Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cer schreef:Ik moet dan een login aanmaken zegt ie?
_San87_ schreef:prompter schreef:Bij mij werkt hij wel hoor Cer. Ik krijg 3 partijen bovenaan: CU, D66 en Volt.
Interessante uitkomst, jij was voorheen meer rechts, toch?
juval schreef:nou ja, NSC en SGP staan niet op mijn lijstje, ook niet voor misschien. Dus ja.
En de BBB waar ik op ga stemmen staat vrij laag... zelfs onder de pvdd
Loretta schreef:juval schreef:nou ja, NSC en SGP staan niet op mijn lijstje, ook niet voor misschien. Dus ja.
Dat vind ik in jouw geval wel een hele merkwaardige uitslag. Zeker dat de PVDD bij jouw nog hoger scoort dan BBB. Geeft me niet het gevoel dat het een betrouwbare stemwijzer is.
Loretta schreef:juval schreef:nou ja, NSC en SGP staan niet op mijn lijstje, ook niet voor misschien. Dus ja.
Dat vind ik in jouw geval wel een hele merkwaardige uitslag. Zeker dat de PVDD bij jouw nog hoger scoort dan BBB. Geeft me niet het gevoel dat het een betrouwbare stemwijzer is.
Shadow0 schreef:Roodvos schreef:En energie is in NL al (veel) duurder dan in de omringende landen.
Het zou kunnen,ik heb geen idee van de prijzen tussen bedrijven, maar de grootste en verstorendste ongelijkheid is tussen bedrijven en consumenten.
Shadow0 schreef:Roodvos schreef:Daarbij, geld wat aan de heffing betaald moet worden kan niet worden geïnvesteerd in verduurzaming.
Da's natuurlijk een beetje lood om oud ijzer: het kan buiten het bedrijf juist wel worden geinvesteerd.
Shadow0 schreef:Tegelijkertijd geeft zo' heffing wel een motivatie om uberhaupt iets te doen, dat is ook niet vanzelfsprekend.
Shadow0 schreef:Maar goed, dat zou je kunnen opvangen met strengere vergunningen, gaan we dat nu doen?