Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Maar je werd niet uit huis geplaatst daarom![]()
Dat is het punt hier een beetje denk ik. De combinatie.
Mavelle schreef:Diablo, maar dan heb je het over hier en daar een uurtje denk ik?
benangelique schreef:wat een heftige conclusie trek jij babootje. Impulsregulatie staat toch volkomen los van het spijbelen en de uit huis plaatsing?
horsezz578 schreef:bruintje123 schreef:op wat voor facebook delen kom jij?
hahahahaha precies wat ik dacht. Dat mensen dat ook echt geloven haahahah![]()
benangelique schreef:wat een invullingen allemaal weer. Er zijn ook jongeren die spijbelen omdat school of het onderwijskundig systeem hier in nederland faalt. Leg de schuldt niet direct bij ouders neer in het geval van schoolverzuim en spijbelen.
een uit-huis-plaatsing kan ook op verzoek van ouders zijn; indien zij pedagogische onmacht ervaren kunnen zij plaatsing in bijvoorbeeld een internaat aanvragen.
CharleyT schreef:Als jullie denken dat er hier op Bokt soms bijzondere veronderstellingen en/of aannames geplaatst worden, dan kan ik je verzekeren dat het nog veel, echt veel gekker/triester kan.
Op Facebook kwam ik een verhaal/theorie tegen die echt je nekharen overeind jaagt. Men vraagt zich serieus af of Romy wel echt bestaat!!! En Savannah zou mogelijk ''gebruikt'' zijn voor een ritueel Pinkster offer.
Moest het ook even op me laten inwerken, maar er wordt serieus over gediscussieerd en ''bewijzen en verklaringen'' aangevoerd om deze idioterie te onderbouwen.
Te walgelijk voor woorden wat daar verkondigt wordt, griezelig gewoon. En blijkbaar kan en mag dit gewoon.