Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:En Wilders ging vanochtend weer los op twitter over de Turkse Nederlanders.
BigOne schreef:Maar blijkt dat politie en journalisten in Den Haag juist beschermd werden door Turkse jongeren.
irmaz schreef:Benzz schreef:En Wilders ging vanochtend weer los op twitter over de Turkse Nederlanders.
Waaronder ik dit tegen kwam. Houd in gedachte dat dit getweet wordt door de leider van de partij in Nederland met de meeste stemmen, tevens de enige 2 leden van deze partij.
Ongelooflijk wat een kinderachtig niveau deze persoon op 60 jarige leeftijd weet te bereiken.
[ Afbeelding ]
BigOne schreef:Maar blijkt dat politie en journalisten in Den Haag juist beschermd werden door Turkse jongeren.
ruitje schreef:Bagatelliseren jullie nu rellen? 'Relletjes' ? Ik vind wat Wilders doet niet oke.
Maar kunnen we ook gewoon even benoemen dat het niet normaal is om te rellen.
BigOne schreef:Beste nieuws van de dag inderdaad, linkse groep waarschijnlijk winnaar in Frankrijk, partij van Macron tweede en extremisten derde.
Maar Pien kan daar denk ik veel meer over duiden.
Citaat:1ere estimation Ipsos. A confirmer.
228 RN + LRciotti
151 NFP
(+ 16 DVG non NFP)
124 Ensemble
50 LR + DVD
8 autres
Electra63 schreef:Ik vond deze wel treffend wat betreft de voetbalrellen.
[ [url=m/heEEcR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft de Franse verkiezingen, ik hoop het.
nps schreef:Electra63 schreef:Ik vond deze wel treffend wat betreft de voetbalrellen.
[ [url=m/heEEcR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat betreft de Franse verkiezingen, ik hoop het.
En vergeten we dan die Haagse reljeugd die het iedere oud&nieuw weer leuk vind hun stadje aan gort te slopen? Of de Ajax-Feyenoord supporters die elkaar voor de lol de hersens in slaan? Ohnee, het is alleen erg als "buitenlanders" het doen. En dat is geen racisme hoor. Treffend idd (of, we moeten gewoon concluderen dat Den Haag niet best is. Alle Hagenezen terug naar ... oh wacht...).
Goed nieuws in Frankrijk!, fijn!