Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Specials schreef:LADPR schreef:
Laten we het daar dan maar op houden.
Houden jullie het daar maar op hoor, Sjonge jonge..Zeer been geraakt?
Dat betreft kun je met jullie ook een discussie voeren niet normaal..
Vast een gebrek aan inzicht en ervaring? Yeah right... Dream on...
chevax schreef:Vast wel, alleen de mensen die PVV stemmen geven als reden altijd dat hij "die buitenlanders" wel eens zal aanpakken.
chevax schreef:Cer schreef:Heeft de PVV niet meer standpunten dan alleen het geloof, waar iedereen op lijkt te focussen?
Vast wel, alleen de mensen die PVV stemmen geven als reden altijd dat hij "die buitenlanders" wel eens zal aanpakken.
Nessah schreef:Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je mag discrimineren.. Of te wel, 1 groep over 1 kam scheren.. Dat mág niet en heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Laat dat even duidelijk zijn.
Nessah schreef:Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je mag discrimineren.. Of te wel, 1 groep over 1 kam scheren.. Dat mág niet en heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Laat dat even duidelijk zijn.
Splinter schreef:Nessah schreef:Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je mag discrimineren.. Of te wel, 1 groep over 1 kam scheren.. Dat mág niet en heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Laat dat even duidelijk zijn.
Maar wilders mag wél over 1 kam geschoren worden?
christel1857 schreef:peer2005 schreef:Je bedoelt dat er naast frustratie en angst nog andere redenen zijn om op Wilders te stemmen? De sociale tak vind je terug bij de linkse partijen. De rest uit het PVV repertoire... is nationalistische oliebol, flirtend met racisme en fascisme. Bovendien profileert Geert W. zich als een nogal dictatoriaal mannetje....
Wat een onzin. Je kunt veel over geert wilders zeggen maar een wrede man is het niet. Hij is misschien erg irritant in debat e.d. Maar ik zie géén wreedheid in zijn ogen.
Cer schreef:Splinter schreef:Bij mijn oude baan hebben we goede vrijdag ingeleverd voor een moslimfeestdagMss niet landelijk,
maar IK heb er dus een dag voor ingeleverd
Ja, dat je niet de boel zit te verzinnen natuurlijk..
Splinter schreef:Nessah schreef:Vrijheid van meningsuiting betekend niet dat je mag discrimineren.. Of te wel, 1 groep over 1 kam scheren.. Dat mág niet en heeft niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Laat dat even duidelijk zijn.
Maar wilders en PVV stemmers mogen wél over 1 kam geschoren worden?
Monica_1987 schreef:ChristinaGW schreef:Ik moet er bijna van huilen, dat Nederland zo rechts stemt. Die lui gaan gewoon het hele milieu vergeten met hun 'harde' maatregelen.
De maatregelen die ze gaan nemen gaan over de hoofden van 'de onschuldigen' heen: allochtonen en asielzoekers die wel hun best doen, mensen die een uitkering hebben die wel willen werken. Iedereen zit elkaar gewoon op te stoken, ooh we moeten iets anders, we stemmen allemaal op Wilders, want dan wordt het beter! Die PVV ligt over een paar maanden op z'n gat.
Dat zien we dan toch vanzelf. Zou ze eerst maar eens een kans geven. PVV is extreem maar juist in samenwerking met andere partijen zou dat zeker wel positief kunnen worden voor nederland. Helaas heeft de politiek van nederland een bord voor z'n kop en wil er niets van weten.
Er is een REDEN dat pvv zoveel stemmen gehaald heeft daar zullen ze dan toch aan moeten gaan werken!
lillytjuh schreef:Geen werk kunnen vinden vind ik persoonlijk echt een slechte reden. Er is namelijk altijd werk! Een deel van de bijvoorbeeld poolse gastarbeiders is in nederland gekomen omdat de nederlanders bepaald werk niet wilden doen! Nu zal iedereen boos reageren op mijn uitspraak maar het is wel zo. 15 jaar geleden wilde bijna niemand asperges steken, maar nu roepen we wel met zijn allen dat de polen ons werk afpakken.
krumel schreef:Maar wilders en PVV stemmers mogen wél over 1 kam geschoren worden?
Nessah schreef:Sorry, maar er is een voorstel geweest van die feestdag.. Maar ik weet niet hoe jullie aan goede vrijdag komen, het ging om 2e pinksterdag en dan mocht je zelf kiezen..
"Bijna de helft (45 procent) vond dat het Suikerfeest als feestdag moest worden erkend. De Nederlanders zouden de keuze moeten hebben op die dag vrij te nemen in plaats van op een andere vrije dag als tweede pinksterdag."
Jahoor, ik heb een bron( en nog wel veel meer als jullie willen)
http://weblogs.nrc.nl/discussie/2008/09 ... g-krijgen/
ChristinaGW schreef:Ja omdat iedereen denkt dat een harde aanpak jegens allochtonen het beste is. Omdat ze allemaal 'wel een keer iets naars hebben meegemaakt met een allochtoon'. Iedereen zit elkaar gewoon lekker op te stoken.
Citaat:VVD en PVV hebben het alleen maar over 'duurzaam'. Geen woord over CO-2, vlees en zuivelbelasting en megastallen, bio-industrie. Daarom moet ik ervan huilen. De economie is echt niet het belangrijkste nu, dat is het milieu. En dat vergeten de rechtse partijen nog wel eens. Dan kunnen we wel een land zijn zonder allochtonen maar als het onder water staat heb je er nog niets aan.