TheSam schreef:Of in het kijken naar natuurfilms
*grinnik*...niks mis mee...Bavianen in het wild ofzo
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TheSam schreef:Of in het kijken naar natuurfilms
Anne_GTI schreef:Ik stem voor afschaffing van de regel dat voetballers hun shirtje niet uit mogen doen. Dan wordt de voetbal die toch al ten overvloede wordt uitgezonden tenminste weer een beetje interessant om naar te kijken.
Anne_GTI schreef:Ik stem voor afschaffing van de regel dat voetballers hun shirtje niet uit mogen doen. Dan wordt de voetbal die toch al ten overvloede wordt uitgezonden tenminste weer een beetje interessant om naar te kijken.
BitchyWitchy schreef:Anne_GTI schreef:Ik stem voor afschaffing van de regel dat voetballers hun shirtje niet uit mogen doen. Dan wordt de voetbal die toch al ten overvloede wordt uitgezonden tenminste weer een beetje interessant om naar te kijken.
Ik vind het ook een strak plan als ze hun gespierde torsootjes laten zien.....
BitchyWitchy schreef:Helemaal mee eens Djuno, al vind ik een lekker kontje ook niet gek!!!!
Marley schreef:BitchyWitchy schreef:Helemaal mee eens Djuno, al vind ik een lekker kontje ook niet gek!!!!
een beetje een strakker broekje zou wel leuk zijn
Marley schreef:BitchyWitchy schreef:Helemaal mee eens Djuno, al vind ik een lekker kontje ook niet gek!!!!
djuno schreef:[***] schreef:
om dan tot de conclusie te komen dat ze een klein onderdeel niet zo gespierd kunnen krijgen als bijv. hun bovenbenen???...nee....dan maar een iets wijder broekje
Marley schreef:zoals bij die schaatsers![]()
djuno schreef:om dan tot de conclusie te komen dat ze een klein onderdeel niet zo gespierd kunnen krijgen als bijv. hun bovenbenen???...nee....dan maar een iets wijder broekje
EmDee schreef:Doe mij maar een lekkere bouwvakker in de zomer
djuno schreef:[***] schreef:zoals bij die schaatsers![]()
hihi..ja...die drukken hun "lengte" vast uit in mm....dan klinkt het iig iets minder triest
Jeskoo schreef:Zullen we een Topic openen over lekkere mannen en met foto's?
Jeskoo schreef:Zullen we een Topic openen over lekkere mannen en met foto's?
vanity schreef:wat zijn jullie een stelletje offtopiczeikwijven zeg!doe eens normaal!
![]()
vanity schreef:wat zijn jullie een stelletje offtopiczeikwijven zeg!doe eens normaal!
![]()