Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Dave zit liever op zijn werk dan hier thuis. Wij hebben in het verleden best heel wat ruzie gehad toen we allebei werkten, dat ik in het weekend overdag weg moest en hij die dag 'op zou passen' (weet even niet hoe ik het moet omschrijven) en dat hij haar dan naar zijn moeder had gebracht, ging hij nl. werken![]()
Dan was ik boos, maar ja, ik was ook weg, dus ergens had ik ook geen recht van spreken natuurlijk.
Liezel1 schreef:En aan een man die het zo wel prima vindt....
Mijn vent zou er echt een rolberoerte van krijgen als ik álles aan hem moest vragen.
MamboBeach schreef:Urielle schreef:Maar ben ik dan gek dat ik dat probleem ook niet zie?
Zelfs als je dat nog nooit gedaan hebt, dan stap binnen bij een bank en laat je helpen, daar zijn die mensen voor.
Zo denk ik ook!
Blue_Eyes schreef:Ik denk dat Liezel bedoelt dat de mannen het wel handig vinden
Liezel1 schreef:MamboBeach schreef:Zo denk ik ook!
Zo denken heel veel mensen. Maar als je NOOIT zelf iets hebt hoeven regelen, dan valt het vies tegen!
Liezel1 schreef:Urielle schreef:Maar ben ik dan gek dat ik dat probleem ook niet zie?
Zelfs als je dat nog nooit gedaan hebt, dan stap binnen bij een bank en laat je helpen, daar zijn die mensen voor.
Zo denken heel veel mensen. Maar als je NOOIT zelf iets hebt hoeven regelen, dan valt het vies tegen!
NatasjavE schreef:verootjoo schreef:Ik zie het probleem ook niet zo.
Jij niet het Nibud wel.
NatasjavE schreef:verootjoo schreef:Ik zie het probleem ook niet zo.
Jij niet het Nibud wel.
verootjoo schreef:Maar zijn jullie er echt ten allen tijden mee bezig dat je kunt gaan scheiden![]()
Daar denk ik echt niet over na, ik zie ons echt gelukkig oud worden. Tegen de tijd dat het evt. iets minder soepel gaat lopen en er over een scheiding wordt nagedacht zou ik me wel zorgen gaan maken, lijkt me vroeg genoeg om dan de zaken te regelen.
Liezel1 schreef:Maar van al die subsidies, heffingskortingen etc kun je toch niet rondkomen?
En laat ik eens de knuppel in het hoenderhok gooien: heeft een vrouw die alleen komt te staan recht op bijstand, heffingskortingen, kinderbijslag, subsidies etc? Wat vinden jullie? Moet de samenleving opdraaien voor het feit dat een alleenstaande moeder met kind(deren) haar eigen broek niet kan ophouden?
Let wel: dit is niet mijn mening, dit is een vraag die ik mezelf stel, nav dit topic.....
Liezel1 schreef:Maar van al die subsidies, heffingskortingen etc kun je toch niet rondkomen?
En laat ik eens de knuppel in het hoenderhok gooien: heeft een vrouw die alleen komt te staan recht op bijstand, heffingskortingen, kinderbijslag, subsidies etc? Wat vinden jullie? Moet de samenleving opdraaien voor het feit dat een alleenstaande moeder met kind(deren) haar eigen broek niet kan ophouden?
Let wel: dit is niet mijn mening, dit is een vraag die ik mezelf stel, nav dit topic.....