Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FennyPower schreef:https://www.facebook.com/michiel.hegene ... 4880591972
Iemand die dit typt.het maakt je in de war.. ( het is wel goed getypt vindt ik..) wat er allemaal mogelijk gebeurd kan zijn het blijft zo vreemd.
Taffje schreef:FennyPower schreef:https://www.facebook.com/michiel.hegene ... 4880591972
Iemand die dit typt.het maakt je in de war.. ( het is wel goed getypt vindt ik..) wat er allemaal mogelijk gebeurd kan zijn het blijft zo vreemd.
Vind het het meest logische verhaal wat ik tot nu toe gezien heb eerlijk gezegd.....
UK_eef schreef:Als de jas/tas (weet niet meer) op die mesthoop is gelegd 's nachts betekent het dat de dader dus bezig is/was zijn sporen uit te wissen of de politie op een dwaalspoor te zetten. Ik mag hopen dat de politie voor zover mogelijk, 's nachts ook surveilleert in het gebied.
De link die eerder gegeven werd over die persoon die heeft berekend dat er rond het ecoduct van Den Dolder gezocht moet worden vind ik ook een logisch verhaal. Aan het ecoduct grenst een chaletpark. Lijkt me ook dat daar gezocht moet worden?
Ik duim dat ze Anne snel vinden en er genoeg sporen achtergebleven zijn om de dader levenslang te geven.
Danielleeee_ schreef:Soms heb je ook van die verhalen dat iemand maanden of jaren opgesloten zit in de kelder bij iemand thuis. Daar was ook een heel bekend geval van. In dat geval zou ze nog wel kunnen leven, alleen dan wel met een enorm traumaMaar dat is ook allemaal speculeren. Ik hoop gewoon heel erg dat ze nog in leven is en dat ze weer veilig thuis mag komen..
Ann99 schreef:UK_eef schreef:Als de jas/tas (weet niet meer) op die mesthoop is gelegd 's nachts betekent het dat de dader dus bezig is/was zijn sporen uit te wissen of de politie op een dwaalspoor te zetten. Ik mag hopen dat de politie voor zover mogelijk, 's nachts ook surveilleert in het gebied.
De link die eerder gegeven werd over die persoon die heeft berekend dat er rond het ecoduct van Den Dolder gezocht moet worden vind ik ook een logisch verhaal. Aan het ecoduct grenst een chaletpark. Lijkt me ook dat daar gezocht moet worden?
Ik duim dat ze Anne snel vinden en er genoeg sporen achtergebleven zijn om de dader levenslang te geven.
Dat chaletpark wist ik niet van. Dat maakt het vrij logisch dat haar spullen ook op verschillende plekken zijn gevonden om politie op dwaalspoor te zetten...hopelijk wordt het chaletpark een keer doorzocht.
safina schreef:Ja, alles kan. We kunnen oneindig veel scenario's bedenken met zn allen.