Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Mijn zus kreeg de eerste symptomen op haar 21ste maar de diagnose duurde nog een paar jaar.
De oudste generatiies ( oma en nog 2 verder terug) uit mijn familie hebben geen baby of kindersterfte gehad, ook geen dood geborenen, alleen maar erg oude taaie mensen. Alleen mijn vaders vader stierf aan longkanker door het smidsvuur toen hij nog geen 60 was.
Mijn vader werd nog 78 zonder medicijnen en had nog steeds kunnen leven, hij leefde op acupunctuur en homeopathie.
Rode hond kan dit, mazelen kan dat, polio kan verlamming veroorzaken. Kan kan...
Vaccins kunnen ook een heleboel kapot maken en niet werken... Ook kan, kan...
Vroeger dacht ik dat de medische wereld het allemaal wist en kon, tegenwoordig denk ik dat het menselijk lichaam het allemaal wel heel goed zelf kan en dat alleen in uiterste nood medisch ingrijpen nodig is.
Zal ik balen als mijn kind een ziekte krijgt en daar complicaties bij krijgt die ernstig zijn... Ja.
Maar ik doe er alles aan om het lichaam zo sterk en gezond mogelijk te houden. Er zijn een heleboel dode gevaccineerde kinderen en er zijn vast ook een heleboel niet gevaccineerde kinderen die dood of ernstig geschaad zijn door ziekten, echter kom ik maar een enkele niet gevaccineerde tegen en wekelijks meerdere door vaccinatie schade. Nu kan dit komen door de verhouding van die groepen maar als je de medische wereld en het rivm zou moeten geloven zou dat ondanks die verhoudingen omgekeerd moeten zijn en zouden de niet gevaccineerde kinderen met bosjes tegelijk dood neer moeten vallen.
Tot nu toe vind ik echter hoofdzakelijk gezonde exemplaren.
Daarbij zit er achter de medische wereld ook een zakelijke wereld en als ik iets goed ken dan is het die wel. Winst en nog eens winst, ongeacht wat.
Anoniem schreef:Er zijn een heleboel dode gevaccineerde kinderen en er zijn vast ook een heleboel niet gevaccineerde kinderen die dood of ernstig geschaad zijn door ziekten, echter kom ik maar een enkele niet gevaccineerde tegen en wekelijks meerdere door vaccinatie schade. Nu kan dit komen door de verhouding van die groepen maar als je de medische wereld en het rivm zou moeten geloven zou dat ondanks die verhoudingen omgekeerd moeten zijn en zouden de niet gevaccineerde kinderen met bosjes tegelijk dood neer moeten vallen.
BigBen schreef:[naam] schreef:Er zijn een heleboel dode gevaccineerde kinderen en er zijn vast ook een heleboel niet gevaccineerde kinderen die dood of ernstig geschaad zijn door ziekten, echter kom ik maar een enkele niet gevaccineerde tegen en wekelijks meerdere door vaccinatie schade. Nu kan dit komen door de verhouding van die groepen maar als je de medische wereld en het rivm zou moeten geloven zou dat ondanks die verhoudingen omgekeerd moeten zijn en zouden de niet gevaccineerde kinderen met bosjes tegelijk dood neer moeten vallen.
Kwatsch.
Als je dit soort forse uitspraken doet moet je met cijfers komen, niet met cafépraat.
Anoniem schreef:De medische een zakelijke wereld zouden eigenlijk niet samen moeten gaan maar het kan jammer genoeg niet anders.
Kudde immuniteit geloof ik niet in, dat heb ik een heleboel pagina's terug al uitgelegd. En nee, in die generaties die ik aangaf idd geen dooien. Ervoor zal vast wel maar weet ik niet.
Die paniek van " oooooeeeeeehhhhhh de ziektes komen terug !!!!!!" doe ik niet aan mee, dat is zo'n bangmakerij. Ik ga ook niet naar de kerk dus oooooeeeeeeehhhhhhh nou ga ik naar de duivel![]()
Een goeie (commerciële) truuk .... Bang maken en een oplossing aanbieden.
Anoniem schreef:Ja ach.... ik kan alleen maar zeggen dat die ouders nogal emotioneel zijn wat ik heel goed kan begrijpen in hun situatie maar dat ze daardoor de situatie niet meer juist kunnen beoordelen.
Ze geven nu een niet-vaxx-ouder de schuld van alles terwijl hun kinderen het in een ziekenhuis in Phoenix hebben opgelopen en dus het ziekenhuis verantwoordelijk is.
BigBen schreef:[naam] schreef:Ja ach.... ik kan alleen maar zeggen dat die ouders nogal emotioneel zijn wat ik heel goed kan begrijpen in hun situatie maar dat ze daardoor de situatie niet meer juist kunnen beoordelen.
Ze geven nu een niet-vaxx-ouder de schuld van alles terwijl hun kinderen het in een ziekenhuis in Phoenix hebben opgelopen en dus het ziekenhuis verantwoordelijk is.
In een ziekenhuis in Phoenix ??
Jij hebt dat stuk zelfs niet gelezen.
Als het om je eigen kinderen gaat vergaat de wereld,
maar andermans kinderen hebben blijkbaar geen enkel belang.
BigBen schreef:[naam] schreef:Ja ach.... ik kan alleen maar zeggen dat die ouders nogal emotioneel zijn wat ik heel goed kan begrijpen in hun situatie maar dat ze daardoor de situatie niet meer juist kunnen beoordelen.
In een ziekenhuis in Phoenix ??
Jij hebt dat stuk zelfs niet gelezen.
Als het om je eigen kinderen gaat vergaat de wereld,
maar andermans kinderen hebben blijkbaar geen enkel belang.
BigBen schreef:Wel, ik moet me verontschuldigen.
Wat dit betreft heb jij gelijk, en ik had het fout.
Het gebeurt me niet dikwijls, maar deze keer wel.
Mijn excuses daarvoor.
Wat je foeilijst betreft, ik sta op de foeilijst van bijzonder veel mensen,
en het laat me Siberisch koud.
Meer nog, in veel gevallen vind ik het een eer.
Persoonlijk doe ik trouwens geen foeilijsten.