Electra63 schreef:Je hoort mij niet zeggen dat alle PVV-ers laag geschoold zijn of racist, maar sommige berichten die ik zie vind ik toch behoorlijk racistich en/of discriminerend.
Zie bijv. dat topic over die buitenlandse vlag buiten hangen bij behalen van diploma.
En een meerderheid van een bevolkingsgroep vind ik eerlijk gezegd al ver gaan.
De grootste probleemgroep is de 3e generatie, dus dat zal niet meer zijn dan 50% van bijv. de hele Marokkaanse gemeenschap. Ik vind dat als je zegt: een deel van de Marokkanen veroorzaakt problemen, dan geef ik je groot gelijk. Maar de meerderheid van de Marokkanen, vind ik veel te ver gaan.
Of het wel of niet de meerderheid is, maakt niet eens zo veel uit. De groep is veel te groot en in alle cijfers komt deze groep er buitensporig slecht van af. Of je nu naar het percentage veroordeelden kijkt, uitkeringstrekkers etc...etc...in al deze categorieën zijn ze bovengemiddeld vertegenwoordigd. Dan is het logisch dat je op den duur een stigma opgeplakt krijgt. Dat ligt niet aan de plakkers maar aan degenen die in eerste instantie zoveel ellende veroorzaken dat dat stigma geplakt kan worden. Dat is tenminste hoe ik daar tegenaan kijk.