Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:- Moest PB zijn haha
LindyH schreef:Danique schreef:
Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.
edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'
Ik denk wel dat hij een verhaal had, maar dat dat een complotverhaal zou zijn geweest.
Iedereen zit nu naar dat filmpje in de studio te kijken. Als hij in die tijd gewoon zijn verhaal gedaan had, dan hadden we dat nu allemaal gehoord en was zijn missie gelaagd geweest. Alhoewel dat dan misschien wel niet zou zijn uitgezonden.
Ook apart hoe hij de politie al ziet, maar toch denkt zijn verhaal straks gewoon te kunnen doen.
Patries90 schreef:https://m.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc
Vond ik net op twitter.. Vraag me af of je dit serieus moet nemen.. Maar vaag is t wel
Marrjjollein schreef:Patries90 schreef:https://m.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc
Vond ik net op twitter.. Vraag me af of je dit serieus moet nemen.. Maar vaag is t wel
Na alle gebeurtenissen van de laatste tijd vind ik het hele media/pers gebeuren lastig. Zoals in dat filmpje wordt gezegd, er is een meer onafhankelijke media nodig voor mensen om een mening te vormen. Nu komt er van alle kanten wel informatie, maar of het objectief is is een heel ander verhaal.
Hoe kunnen mensen ergens een mening over vormen als je de feiten niet kent..
Elise_K schreef:LindyH schreef:Danique schreef:
Ik gok op niks. Ik ben er heilig van overtuigd dat zijn opdrachtgevers in zijn hoofd leven en dat hij nooit gedacht had dat hij uberhaupt zo ver zou komen.
edit met onderbouwing: omdat, toen de portier vroeg wat hij ging vertellen, hij reageerde met iets van 'Ja uhm... Eh... Het gaat over ehh... Over hele grote tja... Wereldzaken.'
Ik denk wel dat hij een verhaal had, maar dat dat een complotverhaal zou zijn geweest.
Iedereen zit nu naar dat filmpje in de studio te kijken. Als hij in die tijd gewoon zijn verhaal gedaan had, dan hadden we dat nu allemaal gehoord en was zijn missie gelaagd geweest. Alhoewel dat dan misschien wel niet zou zijn uitgezonden.
Ook apart hoe hij de politie al ziet, maar toch denkt zijn verhaal straks gewoon te kunnen doen.
Deze jongen is echt niet dom, gezien hij aan een universiteit studeert, dus hij weet ook wel dat hij niet live is. Anders had hij zijn verhaal wel gedaan. En in een "gewone" camera spreken heeft inderdaad geen zin, dat wordt niet uitgezonden.
Ik betwijfel alleen de 98 hackers, zij kunnen toch alle nieuwspaginas hacken en daarmee het verhaal online gooien?
Patries90 schreef:https://m.youtube.com/watch?v=MbKWqgRhVCc
NathalietjeB schreef:Zoals ik gister al zei gewoon propaganda dr was niks dramatisch gebeurd.
NathalietjeB schreef:Zoals ik gister al zei gewoon propaganda dr was niks dramatisch gebeurd.