Nu kom ik ten bate van een (imo) normale discussie (wederom) met argumenten en bewijzen en nu heb je daar geen zin in? Ik reageer puur en alleen op jouw opmerking over dat je geen veranderingen in aanpak ziet bij de linkse partijen. Als linkse stemmer mag ik toch laten zien dat dat niet het geval is? Wat is daar mis mee? 
Adil18 schreef:De strekking van de punten komt neer op wat wel al jaren hebben: Een opendeurbeleid. Waarom NOG aantrekkelijker maken naar Nederland te gaan?
Zoals ik schreef: SP is zeer terughoudend als het gaat om bijvoorbeeld arbeidsmigratie. Ook wil SP meer geld voor opvang in eigen regio. En waar staat dat ze een opendeurbeleid voeren? Jammer dat je de links niet even hebt doorgelezen.
Adil18 schreef:Als het ook om andere vlakken gaat, waarom wordt PVV dan in deze discussie alleen betreft het immigratiebeleid besproken?
Ik reageerde hierop:
Adil18 schreef:Ik zie geen sterke veranderingen in de aanbak betreft allochtonenbeleid als het gaat om linke partijen....Daar hebben we het al eens over gehad. Ik denk daarom ook dat de aanpak van vele linkse niet genoeg effect zal hebben.