anjali schreef:CharleyT schreef:@ anjali: je zegt:
De Bijbel wordt gevolgd. Ik ben trouwens ook vrouw en voel me daarin prima thuis hoor. Zogenaamde gelovigen die erg slechte dingen doen zijn slechts in naam gelovig. Want als je echt in God gelooft dan durf je niets slechts te doen?
Er zijn geen zogenaamde gelovigen, je bent gelovig of niet. Bovendien is dit altijd de standaard reactie als er iets goed gepraat moet worden.
Zogenaamde gelovigen zijn gelovigen die gebruik maken van de naam en infrastructuur van een Godsdienst maar er zelf niet in geloven en daardoor niet het idee hebben dat God ze ziet, wat ze doen. Deze mensen bezorgen de geloofsgroep waar ze bijhoren een zeer slechte naam. Om het in wereldse termen te zeggen, ze verpesten het merk. Maar goed, ik heb weinig zin in de zoveelste vruchteloze discussie over geloof op Bokt. Als "mijn" partij gewonnen zou hebben dan was dat wel op zijn plaats geweest in dit politiek-discussietopic maar dat is niet zo, ze hebben slechts de 3 zetels die ze steeds al hadden.
3 zetels, al jaren is niet voor niks. Trouwe aanhangers, niks mis mee. En inderdaad: over geloof valt eigenlijk niet echt te discussieren want het is een geloof.