mijn paps zijn fiets is bedolven onder een boom, ook erg sneu.. het ziet er nu wel erg leeg uit bij ons. Denk je in een bos te gaan wonen, zijn alle bomen omgewaaid Clown