Ik heb liever geen PVV-stemmers in mijn familie of vriendenkring, helaas heb ik die wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik heb alleen moeite met PVV-stemmers. Zeker als ik dan sommige argumenten hoor, die bijvoorbeeld feitelijk onwaar zijn.
Ik heb liever geen PVV-stemmers in mijn familie of vriendenkring, helaas heb ik die wel
goldenarrow schreef:Hier ook hoor Electra. Kijk, de PVV heeft echt punten waar ik het mee eens ben. Maar ik kan nergens vinden hoe ze dat willen behalen én dan is de helft van hun verkiezingsprogramma ook nog eens iets waar ik nooit achter kan staan.
secricible schreef:Volgens mij begrijp je me verkeerd electra. Ik zeg alleen dat ik de punten van zijn programma prachtig vind en het daar helemaal mee eens benmag aannemen dat jij ook wel voorstander bent van meer geld naar zorg, lagere huur, lagere inkomstenbelasting, lagere rijtuigbelasting, minder lang werken....
maar dat ik niet echt onder de indruk ben van zo'n ongeloofwaardig papiertje zonder uitleg hoe hoe dat gepland heeft. Dan hoef ik zijn stemmingen niet eens meer te bekijken want hij was daarvoor al geen optie voor mij aangezien hij volstrekt ongeloofwaardig is.
purny schreef:Marjoow schreef:Ik vind het toch wel jammer dat wij burgers onze minister-president niet kunnen kiezen...
Geert Wilders zou die plek namelijk nooit mogen krijgen... Maar ik wil ook geen andere partij kiezen.
De meerderheid had toch voor Rutte gekozen dus hebben zij hem gekozen.
leeneliefje schreef:Magrathea schreef:Overigens hoorde ik een keer dat iemand Hero Brinkman ging stemmen want ze wilde wel PVV stemmen maar vond Geert Wilders een enge man. Dus dan maar de eerstvolgende. Tja dat snap ik ook niet.![]()
Hier op Bokt is de anti-pvdd een flink stuk groter dan in het echt trouwens hoor. Daar moet ik alleen uitleggen dat ze heus geen one-issue partij meer zijn, dat ik nooit op ze zou stemmen als ik het op andere punten niet óók met ze eens was, en dan begrijpen mensen het wel
haha, een stem voor de PVV is een stem voor GW, zo ondemocratisch zijn ze dan ook wel weer.
Winged schreef:Ik neig naar VVD of D66 inmiddels. Dan ben ik maar niet zo super sociaal tegenover de niet werkende medemensch.