Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:De stand op geef op dit moment.
€ 131.160 opgehaald
van € 270.000
Vind het wel jammer als geef zelf een deel achter houdt, ik ga even kijken of ik daar iets over kan vinden op de website
Vind wel dat er al een heeeeeel mooi bedrag is opgehaald voor ze
edit: al gevonden
https://www.geef.nl/nl/page/faq
bij 1 staat het meteen
pmarena schreef:Ik keek net pas naar de Vooravond, vond het wel een prima aanvulling eigenlijk. Israel ziet er zeker ook knap uit nu! Het zijn wel goed gelukte jongelui hoor
Vond het nog wel een goede verduidelijking van Edino, dat zij niet goed durfden om iets te doen aan / voor de kinderen die er nog zaten dat wisten we natuurlijk al, omdat ze niet zeker wisten of zij ze daar wel een plezier mee zouden doen / ze daar al wel klaar voor zouden zijn, ze ze niet van zichzelf weg zouden jagen enzo omdat zij daar toch een ander soort leven hebben dan hunzelf die naar school gingen en meer buiten het gezin gehouden werden.
Maar ook dat ze dus bang waren dat die vader in rep en roer zou kunnen vertrekken....of erger.
Gezien die bedreigingen die hij had gedaan tegen de oudsten, dat hij ze al lang vermoord had als ze niet bekend waren bij de buitenwereld...snap ik die overweging ook wel
DuoPenotti schreef:Ondanks dat ik het maar een raar idee vind, een crimineel gratis onderdak.
Zijn ze zo wel in de gaten te houden, dan dat niemand weet waar ze zijn.
Maar die gek moet gewoon berecht worden, dat is het enige eerlijke.
DuoPenotti schreef:Maar het is toch niet eens bekend welke gemeente ze wonen Senna?
Avelienvd schreef:Kan maar klein stukje lezen ivm prmium. Maar hij gaat er met 5 kinderen wonen? Er was van de 5 jongste toch ook 1 vertrokken?
lovelyfiefy schreef:Avelienvd schreef:Kan maar klein stukje lezen ivm prmium. Maar hij gaat er met 5 kinderen wonen? Er was van de 5 jongste toch ook 1 vertrokken?
in het begin woonde hij er met de jongste 5.
Aan het einde van de laatste docu kon je lezen dat 1 van die 5 nu ook
vertrokken is uit die situatie en dus niet meer bij de vader en die kinderen leeft.
senna21 schreef:Lees op Facebook van de documentairemaker dat de oude man een natuurlijke dood is gestorven en dat de jongen (inmiddels 30) naar Oostenrijk is gegaan.