Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en die neem ik dan mee.
Ik heb heb in de trapkast gezet, van het weekend maar even naar kijken.
primair bedoeld voor in de bus maar dusdanig draagbaar dat het ook makkelijk te verplaatsen is. Wat betreft de agregaat daar wordt nog aan geknutseld.
220 v en de 12 v aansluiting zijn wel nodig. Een aantal dingen zijn zonder usb aansluiting. Oa luisterboek, een lamp zijn 220 v en mijn mini koelkastje/opwarmer en waterkoker zijn 12 v.MizzMontana schreef:Wij hebben hem ook, maar ik had het bijna bij het oud papier gegooid. Geadresseerd, maar “aan de bewoners van” wordt hier nooit open gemaakt, maar mag zo het oud papier in. Het is dat ik de envelop omdraaide en zag waar het vandaan kwam.
Binnenkort maar eens doorlezen.
karuna schreef:Ik heb ze voor mijn bus nodig. De camper heeft een vast paneel op het dak en een ingebouwde huishoudaccu en omvormer. Bus heeft niets, maar ook weinig plek en ik kan niet zwaar tillen en alles moet makkelijk verplaatsbaar zijn. Ik heb nu de iets kleinere panelen besteld omdat ik niet weet hoe uiteindelijk alles komt te zitten. Mocht het op termijn bevallen komt er een extra set panelen bij. Eventueel op het dak dan. De mobiele set powerstation/panelen kunnen dan ook als noodset gebruikt worden220 v en de 12 v aansluiting zijn wel nodig. Een aantal dingen zijn zonder usb aansluiting. Oa luisterboek, een lamp zijn 220 v en mijn mini koelkastje/opwarmer en waterkoker zijn 12 v.
Ik ga nog op verwarming jacht met heel weinig wattage. Mini uv paneel misschien voor noodwarmte in de bus. Daar neem ik rustig de tijd voor
Heb je een link?
Echt, sommige mensen zal ik nooit begrijpen. Wat is er nu mis met een beetje zelfredzaamheid?
DuoPenotti schreef:Met zelfredzaamheid is niks mis.
Deze bangmakerij wel.
En nee geen retour afzender hier.
Maar wil wel weten wat deze flauwekul van begin tot eind heeft gekost. Van bedenken tot maken tot opsturen.
Denk dat het geld beter besteed had kunnen worden.
En je huisdieren invullen: succes.
Tot zover het nadenken over het formulier..
[ Afbeelding ]