Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valine schreef:Maar toch even een kleine kanttekening, hoe moet dit wel niet zijn voor de ouders van de dader. Hij leeft nog wel maar heeft dit wel op zijn geweten.Voor hun moet dit toch ook verschrikkelijk zijn.
Grietzz schreef:Ben wel benieuwd ondertussen naar de persconferentie, want wat ik niet helemaal kan volgen is dat je jezelf aangeeft als je iemand om het leven brengt? Ik heb dat nog nooit zo duidelijk gehoord..?!
Marlinda schreef:Sharon89 schreef:jaa maar dan vraag ik me af, zou milly niet gegild hebben, of iets dergelijks..
nja je weet het ook niet..
we horen het wel!
Misschien kende en vertrouwde ze de man. Het is immers haar buurman...
Rock schreef:Ik verwachtte het gisterenavond al, maar het nieuws vanmorgen te lezen deed me toch verdriet
Heel veel sterkte voor de familie van Milly, maar ook voor de familie van de verdachte...
Fiffill schreef:Ik vind het trouwens de grootste onzin dat mensen zo'n ophef maken over het feit dat de dader (misschien! Het is toch nog niet zeker dat hij het gedaan heeft?) een agent is.
So what.
Al was hij slager, bakker, loodgieter, kantoormannetje... wat maakt het nou uit wat voor beroep hij heeft.Het is zo al erg genoeg, vind niet dat beroep er iets mee heeft te maken. Ja, 'politie moet ons beschermen' maar goed, bakkers moeten ons brood bakken, artsen moeten ons leven redden, tsja... Beetje raar om dan onzinverhalen te lezen dat agenten meestal agent worden omdat ze anders maar het criminele pad op gaan. Beetje vreemd. Ik ken genoeg mensen die bij de politie willen werken of er werken en die hebben dat echt niet gekozen omdat ze anders crimineel worden. Alleen omdat het bekend is dat de dader misschien een agent is wordt er zo'n ophef over gemaakt?
Grietzz schreef:Ben wel benieuwd ondertussen naar de persconferentie, want wat ik niet helemaal kan volgen is dat je jezelf aangeeft als je iemand om het leven brengt? Ik heb dat nog nooit zo duidelijk gehoord..?!
Fredt schreef:Ik vind dat dat wel degelijk uitmaakt. Een agent heeft in mijn ogen een maatschappelijke functie om de 'mensheid' te beschermen. Dan vind het juist nog erger dat een agent zo'n gruweldaad pleegt..
Fiffill schreef:Ik vind het trouwens de grootste onzin dat mensen zo'n ophef maken over het feit dat de dader (misschien! Het is toch nog niet zeker dat hij het gedaan heeft?) een agent is.
Tivoli schreef:Ik denk dat 9 van de tien kinderen was meegegaan als je buurman die agent is aanbelt met een redelijk klinkende smoes.
En niet alleen kinderen...
Ben nog wel enigszins 'blij' dat de man zelf is gaan praten,wie weet hoelang het anders geduurt had
Fiffill schreef:Ik vind dat beroep er niks mee te maken heeft. Wie weet wat er allemaal met die man aan de hand was, of gebeurt is, misschien is hij wel niet helemaal in orde (geworden)...
Maar agent, dokter, brandweerman, bakker of elektricien, ik vind dat echt geen moer uitmaken in zo'n zaak.Zéker niet dat hij omdat hij agent is maar dubbel gestraft moet worden oid.