Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 13:29

pmarena schreef:
Deze vond ik ook wel interessant:
Citaat:
Vaker de doodstraf: Trump maakt de opschorting van de federale executies onder het presidentschap van Biden ongedaan. Verder krijgt het ministerie van Justitie de opdracht om de doodstraf te vragen voor zeer ernstige misdrijven waarbij een overheidsbeambte om het leven is gebracht of als de verdachte een persoon is die illegaal in de VS verblijft.

Dus we commuteren de straffen van de J6-mensen die dit hebben gedaan, maar eisen de doodstraf voor een illegaal die wordt aangeklaagd voor een zeer ernstig misdrijf. Check.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 15:33

Afbeelding

Het laat zich raden...nieuw trump resort?

Edit: resort idd, autocorrect :')
Laatst bijgewerkt door mylittlejoy op 21-01-25 15:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 15:39

Resort bedoel je?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 15:43

Ja dat steekt de Trump-clan al langer niet onder stoelen of banken dat ze die locatie zelf wel willen project-ontwikkelen...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 15:48

:roll:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 15:51

-O- wat gaat dat worden ;(

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 16:01

mylittlejoy schreef:
[ Afbeelding ]

Is dit serieus :') ik weet soms echt niet meer wat wel of geen satire is bij deze man.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 16:06

Lynnepinny schreef:
mylittlejoy schreef:
[ Afbeelding ]

Is dit serieus :') ik weet soms echt niet meer wat wel of geen satire is bij deze man.

Als er geen tienduizenden doden waren gevallen, dan kon je het inderdaad satire noemen.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 16:47

mylittlejoy schreef:
[ Afbeelding ]

Het duurt al ongeveer 15 jaar om al het puin te ruimen als vrachtwagens 24/7 af en aan rijden...
Zo snel zal Troempie dus niet met zijn voetjes in het zand zitten :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:02

Zijn schoonzoon en dochter azen daar op. Hebben dit al op meerdere plekken geprobeerd.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:09

BigOne schreef:
Zijn schoonzoon en dochter azen daar op. Hebben dit al op meerdere plekken geprobeerd.

Stel er staat over 15 jaar een resort, en het gehel huidige gaza is verdwenen en de inwoners uitgemoord of gedwongen om te verhuizen, de gehele oorspronkelijke cultuur is er weg. Wil jij er dan verblijven met zo'n geschiedenis? Lekker bakken op het strand en wetende dat er vele duizenden mensen vermoord en verdreven zijn? Ik niet.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:14

germie schreef:
BigOne schreef:

Stel er staat over 15 jaar een resort, en het gehel huidige gaza is verdwenen en de inwoners uitgemoord of gedwongen om te verhuizen, de gehele oorspronkelijke cultuur is er weg. Wil jij er dan verblijven met zo'n geschiedenis? Lekker bakken op het strand en wetende dat er vele duizenden mensen vermoord en verdreven zijn? Ik niet.

Een aantal onderontwikkelde Amerikanen
Vast wel

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:37

germie schreef:
BigOne schreef:

Mensen gaan ook massaal wilde dieren aaien terwijl daar een industrie van misbruik en geweld achter zit. Men bestelt massaal op Shein/Temu/Ali Express, terwijl de industrie daarachter ook zeer twijfelachtig is.

Dus ik denk dat er genoeg mensen naartoe zullen gaan, eigenlijk.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:38

Ik wou net zeggen; genoeg (Amerikaanse) miljonairs/miljardairs die daar niets om geven en het prima vinden om een balletje te slaan op een stuk grond waar duizenden Palestijnse kinderen zijn platgebombardeerd. Helaas; het moreel kompas wijst al een tijdje niet naar het noorden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:43

Ik ben nog nooit in Israƫl geweest maar met deze regering zal ik er ook niet komen. Sowieso is resorts niet mijn ding. Maar ongetwijfeld zullen er mensen genoeg zijn die schijt hebben aan de historie.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 17:44

mylittlejoy schreef:
het moreel kompas wijst al een tijdje niet naar het noorden.

Oefff, mooi verwoord.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:44

Daar geeft dit soort rijke stinkerds echt helemaal niks om helaas....

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:43

Lekker jagen op de big 5 is ook hip onder de rijkies

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:33

Loretta schreef:
Het is gewoon een stukje haat politiek. En degene die hier aan mee doet moet zich serieus af gaan vragen of er ook iets an hen zelf is waardoor jezelf bij de volgende ronde van haat politiek misschien ook aan de beurt bent.

Dat vraag ik me ook vaak af. Of de mensen die nu vinden dat het terecht is (of gewoon 'geen probleem') zich realiseren dat de volgende keer groene ogen verboden kunnen worden. Of het hebben van een voorouder die langer was dan 1m55. Allemaal dingen waar je zelf niets aan kunt doen, maar wel voor veroordeeld of om gediscrimineerd kunt worden.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:42

knollentuin schreef:
germie schreef:

Een aantal onderontwikkelde Amerikanen
Vast wel

Zeker wel, vooral als er een Amerikaans merk op staat en er van de ellende niks meer is te zien behalve een neutraal monument ergens een stukje verderop. Heel veel Amerikanen wonen thuis ook op gestolen grond waar het bloed vanaf druipt.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 20:50

Lieser schreef:
Loretta schreef:
Het is gewoon een stukje haat politiek. En degene die hier aan mee doet moet zich serieus af gaan vragen of er ook iets an hen zelf is waardoor jezelf bij de volgende ronde van haat politiek misschien ook aan de beurt bent.

Dat vraag ik me ook vaak af. Of de mensen die nu vinden dat het terecht is (of gewoon 'geen probleem') zich realiseren dat de volgende keer groene ogen verboden kunnen worden. Of het hebben van een voorouder die langer was dan 1m55. Allemaal dingen waar je zelf niets aan kunt doen, maar wel voor veroordeeld of om gediscrimineerd kunt worden.

Ik begrijp die hele denkwijze niet. Mensen die graag een ander willen onderdrukken, maar wat als ze zelf aan de beurt komen om omderdrukt te worden.

Echt de mensheid is soms gewoon kneitergestoord. En we trappen met open ogen weer in de zelfde val van de jaren 30 van de vorige eeuw.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:12

De dollar is in ieder geval wel gestegen bij mijn wisselkantoor

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:19

Zonet nieuws gezien en Trump heeft en publiek heel veel decreten ondertekend waarna de pennen in het publiek werden gegooid die helemaal uit hun plaat gingen. De orde bewakers hadden hun handen vol om het publiek in toom te houden.
De Gladiator wedstrijden van de Romeinen deden er als het om het spektakel gaat, niet voor onder. :=

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:22

Ik heb echt medelijden met al die oud-presidenten die maar toe moeten kijken hoe zoveel al is vernietigd in een paar uur. Gelukkig hoeft Carter het niet meer mee te maken.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 22:29

pien_2010 schreef:
Zonet nieuws gezien en Trump heeft en publiek heel veel decreten ondertekend waarna de pennen in het publiek werden gegooid die helemaal uit hun plaat gingen. De orde bewakers hadden hun handen vol om het publiek in toom te houden.
De Gladiator wedstrijden van de Romeinen deden er als het om het spektakel gaat, niet voor onder. :=

Het lijkt er ook meer en meer op dat we hier naar de laatste stuiptrekkingen van een wereldmacht zitten te kijken. Maar ik weet niet of we daar blij mee moeten zijn. Want wat komt er hierna?

Trump kan wel roepen dat er een gouden eeuw voor Amerika aan breekt. Maar dat is nog alles behalve zeker. En je noemt de Romeinen. Dat was ook eens het machtigste land op aarde. En er zijn door de gehele geschiedenis vele supermachten gekomen en weer gegaan. In 1 ding heeft Trump gelijk. Amerika is in verval geraakt. Maar of hij het tij kan keren is maar de vraag.