Ik zie de steek onder water niet zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:Cayenne schreef:Maar Patricia Paay is wel degelijk het oudste model ooit.
Ik zie de steek onder water niet zo![]()
Dat is natuurlijk net het mooie. Je zegt iets dat absoluut de waarheid is, maar iets dat je ook negatief kunt opvatten.
Je had het ook niet kunnen zeggen...
Suzanne F. schreef:Ik wil even wel tussendoor zeggen respect te hebben voor Miska en haar manier van reageren. De meesten kunnen een voorbeeld nemen aan haar rust en respectvol blijven tegen anderen terwijl ze flink aangevallen wordt. (vaak op rotmanieren)
Daar mag ook best bij stilgestaan worden. Een meningsverschil is niet erg en een discussie ook niet. Als men maar niet laag en op de man gaat spelen. (zoals zo mooi in het sinterklaasgedicht stond he)
Ibbel schreef:We kunnen beter niet meer op Miska reageren. Scheelt een hoop frustraties aan beide kanten.
binky schreef:PP in de playboy,ik vind het best maar dat ze in ieder programma verschijnd daar stoor ik me dan weer wel aan,weeeer zij denk ik dan......
_San87_ schreef:Echwel schreef:Ik zou voor zoveel geld ook poseren hoor, geld stinkt nog steeds niet
Ik vind geld anders verre van fris ruikenMaar het gezegde geld maakt niet gelukkig, daar geloof ik ook niet in
piezze schreef:Tjonge, voor ware schoonheid moet je echt niet bij de Playboy wezen want de ware schoonheid zit van binnen. Zowel Paay als Theo hebben weinig innerlijke schoonheid (laten ze niet zien in elk geval) en dat straalt dan toch door naar buiten he. Ik maak me er niet druk om, volgens mij zijn ze allebei aandachtsg**l en het is ze weer gelukt om de aandacht te krijgen.