Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:05

- Moest PB zijn haha

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:07

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt

nanoukkie

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:18

gaf zich evengoed snel over - gelukkig

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:21

ElineS schreef:
- Moest PB zijn haha

Hoor ik m'n naam?

Pff gaat wel lekker daar.
Net 2 filmpjes kunnen kijken, de andere was privé :? Waarom zet je dat op een site?
Maar het ziet er niet heel dreigend uit, ook hoe hij praat met de man buiten beeld.

Hij is zich ook wel bewust van wat de politie gaat doen "oh de politie is er al" "ik zou het fijn vinden als u blijft tijdens de uitzending anders vallen ze binnen en schieten ze me dood"

Dit lijkt niet echt op een hersenkronkel maar zeker een bewuste actie, echter zonder geweld. (Dat gaat ook bijna niet met een nepwapen)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:32

LindyH schreef:
Danique schreef:

Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.

edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'

Ik denk wel dat hij een verhaal had, maar dat dat een complotverhaal zou zijn geweest.

Iedereen zit nu naar dat filmpje in de studio te kijken. Als hij in die tijd gewoon zijn verhaal gedaan had, dan hadden we dat nu allemaal gehoord en was zijn missie gelaagd geweest. Alhoewel dat dan misschien wel niet zou zijn uitgezonden.

Ook apart hoe hij de politie al ziet, maar toch denkt zijn verhaal straks gewoon te kunnen doen.

Deze jongen is echt niet dom, gezien hij aan een universiteit studeert, dus hij weet ook wel dat hij niet live is. Anders had hij zijn verhaal wel gedaan. En in een "gewone" camera spreken heeft inderdaad geen zin, dat wordt niet uitgezonden.

Ik betwijfel alleen de 98 hackers, zij kunnen toch alle nieuwspaginas hacken en daarmee het verhaal online gooien?

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:38

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:50

Patries90 schreef:
https://m.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc

Vond ik net op twitter.. Vraag me af of je dit serieus moet nemen.. Maar vaag is t wel

Na alle gebeurtenissen van de laatste tijd vind ik het hele media/pers gebeuren lastig. Zoals in dat filmpje wordt gezegd, er is een meer onafhankelijke media nodig voor mensen om een mening te vormen. Nu komt er van alle kanten wel informatie, maar of het objectief is is een heel ander verhaal.

Hoe kunnen mensen ergens een mening over vormen als je de feiten niet kent..

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:59

Marrjjollein schreef:
Patries90 schreef:

Vond ik net op twitter.. Vraag me af of je dit serieus moet nemen.. Maar vaag is t wel

Na alle gebeurtenissen van de laatste tijd vind ik het hele media/pers gebeuren lastig. Zoals in dat filmpje wordt gezegd, er is een meer onafhankelijke media nodig voor mensen om een mening te vormen. Nu komt er van alle kanten wel informatie, maar of het objectief is is een heel ander verhaal.

Hoe kunnen mensen ergens een mening over vormen als je de feiten niet kent..

Mee eens.
Vraag me alleen af of het verband heeft met wat er in hilversum gebeurd is...

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:01

Elise_K schreef:
LindyH schreef:
Danique schreef:

Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.

edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'

Ik denk wel dat hij een verhaal had, maar dat dat een complotverhaal zou zijn geweest.

Iedereen zit nu naar dat filmpje in de studio te kijken. Als hij in die tijd gewoon zijn verhaal gedaan had, dan hadden we dat nu allemaal gehoord en was zijn missie gelaagd geweest. Alhoewel dat dan misschien wel niet zou zijn uitgezonden.

Ook apart hoe hij de politie al ziet, maar toch denkt zijn verhaal straks gewoon te kunnen doen.

Deze jongen is echt niet dom, gezien hij aan een universiteit studeert, dus hij weet ook wel dat hij niet live is. Anders had hij zijn verhaal wel gedaan. En in een "gewone" camera spreken heeft inderdaad geen zin, dat wordt niet uitgezonden.

Ik betwijfel alleen de 98 hackers, zij kunnen toch alle nieuwspaginas hacken en daarmee het verhaal online gooien?

Hij wist inderdaad wel dat hij niet live was, maar hij heeft al met al toch heel wat zendtijd gekregen, ook op Youtube etc. Had hij die nu maar gebruikt voor zijn verhaal...
Hij zal zich nog wel voor zijn kop slaan.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:07

Patries90 schreef:

Zn filmpje kan je in een paar uur in elkaar zette.... Vind dit wel te snel eigenlijk voor een geintje

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:10

Ouders leven nog
Tijdens de persconferentie is dit gemeld
Fb is al afgesloten
Ouders zijn wel gescheiden hij is half Egyptisch half Nederlands
Ouders zijn al langer gescheiden denk ik moeder heeft n nieuwe partner

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:25

Het filmpje is zeker nep! 1. Anonymous eist altijd op via hun eigen account op YouTube. 2. De handgebaren zijn precies hetzelfde als uit het filmpje van Anonymous over het verdwijnen van de malaysian Airlines, je ziet dat er geknipt is in het filmpje en dat zijn precies de stukken waarbij je in het origineel andere beelden ziet. 3. Zij hebben nooit en zullen naar mijn idee nooit zo een tv studio inlopen, zij hadden een DDoS aanval gedaan op de site, de redactie enz en dan niet alleen NOS maar ook SBS en RTL als ze dit vervolgens via YouTube gaan opeisen...

Ik geloof het niet!!!

Zo, nu heb ik de rust in te gaan slapen :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:27

Sowieso nep inderdaad. Die gasten kunnen echt wat en dan hadden ze op een andere manier gedaan zoals met de tekst. Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat en de waarom erachter.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:43

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:25

Arme arme jongen.. :(
Hij is gewoon verward.. ik hoop dat niet zijn hele leven stuk is. Ik vond hem gister al bijzonder sympathiek voor een gijzelaar. Mijn gevoel klopt dus, en dit is een normale, (volgens medestudenten een ontzettend lieve zachtaardige jongen)

Ik hoop dat hij eruit komt..

Ook weer typisch dat er alllemaal arrogante mensen gaan twitteren dat (nu het uiteindelijk wel mee bleek te vallen) de mensen van NOS zich niet moeten aanstellen etc etc.

wat zouden zij doen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:11

Zoals ik gister al zei gewoon propaganda dr was niks dramatisch gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:13

NathalietjeB schreef:

Jeetje wat ben jij hele tijd maf aan het reageren. Had weleens willen zien hoe jij had gereageerd in zo'n situatie.

Ben blij dat er geen gewonden zijn gevallen en hulde voor de politie dat ze zo snel ingrepen!

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:14

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:14

Ik snap het 'anonymous' filmpje niet helemaal geloof ik :+ zegt ie dat mensen te veel gedreven worden door haat ipv liefde, maar dat doet ie nu zelf toch ook? En over GMO's in ons eten, die zijn in NL verboden, toch? 911, wat hebben wij daar precies mee te maken? Of doelt ie op een of andere complottheorie?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:15

Wauw dikke spelfout ook nog eens :') of was dat expres?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:16

Deze foto staat op zijn facebook, ik herken die acteur wel die in het midden staat maar is dit van een film?
Afbeelding

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:17

Happy16@ :')

Die jongen is helemaal geen extremist of radicalist....hij wilde ons wat vertellen.Maar wat zullen we nooit weten denk ik.Hij had het beter via youtube kunnen doen.
Verward?Nee,dat geloof ik niet...

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:17

NathalietjeB schreef:

Wat zou jij doen in die situatie.

Ik heb toen in een jaar of 14 was zelf een pistool tegen mijn porum gehad. en geloof me, dat is echt HEEL beangstigend.

Ik vind het echt TE makkelijk dat mensen zeggen dat de mensen van NOS zich aanstellen.
er lopen heel wat extremisten rond, en het voorval van de aanslagen in parijs is daar een voorbeeld van.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:18

Waarom heb ik opeens het gevoel in een illuminatietopic terecht gekomen te zijn.
Ach als je alles van tevoren wist dan kon je voor een duppie de wereld rond.

Mh17 is niet expres het luchtruim ingestuurd om neer te laten schieten. Het was van tevoren bekend dat het luchtruim niet veilig was en de route was al aangepast. Helaas niet genoeg. Het zou fijn zijn als mensen respectvol daarmee willen omgaan en het niet degraderen tot 1 of ander complotheorietje die ze kunnen gebruiken als botte bijl.

Dat er gisteren niets is gebeurd wil ook niets zeggen. Laten we gewoon blij zijn dat er niets is gebeurt.
Haters gonna hate.

Ik ben klaar met het voeren van trollen, kunnen ze terug naar de kinderboerderij? :)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 10:19

Celiien schreef:
Wauw dikke spelfout ook nog eens :') of was dat expres?

Geen idee, ik heb het plaatje niet gemaakt... Had het nog niet eens gezien :')