Myra schreef:sarabande schreef:
Als we zo tegen jou doen sarabande, zou jij dat zelf op prijs stellen?
Denigrerend??? heb je wel eens geluisterd hoe Geert over een deel van de Nederlandse bevolking praat, ja dat zit me dwars. Dat dat getolereerd wordt binnen een regering.
Dat Nederland zo te kakken wordt gezet in het buitenland door die zelfingenomen man die zich voor de internationale pers als Minister President profileert.
Ja dat zit me dwars en gelukkig met mij heel veel mensen.
Liever zoals krackertje aangeeft, de discussie met de mede Nederlanders opzoeken in plaats van hen op een hoop te gooien en de rug toe te keren.
@ Krips: vind jij dit fel? Dit is de realiteit, en dat Wilders dit allemaal flikt vind ik onbegrijpelijk. Nee, het is onbegrijpelijk dat zoveel Nederlanders voor die flauwe en valse praatjes van hem gaan. Om maar niet het feit te vergeten dat hij de Turkse premier uitschold. En waar slaat die hele "kopvoddentax" op? Agnes Kant ging er dieper op in, waarom hoofddoeken dan wel moeten worden afgeschafd -maar hoe zit het dan met de keppeltjes, petjes, etc.?
Allemaal l*lkoek en absoluut geen inhoud.[/quote]
Ik ben echt prinicipeel anti-Wilders. Het gaat er niet om of ik het er mee eens ben ofniet. Het gaat erom dat ik er een beetje krankjorum van wordt dat er elke keer hier opstootjes zijn over mensen die zich beledigd voelen. En daar wordt ik een beetje moe van. Ik ben heel erg anti-Wilders maar ik heb geen ruzie met de Wilders stemmers (voor zo ver ik weet. Ja, nu wel met goya omdat ik haar vals beschuldigd heb :p ) Dit is dan ook op niemand persoonlijk gericht. Maar je overtuigd de Wilders stemmers niet dat er, wat ik denk dat er zitten, grote gaten en ethische dilemma's zitten aan het beleid van Wilders, door ze te bestempelen met dom of dat ze dingen niet zien of weet ik veel wat wat voor verwijten naar de kop te slingeren. Net als dat door middel van het zwart maken van een bevolkingsgroep er geen oplossingen komen.