Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjong schreef:Het kan ook zijn dat het niet perse tegen Boulevard gericht is maar tegen een van de gasten. John vd. Heuvel wordt bijvoorbeeld ook al heel lang bedreigd.
Edit: door Taghi
Sjong schreef:Het kan ook zijn dat het niet perse tegen Boulevard gericht is maar tegen een van de gasten. John vd. Heuvel wordt bijvoorbeeld ook al heel lang bedreigd.
Edit: door Taghi
Rivendell schreef:Fitzroy schreef:Ik las in een van de berichten dat ze ook niet wilden zeggen wie de gasten vanavond zouden zijn. Dus misschien heeft het met de gasten te maken.
Misschien advocaten?
bigone schreef:Die twee ventjes die liepen eerst richting de schietpartij, lopen terug erlangs zonder te stoppen en maken ondertussen foto’s.
Om te filmen moet je stilstaan dus dat hebben ze denk ik niet gedaan. Het is een beproefde methode van de criminelen om te bewijzen dat de opdracht is uitgevoerd.
Loretta schreef:fransje23 schreef:
Je schrijft precies wat ik wilde schrijven![]()
Drugsmaffia is sowieso ook een internationaal netwerk.
Zwaarder straffen gaat niet helpen. Er is vraag naar drugs en dus is het lucratief en blijven mensen er in handelen.
Alsof het normaal is dat de georganiseerde misdaad eventjes de persvrijheid aan banden legt. Dat ze nu bepalen wat er wel en niet uitgezonden wordt op de TV. Begint aardig te lijken op Bogata aan de Amstel.
Storm schreef:bigone schreef:dat laatste klopt inderdaad.Ik heb alleen het filmpje gezien waarop ze daar lopen in de straat , dat van Peter ga ik niet kijken. Kennis heeft het wel gezien en die zegt dat het filmpje van Peter is gemaakt vanuit stilstand.