Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:Mischien ook de autodealers vragen, zij hebben ook disclaimers staan, en hun foto's worden ook gebruikt voor commerciele doeleinden...
Liezel1 schreef:Alane schreef:Mischien ook de autodealers vragen, zij hebben ook disclaimers staan, en hun foto's worden ook gebruikt voor commerciele doeleinden...
Er staan idd allerlei foto's van auto's op die door het beheer ZELF zijn geplaatst, waarvan ik me afvraag of daar toestemming is gevraagd aan de dealer. Ze zullen die foto's nl niet zélf hebben gemaakt.
Marjoow schreef:Liezel1 schreef:
Er staan idd allerlei foto's van auto's op die door het beheer ZELF zijn geplaatst, waarvan ik me afvraag of daar toestemming is gevraagd aan de dealer. Ze zullen die foto's nl niet zélf hebben gemaakt.
Dit gaat me echt een beetje te ver. Gaan jullie dan ook naar Wikipedia? Die heeft vast ook vele fotos waar ze geen toestemming voor hebben...
Marjoow schreef:Liezel1 schreef:
Dit gaat me echt een beetje te ver. Gaan jullie dan ook naar Wikipedia? Die heeft vast ook vele fotos waar ze geen toestemming voor hebben...
Marjoow schreef:Maar wat mijn tip dan zou zijn: Ga dan in onderhandeling met het beheer van HorseTycoon/Horse-Nation/HorseTemptation.
Want wat ik voornamelijk lees hier, is heel cru. HTC doet alles fout omtrent auteursrechten.
Ik zie nergens een berichtje van iemand die daadwerkelijk actie onderneemt en met deze mensen in gesprek gaat.
Dus wat ik zeg, regel een meeting, trommel fotografen op en ga IRL in discussie over dit probleem, want je lost er niets mee op om in dit topic alleen maar slecht te praten over van alles en nog wat.
Liezel1 schreef:Marjoow schreef:
Maar hoe wil je die 13 jarigen dan duidelijk maken dat het eigenlijk helemaal niet mág... Het beheer geeft zelf net zo hard het slechte voorbeeld.... Dit maakt het er voor de gebruikers niet duidelijker op!
Citaat:"Plaatjes van andere websites
Heb je op bijvoorbeeld google of een andere website een plaatje gevonden dat je wilt gebruiken? Klik hier dan op met je rechtermuisknop, en kies Opslaan als.
Het plaatje staat dan op jouw computer. Vervolgens kun je via de uitleg die hierboven staat het plaatje op internet zetten. Gebruik het liefst altijd deze manier, want eigenaren van websites vinden het vaak niet prettig als plaatjes rechtstreeks van hun website ergens anders neer worden gezet. Dat is namelijk nadelig voor de snelheid van hun website, en kost geld.
Wil je toch weten wat de internetlink is van een plaatje? Klik er dan op met je rechtermuisknop, en kies eigenschappen. Je ziet dan een internetadres staan, dit is de directe link naar het plaatje. Je kunt de link kopieren uit het grijze scherm."
Liezel1 schreef:Er staan idd allerlei foto's van auto's op die door het beheer ZELF zijn geplaatst, waarvan ik me afvraag of daar toestemming is gevraagd aan de dealer. Ze zullen die foto's nl niet zélf hebben gemaakt.
Liezel1 schreef:Maar hoe wil je die 13 jarigen dan duidelijk maken dat het eigenlijk helemaal niet mág... Het beheer geeft zelf net zo hard het slechte voorbeeld.... Dit maakt het er voor de gebruikers niet duidelijker op!
Hypofocus schreef:En als het schattige buurmeisje/nichtje/weetikveelwatje met een gestolen auto thuis komt, strijk jij dan wél over je hart?
Schending van auteursrechten is een misdrijf.
Geen kwajongensstreek.
Hilda79 schreef:nikolletje schreef:HT erkent dat er iets niet goed gaat en neemt maatregelen.
Misschien lees ik er dan al zo'n 38 pagina's helemaal overheen hoor maar WELKE maatregelen nemen ze dan nu?
Buiten de melding bij "up loaden".