Dat boek is mooi.
2 kanten laten zien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anjali schreef:DuoPenotti schreef:Maar waarom is er nu nooit eens een presentator die eens de feiten direct tegenover zet.
Omdat de media in Nederland vrijwel geheel in een soort "linkse" handen zijn. Die zeggen alleen wat in een vooropgezet plan past. Ook al is het in strijd met de waarheid.

DuoPenotti schreef:Marlinde dat zeiden ze eerder zelf in een filmje hier geplaatst.
Ik heb het niet zelf verzonnen als je er dat van wilt maken.
Zoek lekker zelf tig bladzijdes terug
Ondertussen is die vegetarisch slager verkocht ja.
Maar toen niet en was het weer van de man van zo'n tv troela.

DuoPenotti schreef:Nogmaals dat ze terug zijn gekomen op hun eigen uitspraak paar maanden terug kan ik niet helpen.
Stuur ze een bericht voor opheldering zou ik zeggen
Citaat:28 maart 2026/Harzgbergte/Duitsland
Lynxen zijn gefokt en uitgezet in oa Duitsland. Misschien kan dit het abnormale gedrag van deze Lynx verklaren
---
27 dode schapen in het zuidelijke Harzgebergte: genetische test bevestigt lynx als dader
In slechts enkele weken tijd zijn in het zuidelijke Harzgebergte maar liefst 27 schapen gedood, tot grote verbazing van experts.
Een DNA-analyse heeft nu licht geworpen op de mysterieuze schapensterfte. Hieronder volgt een overzicht van de bevindingen.
Zuid-Harz/MZ. - Ole Anders, die het herintroductieproject van de Euraziatische lynx in de Harzregio leidt, heeft verschillende gevallen van schapensterfte in het zuidelijke Harzgebergte onderzocht die aan lynxen werden toegeschreven: In slechts enkele weken tijd zijn 27 schapen gedood in het zuidelijke Harzgebergte. De getroffen dieren behoorden toe aan hobby-schapenhouders in Wickerode, Breitungen en Roßla.
https://www.mz.de/lokal/sangerhausen/27 ... 1774595358