12 doden in Parijs na aanslag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: 12 doden in Parijs na aanslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 22:58

Goed opgeschreven Jes. Ben het helemaal met je eens!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:46

Ik ben het ook wel eens maar ik betwijfel het. Waarom zouden radicaliserende mensen gehoor geven aan een oproep die door miljoenen mensen is gedaan de afgelopen dagen om geen mensen meer te vermoorden. Alsof dat helpt.

En wat denk je dan van Boko haram? Dat zijn ook mensen die onschuldige mensen vermoorden. Wanneer word daar eens voor opgestaan.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:50

purny schreef:
Ik ben het ook wel eens maar ik betwijfel het. Waarom zouden radicaliserende mensen gehoor geven aan een oproep die door miljoenen mensen is gedaan de afgelopen dagen om geen mensen meer te vermoorden. Alsof dat helpt.

En wat denk je dan van Boko haram? Dat zijn ook mensen die onschuldige mensen vermoorden. Wanneer word daar eens voor opgestaan.

nee,die radicalen zijn hier niet van onder de indruk....maar het gaat erom dat de politiek een beetje wakker word en maatregel treft...en niet erna,maar voordat het gebeurt.
In Amerika stonden de broers al op een zwarte lijst .Ze mochten niet het vliegtuig in naar amerika.Denk dat we gewoon te soft zijn in Europa.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:19

daar stonden ze op de No Fly list! Zouden ze hier ook moeten hebben zo een lijst! Wat zeg ik, heel EU zou die lijst moeten hebben en delen!!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 18:38

rapido schreef:
daar stonden ze op de No Fly list! Zouden ze hier ook moeten hebben zo een lijst! Wat zeg ik, heel EU zou die lijst moeten hebben en delen!!

Is een schijnveiligheid zo een lijst. Er zijn altijd vrij simpele methodes om met een andere aangenomen identiteit aan boord te komen of te zorgen dat iemand zo "low-profile" blijft tot het moment van toeslaan dat hij/zij niet op de lijst komt.

Daarbij binnen Europa zijn zoveel manieren om van het ene naar het andere land te gaan zonder controle.

Tegen doorgedraaide mensen die echt kwaad willen zijn weinig beveiligingsmogelijkheden.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 19:24

De daders van 11 september stonden ook op een no fly list

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 20:09

Heeft er iemand toevallig vanavond Man Bijt Hond gekeken? Ze waren vandaag op de academie waar ik studeer. We hadden een aangepast lesprogramma naar aanleiding van de aanslag in Parijs. Ik studeer illustratie dus het is voor ons allemaal heel actueel in het vakgebied. We hadden allemaal workshops en alhoewel ze niet persé over Parijs moesten gaan is voor ons tekenen een manier om emoties te uiten en een plekje te geven. Het was iig een fijne dag :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 10:52

Verschil tussen Telegraaf en nu.nl.. Telegraaf heeft als levensgrote kop op de site 'AMSTERDAM DOELWIT'. Lekker angst zaaien, goed bezig hoor. Bij mij is het wel een beetje gelukt, ik ben elke dag in de spits op amsterdam centraal en ik begin nu toch echt nerveus te worden.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 13:56

Marit schreef:
Verschil tussen Telegraaf en nu.nl.. Telegraaf heeft als levensgrote kop op de site 'AMSTERDAM DOELWIT'. Lekker angst zaaien, goed bezig hoor. Bij mij is het wel een beetje gelukt, ik ben elke dag in de spits op amsterdam centraal en ik begin nu toch echt nerveus te worden.

Op de radio hoorde ik t ook al... Loop stage in amsterdam en knijp m toch ook wel een beetje

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:31

Creapy. Ik ga in Februari starten aan een Minor in Amsterdam :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:42

Ja half Nederland moet in amsterdam zijn.. Komt allemaal steeds dichterbij zo!

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 14:43

Ze roepen op tot het verspreiden van radio actief afval

http://jdreport.com/is-wil-het-radioact ... amsterdam/

Maar een halve gekke die gevoelig is voor dit soort oproepen kan zomaar opeens iets gaan flikken en lonely wolves zijn de gevaarlijkste figuren die er rondlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:05

Ja en hoe wil je aan genoeg radioactief cesium komen? Het klinkt heel leuk maar een paar mensen met een geweer kunnen meer slachtoffers maken hoor. :+

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:12

Anoniem schreef:
Ja en hoe wil je aan genoeg radioactief cesium komen? Het klinkt heel leuk maar een paar mensen met een geweer kunnen meer slachtoffers maken hoor. :+

En veel makkelijker natuurlijk.
Maar goed ze lopen elkaar via het internet op te hitsen.
Laat anonymous maar lekker veel van die websites plat leggen zodat ze elkaar niet meer zo makkelijk via het internet kunnen op hitsen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 20:34

Na 11-9 werd er ook geroepen dat er een aanslag verwacht werd in Nederland.Een hoop paniek,en er is niets gebeurt.Het is juist de bedoeling dat mensen in paniek raken.Niet doen,de kans is zó klein dat er in nederland een aanslag komt.Laat je leven niet verpesten door vermoedens.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:32

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 10:45

Weet niet of er gister mensen dwdd gekeken hebben, maar kon me erg vinden in wat giel Beelen zei

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 12:56

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 14:32

Aanslag verijdeld in Belgie op de politie..kunnen die idioten niet even een leven gaan zoeken ofzo..waarom wil je zo graag iemand dood hebben.

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 17:52

gekvanfleur schreef:
Aanslag verijdeld in Belgie op de politie..kunnen die idioten niet even een leven gaan zoeken ofzo..waarom wil je zo graag iemand dood hebben.

Het hek is nu van de dam als er een is dan volgen er meer laf zijn ze.
Hebben zeker niets anders te doen werken bijvoorbeeld en zich inzetten voor de samenleving.
Ze verraden zelfs hun ouders als ze dat al door hebben

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 18:12

lady62 schreef:
gekvanfleur schreef:

Het hek is nu van de dam als er een is dan volgen er meer laf zijn ze.
Hebben zeker niets anders te doen werken bijvoorbeeld en zich inzetten voor de samenleving.
Ze verraden zelfs hun ouders als ze dat al door hebben

ze zetten zich juist in voor hun eigen samenleving.Op naar het islamiseren van Europa! :D