Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ben het ook wel eens maar ik betwijfel het. Waarom zouden radicaliserende mensen gehoor geven aan een oproep die door miljoenen mensen is gedaan de afgelopen dagen om geen mensen meer te vermoorden. Alsof dat helpt.
En wat denk je dan van Boko haram? Dat zijn ook mensen die onschuldige mensen vermoorden. Wanneer word daar eens voor opgestaan.
rapido schreef:daar stonden ze op de No Fly list! Zouden ze hier ook moeten hebben zo een lijst! Wat zeg ik, heel EU zou die lijst moeten hebben en delen!!
Marit schreef:Verschil tussen Telegraaf en nu.nl.. Telegraaf heeft als levensgrote kop op de site 'AMSTERDAM DOELWIT'. Lekker angst zaaien, goed bezig hoor. Bij mij is het wel een beetje gelukt, ik ben elke dag in de spits op amsterdam centraal en ik begin nu toch echt nerveus te worden.
Anoniem schreef:Ja en hoe wil je aan genoeg radioactief cesium komen? Het klinkt heel leuk maar een paar mensen met een geweer kunnen meer slachtoffers maken hoor.
gekvanfleur schreef:Aanslag verijdeld in Belgie op de politie..kunnen die idioten niet even een leven gaan zoeken ofzo..waarom wil je zo graag iemand dood hebben.
lady62 schreef:gekvanfleur schreef:Aanslag verijdeld in Belgie op de politie..kunnen die idioten niet even een leven gaan zoeken ofzo..waarom wil je zo graag iemand dood hebben.
Het hek is nu van de dam als er een is dan volgen er meer laf zijn ze.
Hebben zeker niets anders te doen werken bijvoorbeeld en zich inzetten voor de samenleving.
Ze verraden zelfs hun ouders als ze dat al door hebben