_San87_ schreef:Financieel niet en qua manschappen niet.
Zou hier niet teveel op vertrouwen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Nee maar ze hebben voor kapitalen goud gekocht de laatste jaren. Die voorraad is reusachtig blijkbaar. En er zijn nog steeds dictators achter hem die wel wat willen verdienen.
_San87_ schreef:bigone schreef:Nee maar ze hebben voor kapitalen goud gekocht de laatste jaren. Die voorraad is reusachtig blijkbaar. En er zijn nog steeds dictators achter hem die wel wat willen verdienen.
Ja, ze hebben een oorlogskist van 650 miljard. Maar mensen trek je niet uit blikjes en een oorlog tegen de NAVO kunnen ze niet aan. Ze zullen het vast een poos vol kunnen houden, maar groot de oorlog aangaan is zelfmoord voor ze.
BeFunny schreef:_San87_ schreef:
Ja, ze hebben een oorlogskist van 650 miljard. Maar mensen trek je niet uit blikjes en een oorlog tegen de NAVO kunnen ze niet aan. Ze zullen het vast een poos vol kunnen houden, maar groot de oorlog aangaan is zelfmoord voor ze.
Ja. En een wapen arsenaal. China als backupp en een gestoorde lijder die nergens voor terug deinst en dat laatste dat doet het hem.
Natuurlijk uiteindelijk als het erop aankomt verliezen ze. Maar dan is er veel leed aan vooraf gegaan. Dat is niet eens te overzien. Ze kunnen heel veel aanrichten. Verkijk je er maar niet op. Helaas hebben ze dat wel gedaan in de jaren 30 toen Hitler steeds groter werd. Naja hoe dat is gelopen dat weten we allemaal .
Kelly1992 schreef:Het doet heel erg zeer dat we Oekraïne aan hun lot overlaten.
Mijn hart breekt voor de mensen.
Is er iets wat wij als burgers kunnen doen?
Geld doneren aan rode kruis is bekend, maar kunnen we meer doen?
LadyDaily schreef:Kelly1992 schreef:Het doet heel erg zeer dat we Oekraïne aan hun lot overlaten.
Zouden er nu ook burgers zijn die daar heen gaan om te helpen?
Op eigen initiatief? Uit bijvoorbeeld Nederland maar ook uit Duitsland,Polen etc?
_San87_ schreef:BeFunny schreef:
Ja. En een wapen arsenaal. China als backupp en een gestoorde lijder die nergens voor terug deinst en dat laatste dat doet het hem.
Natuurlijk uiteindelijk als het erop aankomt verliezen ze. Maar dan is er veel leed aan vooraf gegaan. Dat is niet eens te overzien. Ze kunnen heel veel aanrichten. Verkijk je er maar niet op. Helaas hebben ze dat wel gedaan in de jaren 30 toen Hitler steeds groter werd. Naja hoe dat is gelopen dat weten we allemaal .
China als back-up zou ik geen geld op inzetten. Het westen is hun grootste afzetmarkt, die inkomsten zijn te groot om daar iets te riskeren.
BeFunny schreef:_San87_ schreef:
China als back-up zou ik geen geld op inzetten. Het westen is hun grootste afzetmarkt, die inkomsten zijn te groot om daar iets te riskeren.
Een groot deel van Rusland is gewoon Aziatisch hoor. En uhm ik zou daar wel geld op inzetten op dit moment. Die hebben het een tijdje geleden gezellig gehad en wie weet wat er bekokstoofd is. Zo lang wij de geen weet van hebben vind ik het eng Iig.
LadyDaily schreef:Kelly1992 schreef:Het doet heel erg zeer dat we Oekraïne aan hun lot overlaten.
Zouden er nu ook burgers zijn die daar heen gaan om te helpen?
Op eigen initiatief? Uit bijvoorbeeld Nederland maar ook uit Duitsland,Polen etc?
Popstra schreef:Van mij mag Japan Rusland bombarderen van uit de lucht. Net als Pearl Harbour!