Amber-Alert, Milly Boele

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:05

Is het al bewezen dat deze man het heeft gedaan? Heb net naar de foto's gekeken van deze Sander, maar is ook lekker eerlijk. Zo'n grote sterke vent tegen een meisje van 12... ze zal zich niet goed verweerd kunnen hebben, wat er dan ook gebeurd is. Maar bewezen is het nog niet dat hij het heeft gedaan, al vraag ik me dan wel af waarom er een dood meisje in zijn huis ligt....

Ik ben heel blij dat ze haar wel gevonden hebben. Zo komt er een eind aan de onzekerheid, aan het je constant afvragen waar je dochter zou moeten zijn. Als je dit vergelijkt me de zaak Madeleine: zij is nog steeds spoorloos. Het is niet te vergelijken, maar wetend waar je dochter nu is, lijkt me een betere manier om iets te kunnen verwerken. Al kun je dit waarschijnlijk nooit verwerken....

Ik wens iedereen die hierbij betrokken is, en vooral de ouders, ontzettend veel sterkte.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:06

Het is verschrikkelijk wat er is gebeurd, ze moest nog beginnen aan haar leven....
Mijn medeleven gaat ook uit naar de ouders, familie en vrienden van Milly.

Maar toch even een kleine kanttekening, hoe moet dit wel niet zijn voor de ouders van de dader. Hij leeft nog wel maar heeft dit wel op zijn geweten.Voor hun moet dit toch ook verschrikkelijk zijn.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:12

valine schreef:
Maar toch even een kleine kanttekening, hoe moet dit wel niet zijn voor de ouders van de dader. Hij leeft nog wel maar heeft dit wel op zijn geweten.Voor hun moet dit toch ook verschrikkelijk zijn.

Er gingen gister verhalen dat hij zelf ook al kinderen had.. net relatie beëindigd.
Fijn voor die kinderen ook.. (Weet niet wat daar precies van waar is hoor)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:16

Vreselijk! Kan gewoon echt niet begrijpen waarom mensen dit doen, is misschien maar beter ook.

Ik wens haar ouders, familie en iedereen in haar directe omgeving heel veel sterkte toe.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:20

Ik had het al beetje verwacht. MAar oooh wat is dit erg voor de ouders.
En dan door de buurman. Je zou je juist veilig moeten voelen bij een buurman. Nou dat kan je ook gelijk vergeten. EN politieagent. mm hoe veilig ben je nog.

WALGELIJK.

Voor iedereen die Milly heeft gekend, familie, vrienden, kennissen enz enz. heel veel sterkte

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:22

Grietzz schreef:
Ben wel benieuwd ondertussen naar de persconferentie, want wat ik niet helemaal kan volgen is dat je jezelf aangeeft als je iemand om het leven brengt? Ik heb dat nog nooit zo duidelijk gehoord..?!

Hij heeft '' bloed voor het hart gekregen.''
Als je deze daad hebt verricht, dan kun je daar toch niet mee leven, als je nog een beetje ziel in je donder hebt dan. En zeker niet als het de dochter van je buurman is en je weet dat heel nederland op zoek is naar dat meisje. ;( Het blijkt maar weer dat je echt dus niemand meer kunt vertrouwen ;(

Hier in de buurt is een paar jaar geleden een 30 jarige vrouw op brute wijze in haar woning om het leven gebracht , ze hebben haar de volgende morgen in haar uitgebrande auto terug gevonden. Ze hebben verdachten aangehouden maar zijn weer op vrije voeten. Ze kunnen niets bewijzen. :(
Maar dat je hier als dader je hele leven mee rond loopt, dan heb je toch geen ziel ,gevoel in je donder .
je snapt dan niet dat iemand daar mee kan leven die heeft dan echt geen geweten.

S.V had waarschijnlijk toch nog een geweten en kon hier niet mee leven, maar als het mijn dochter was en hij kwam vrij ging hij er echt alsnog aan _-:( , al zou het het laaste zijn wat ik op deze aarde zou doen.

Ik wens nogmaals de ouders en verdere familie, en alle betrokkenen veel sterkte voor nu en in de toekomst Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:24

Ik verwachtte het gisterenavond al, maar het nieuws vanmorgen te lezen deed me toch verdriet ;(

Heel veel sterkte voor de familie van Milly, maar ook voor de familie van de verdachte...

vanTroje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:32

Ik ben erg geschokt door het nieuws.

Heel veel sterkte aan de familie.

Milly rust zacht... Y;(

k4tink4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:33

Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft geleden en het allemaal snel gegaan is. Wat zonde dat haar toekomst haar ontnomen is en wat een enorm verlies!

Heel veel sterkte voor de ouders, vrienden, familie en kennissen van Milly.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:33

Weer een drama in Nederland, onbegrijpelijk, op alle fronten...Vreselijk. Condoleances voor ouders, familie en vrienden.

okido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:36

ik vind het echt vreselijk dat je dit als
ouders familie vrienden
mee moet maken dat dit gebeurd
heb er gewoon slecht van geslapen
hoop als ie veroordeeld wordt dat ze hem dubbel belasten om dat hij een politie agent is die het goede voorbeeld moet geven

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:36

Arme Millie... zo jong nog, zulke dingen mogen gewoon niet gebeuren. :n Bah, vreselijk, ook voor haar nabestaanden, voor iedereen...

Y;(

Marlinda schreef:
Sharon89 schreef:
jaa maar dan vraag ik me af, zou milly niet gegild hebben, of iets dergelijks..
nja je weet het ook niet..
we horen het wel!

Misschien kende en vertrouwde ze de man. Het is immers haar buurman...

Zie je erg vaak in moordzaken, dat de verdachte een bekende is van het slachtoffer. :j

Ik vind het trouwens de grootste onzin dat mensen zo'n ophef maken over het feit dat de dader (misschien! Het is toch nog niet zeker dat hij het gedaan heeft?) een agent is.

So what. :?

Al was hij slager, bakker, loodgieter, kantoormannetje... wat maakt het nou uit wat voor beroep hij heeft. :n Het is zo al erg genoeg, vind niet dat beroep er iets mee heeft te maken. Ja, 'politie moet ons beschermen' maar goed, bakkers moeten ons brood bakken, artsen moeten ons leven redden, tsja... Beetje raar om dan onzinverhalen te lezen dat agenten meestal agent worden omdat ze anders maar het criminele pad op gaan. Beetje vreemd. Ik ken genoeg mensen die bij de politie willen werken of er werken en die hebben dat echt niet gekozen omdat ze anders crimineel worden. Alleen omdat het bekend is dat de dader misschien een agent is wordt er zo'n ophef over gemaakt?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:39

Rock schreef:
Ik verwachtte het gisterenavond al, maar het nieuws vanmorgen te lezen deed me toch verdriet ;(

Heel veel sterkte voor de familie van Milly, maar ook voor de familie van de verdachte...

Ik heb het zelfde, ben een beetje in de war, ook al ken ik het hele meisje niet.

Ik las dit topic gisteravond laat nog, werd wakker en moest hier even kijken. Schrok van wat ik las, ben daarna in slaap gevallen met de hoop dat het niet echt zou zijn, helaas wel.

Nogmaals sterkte voor alle nabestaande en voor de familie van de verdachte.

funnyhorses

Re: Amber-Alert, Milly Boele

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:40

Nou je mag toch wel enig "vertrouwen" hebben in een buurman die ook nog politieagent is!
Waar gaat dat heen met de wereld,vreselijk!!!!

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:41

Wat een rotnieuws zeg. Het houd je gewoon de hele tijd bezig en je kijkt toch steeds even of er al nieuws is en dan hoop je dat ze nog in leven is. Hoewel je eigenlijk al bijna weet dat er iets heel ergs is gebeud. :-(
Zo onbegrijpelijk dit verhaal en wat verschikkelijk voor alle nabestaanden.
Ik heb gewoon een knoop in mijn maag.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:42

Fiffill schreef:
Ik vind het trouwens de grootste onzin dat mensen zo'n ophef maken over het feit dat de dader (misschien! Het is toch nog niet zeker dat hij het gedaan heeft?) een agent is.

So what. :?

Al was hij slager, bakker, loodgieter, kantoormannetje... wat maakt het nou uit wat voor beroep hij heeft. :n Het is zo al erg genoeg, vind niet dat beroep er iets mee heeft te maken. Ja, 'politie moet ons beschermen' maar goed, bakkers moeten ons brood bakken, artsen moeten ons leven redden, tsja... Beetje raar om dan onzinverhalen te lezen dat agenten meestal agent worden omdat ze anders maar het criminele pad op gaan. Beetje vreemd. Ik ken genoeg mensen die bij de politie willen werken of er werken en die hebben dat echt niet gekozen omdat ze anders crimineel worden. Alleen omdat het bekend is dat de dader misschien een agent is wordt er zo'n ophef over gemaakt?

Ik vind dat dat wel degelijk uitmaakt. Een agent heeft in mijn ogen een maatschappelijke functie om de 'mensheid' te beschermen. Dan vind het juist nog erger dat een agent zo'n gruweldaad pleegt..

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:43

Grietzz schreef:
Ben wel benieuwd ondertussen naar de persconferentie, want wat ik niet helemaal kan volgen is dat je jezelf aangeeft als je iemand om het leven brengt? Ik heb dat nog nooit zo duidelijk gehoord..?!

Ik hoop/denk dat de vele landelijke acties om Milly te vinden hem angst inboezemde dat hij vroeg of laat door de mand zal vallen. Maar door deze actie van hem krijgt hij misschien wel minder straf en dat is nu zo krom in Nederland...
Het is verschrikkelijk voor de ouders en familie van Milly om te horen dat ze niet meer leeft ......

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:45

Ik vind dat beroep er niks mee te maken heeft. Wie weet wat er allemaal met die man aan de hand was, of gebeurt is, misschien is hij wel niet helemaal in orde (geworden)...
Maar agent, dokter, brandweerman, bakker of elektricien, ik vind dat echt geen moer uitmaken in zo'n zaak. :n Zéker niet dat hij omdat hij agent is maar dubbel gestraft moet worden oid.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:46

Fredt schreef:
Ik vind dat dat wel degelijk uitmaakt. Een agent heeft in mijn ogen een maatschappelijke functie om de 'mensheid' te beschermen. Dan vind het juist nog erger dat een agent zo'n gruweldaad pleegt..

Mee eens, en welk kind van 12 zou weigeren met een agent mee te gaan? Ik denk dat je een agent toch al gauw vertrouwd.. deste erger is het dat hij zo'n gruweldaad pleegt
Arme Milly. Rust zacht..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:47

het is echt verschrikkelijk.. ook ik heb er een knoop van in mijn maag.. ne het feit dat het in 'mijn' stad is gebeurd maakt dat het toch wel heel dichtbij komt ineens.. (het maakt het natuurlijk niet erger) ik rij geregeld daar langs, en dat zal nu toch anders voelen.. Wat een hel, wat moet dit vreselijk zijn voor de nabestaanden.. Enige wat je nog kunt hopen is dat zij zelf niet teveel pijn heeft geleden.. Wat kan de wereld soms toch een akelige plek zijn.....

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:47

Vreselijk, heb het gisteravond gevolgd op tv en voelde me er helemaal naar door. Wat zinloos zeg, het leven van een 12-jarig meisje afpakken en het leven van haar ouders en familie te verwoesten.

Ik hoop maar dat het 'snel' is gegaan en dat ze zo min mogelijk geleden heeft. Bah! Wat een gekken bestaan er toch :(

Neluhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:49

Jeetje, wat vreselijk. 12 jaar...
Ik wens de nabestaanden ook veel sterkte toe ;)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:49

Afgrijselijk.
Ik wens de nabestaanden veel sterkte.

Fiffill schreef:

Vind ik niet, Een agent heeft een zekere vorm van macht en hoort vertrouwen te schenken.
Laatst bijgewerkt door Aradis op 17-03-10 10:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:53

Tivoli schreef:
Ik denk dat 9 van de tien kinderen was meegegaan als je buurman die agent is aanbelt met een redelijk klinkende smoes.
En niet alleen kinderen...

Ben nog wel enigszins 'blij' dat de man zelf is gaan praten,wie weet hoelang het anders geduurt had ;(

Ja precies, hoorde vanmorgen een man vertellen dat ze 's morgens met hun kinderen erover hadden gehad en dat de moeder zei als er iets is ga je naar de buurman die is bij de politie :(

Er schijnen heel veel tips richting hem gewezen te hebben, misschien dat hij daarom zichzelf heeft aan gegeven? hij heeft daar ook inzage in

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 10:54

Fiffill schreef:
Ik vind dat beroep er niks mee te maken heeft. Wie weet wat er allemaal met die man aan de hand was, of gebeurt is, misschien is hij wel niet helemaal in orde (geworden)...
Maar agent, dokter, brandweerman, bakker of elektricien, ik vind dat echt geen moer uitmaken in zo'n zaak. :n Zéker niet dat hij omdat hij agent is maar dubbel gestraft moet worden oid.

het gaat niet om dubbel gestraft moeten worden.

wie, met welk beroep dan ook, dit soort dingen doet, is ziek.
maarrr.. iemand met een beroep, wat inhoud dat hij een beschermende functie heeft, een vertrouwens functie, iemand waarvan je tegen je kinderen zegt, als er wat is en mama en papa zijn er niet, ga maar naar die buurman ( bij wijze van spreken dan) dat is extra erg, dat maakt het onveilige gevoel nog groter.
Laatst bijgewerkt door baroen op 17-03-10 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt