Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Als we nu eens beginnen met geen geld in dergelijke onzin te stoppen, scheelt alweer wat, ja toch?
randalinpony schreef:Niet allemaal NatasjeVe maar t gaat wel om veel geld... en dat brengt sommigen dan toch aan de randen van wat ethisch nog verantwoord kan worden. Gelukkig is er een heel goede wetgeving in Nederland.
Nog even terugkomend op eerder in de discussie, dat iemand zei dat de VVD op zorgverzekeringen zat en dat die ervoor zorgden dat met name medicijnen zo duur zouden zijn: dit is niet waar. Medicijnen zijn de afgelopen jaren juist goedkoper geworden in Nederland door verschillende oorzaken maar ook juist door zorgverzekeringen.
Gheheh.. iedere keer dat ik hier kijk verschijnt er een banner met STEM VVD... meer straf en minder begrip voor criminelen....
randalinpony schreef:Niet allemaal NatasjeVe maar t gaat wel om veel geld... en dat brengt sommigen dan toch aan de randen van wat ethisch nog verantwoord kan worden. Gelukkig is er een heel goede wetgeving in Nederland.
Nog even terugkomend op eerder in de discussie, dat iemand zei dat de VVD op zorgverzekeringen zat en dat die ervoor zorgden dat met name medicijnen zo duur zouden zijn: dit is niet waar. Medicijnen zijn de afgelopen jaren juist goedkoper geworden in Nederland door verschillende oorzaken maar ook juist door zorgverzekeringen.
Gheheh.. iedere keer dat ik hier kijk verschijnt er een banner met STEM VVD... meer straf en minder begrip voor criminelen....
Tessabuddy schreef:Ik ga dit jaar op de Partij voor de Dieren stemmen.
Niet omdat ik vind dat deze partij Nederland zou moeten gaan besturen, maar ik het erg belangrijk vind dat hun punten aan bod komen in de kamer. Dat er een partij is dat de belangen van de dieren vertegenwoordigd.
Voor de rest maken ze er toch een zooitje van
Ffortuna schreef:Volgens mij zijn inmiddels bijna alle partijen daar tegen, heb laatst de programma´s staan bestuderen. Lekker schijnheilig gezien ze tijdens het ´Kunduz-akkoord´ nog voor waren. Zieltjes winnen noem ik dat.
Sofy schreef:Ik vind het overigens opvallend dat hier zo weinig andere GL-stemmers zijn? Komt dat door strategische overwegingen (zij zijn toch klein, dan kan ik beter op bijv. de PvdA stemmen) of speelt er nog wat anders mee?
Ffortuna schreef:Volgens mij was ´links´ grotendeels al tegen: de PvdA in ieder geval (was immers ook niet betrokken bij het Kunduz-akkoord) en de SP volgens mij ook. Dat zou betekenen dat ´op links´ alleen GL het laat vallen. Maar andere partijen komen er ook van terug of stellen het bij (zelfs de VVD), met een mildere maatregel plus het feit dat OV helemaal niet belast wordt.
Shadow0 schreef:Ffortuna schreef:Volgens mij was ´links´ grotendeels al tegen: de PvdA in ieder geval (was immers ook niet betrokken bij het Kunduz-akkoord) en de SP volgens mij ook. Dat zou betekenen dat ´op links´ alleen GL het laat vallen. Maar andere partijen komen er ook van terug of stellen het bij (zelfs de VVD), met een mildere maatregel plus het feit dat OV helemaal niet belast wordt.
En bij de partijen die in eerste instantie voor waren en nu ineens tegen, moet je je natuurlijk wel afvragen in hoeverre ze die belofte ook vol gaan houden.
gohya schreef:sarabande schreef:
Hoe zit dat nou eigenlijk,ze mochten toch niet in de 'boekhouding' kijken v.d. PVV.
Is dat inmiddels wel zo?
schrikdraad schreef:En hra moeten ze ook totaal afblijven onder de 350.000