Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 14:35

Citaat:
Op Twitter zwerven inmiddels screenshots rond met mogelijke adresgegevens van de eigenaar van de Suzuki Swift. Volgens Omrop Fryslan, dat toevallig iemand met een zendertje had rondlopen bij de burgemeester, heeft de bestuurder toegegeven dat het 'opzet is'.

MarvanTom

MarvanTom schreef:
Misschien heeft ie die auto wel gestolen?
Dat weet je toch niet?

Nogmaals!
Het zal je auto zijn zeg!
Of je kentekenplaten?
Het zegt niets momenteel.
Daar hebben we de politie en andere instanties voor. ;)

pubelia

Ik heb ook ff geknipt ;)

Pff 23

laura1986

Op http://www.p2000-meldingen.nl/ staan de gegevens ook hoor. Ik denk dat als je het kentekennummer hebt dat je dan al heel veel uit kunt zoeken als je erin geintresseerd bent.

Lydia_

Zaina schreef:
ik vind het belachelijk dat er persoonsgegevens op geenstijl staan zonder dat het duidelijk is of dit degene is die dit opzettelijk gedaan heeft.
ik vind het ook belachelijk dat mensen zeggen " goh dit vind ik geen type om zoiets te doen" afgaand op zijn uiterlijk (en het enige wat je kunt zien op de foto's is zijn huidskleur en zijn trui!!!)

Nouja! Als het een donker gekleurd iemand zou zijn weet ik ZEKER dat vele mensen hier zouden gaan roepen dat het zeker weten een aanslag zou zijn geweest.

Maargoed, verder maak ik aan dit stukje 'wie de dader is' geen woorden meer vuil.

Zaina

inderdaad Pikeur, dat bedoel ik. Het is niet duidelijk of deze gegevens bij deze man horen

janne

wat een verschrikkelijk ongeluk zeg.
een zon figuur vergalt het voor heel apeldoorn feestende mensen enz.
dan hebben we het nog helemaal niet gehad over de gewonden en overledenen verschrikkelijk gewoon.
ik heb iniedergeval geen zin meer op iets gezelligs te doen

Marjolein

Hoe zal de koningin volgend jaar koninginnedag vieren. Ze kan zowat het volk niet mee ontmoeten op deze manier.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 14:36

Honeybee schreef:
Volgens omroep friesland was één van de organisatoren van dit 'feest' een fries, die een zendertje droeg van omroep friesland. Een Omroep Friesland verslaggever heeft hierdoor kunnen horen (en opnemen) dat burgemeester de Graaf de organisatie achter gesloten deuren vertelde dat de bestuurder aan de politie heeft verteld met opzet het ongeluk te hebben veroorzaakt.

Bron: http://www.omroepfriesland.nl

als dat waar is zullen we het om kwart voor 4 wel horen denk ik...even afwachten nog

vuurneon

Lijkt mij ook zo bizar als die bestuurder een familielid van je is...

Karin

x_Irisje_x schreef:
Het was te verwachten dat mensen het kenteken gingen opzoeken. Was ook duidelijk in beeld. Was ook het eerst dat ik zei tegen ons pap, wedden dat mensen gelijk gaan kijken op wie zijn naam die auto staat......

Opzoeken is nog tot daar aan toe. Publiceren op internet gaat gewoon écht te ver. Maar goed, zo zitten sommige mensen helaas in elkaar.

Chans

Misselijk makend dat geen stijl dit zomaar op internet zet. Ze gaan weer eens veel te ver.

Niniane

Even wat berichten in het Engels van iemand op een Royal forum

--------------------------------------------------------------------------------

No accident indeed, the driver has been arrested and taken to the police station, not to the hospital (so no heart attack!).

-
The Prime Minister is coming back from Warschau right now, where he cancelled his engagement.

-
The NOS showed the route of the driver, over the Jachtlaan. He seems to be driving in a straight line to the royal bus. In the end the car change direction a bit, perhaps by the people he drove over...

---
At palace het Loo the flag is half mast, I am doing the same.

Zaina

Lydia_ schreef:
Zaina schreef:
ik vind het belachelijk dat er persoonsgegevens op geenstijl staan zonder dat het duidelijk is of dit degene is die dit opzettelijk gedaan heeft.
ik vind het ook belachelijk dat mensen zeggen " goh dit vind ik geen type om zoiets te doen" afgaand op zijn uiterlijk (en het enige wat je kunt zien op de foto's is zijn huidskleur en zijn trui!!!)

Nouja! Als het een donker gekleurd iemand zou zijn weet ik ZEKER dat vele mensen hier zouden gaan roepen dat het zeker weten een aanslag zou zijn geweest.

Maargoed, verder maak ik aan dit stukje 'wie de dader is' geen woorden meer vuil.

jij zegt het, ik denk het. je kan aan iemands uiterlijk niet aflezen tot wat voor daden diegene in staat is!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 14:37

Het is GEEN ongeluk

Karin

Niniane schreef:
En volgens berichten in Portugal gaat het hier wel degelijk om een aanslag. Deze man wou de Koninklijke familie wat doen.

In Portugal weten ze meer dan in NL?

PineApple

En als die auto nou gestolen is? Er kan zo veel gebeurd zijn
Om kwart voor 4 zullen er wel dingen bekend worden gemaakt.
Daar wacht ik nog even op.

Theeglas

Ik lees dit allemaal al van blz 1 maar ik moet nu naar mijn werk. Hoelaat is de persconferentie ook al weer? Dan hang ik aan de radio. Het is echt werkelijk verschrikkelijk!

_lautje_

Geen stijl gaat weer echt veel te ver.

Wat betrefd het doorfilmen van RTL. Wat kan een cameraman anders doen. Het filmen van dergelijke beelden kan heel belangrijk zijn.
Zoek maar eens James nachtwey op en kijk wat hij heeft gefotografeerd. Dan denk je ook 'ga helpen', maar zijn foto's zijn wereldberoemd en doen uiteindelijk zoveel in onze bewustwoording.

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 14:38

vreselijk dit echt vreselijk.
wij in makkum zouden ook bijna alles aflope, zat er in de ehbo dus kreeg wel wat mee

PineApple

Karin schreef:
Niniane schreef:
En volgens berichten in Portugal gaat het hier wel degelijk om een aanslag. Deze man wou de Koninklijke familie wat doen.

In Portugal weten ze meer dan in NL?

Lijkt me idd ook een beetje sterk ;)

@theeglas: kwart voor 4

Nikki__

Alleen op teletekst staat dat het om een 25 jarige man gaat. Op de papieren dat het gaat om een 38 (geloof ik) jarige man. Klopt dus al niet.

Karin

Citaat:
No accident indeed, the driver has been arrested and taken to the police station, not to the hospital (so no heart attack!).

Ik houd mijn mond wel, heb er al genoeg worden aan vuilgemaakt. ;)

ukje

Je hebt best kans dat die auto gestolen is ben je mooi klaar mee als eigenaar.

Anoniem

Honeybee, ik had het net ook vernomen via Omrop Fryslân. (verbazingwekkend dat zo'n lokaal omroepje met dit nieuws komt maar dat even terzijde)
Het is en blijft verschrikkelijk!!!