Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SusanH schreef:O die vrouw op de Veluwe. Daar schrik ik toch van.
Citaat:Tijnje, Friesland
14-04-2025
08:20
Zichtmelding
Vanochtend een wolf gesignaleerd bij de tynsterbos.
Wolf stak de weg over richting hanebuert bosje
Zekerheid : laag
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Nij beets friesland
14-04-2025
Tijd 8:35.
Zichtmelding
Aan het einde van de Leppedyk gezien.
ging in de richting van de zand afgraving vd wiel.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Elspeet Gelderland
14-04-2025
Tijd 3:35 uur
Zichtmelding
Wolf gezien op de Nachtengaalweg ter hoogte van de schaapskooi.
Liep verder door op de nachtengaalweg richting dorp.
#geenwolf
Citaat:Geeuwenbrug, achter 's Heerenloo. Vanochtend rond 9.30 uur. Doorgekregen van mijn stalhouder, is in land naast paarden.
Skessa_ schreef:Ik mag toch aannemen dat die mensen niet liegen over het zien van een wolf. Jammer dat er geen camera's waren en dat ze niet snel genoeg waren om een foto te maken.
Ik snap wel dat ze geen vergoeding krijgen voor de kippen, maar toch jammer dat bij12 dan niet alsnog dna afneemt voor bewijs/onderzoek.
tienus63 schreef:Cayenne schreef:Apart dat er nog geen verdere informatie bij staat ipv dit alleen zo te roeptoeteren.
Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Reken er maar op dat zij haar bronnen wel heeft, die waagt het echt niet om dit zomaar de wereld in te slingeren.
tienus63 schreef:Cayenne schreef:Apart dat er nog geen verdere informatie bij staat ipv dit alleen zo te roeptoeteren.
Ik ben benieuwd naar het verhaal.
Reken er maar op dat zij haar bronnen wel heeft, die waagt het echt niet om dit zomaar de wereld in te slingeren.
Tieme schreef:https://www.ad.nl/binnenland/hardloopst ... ~ab9d7ca8/
Dit is een update. Met foto van de dader. Staat aardig dicht bij de mensen in de buurt.
MarrieLeen schreef:Waarschijnlijk wordt het net zo'n reactie als op landgoed Den Treek, 'ja te dichtbij gekomen, nest bedreigd, normale reactie van de wolf' blabla.
Word je toch echt niet vrolijk van, joost mag weten wat die wolf allemaal bij zich draagt aan ziektes...
Citaat:Bericht van de hondenschool in Rhenen, aan de rand van industrieterrein Remmerden, grenzend aan de Autoweg, bij de bossen richting Rhenen, Elst en Amerongen, 13-4-25, 18 uur
Wolf stond neus aan neus met honden die binnen de hekken van hondenschool liepen
SusanH schreef:Ze hadden hem toch nog een keer gezien toen hij terug kwam? Dat verschil zie je echt wel hoor, tussen een wolf en een vos. Zeker als je op de Veluwe woont en vaker wild ziet.
sterregoud schreef:Je zal er maar alleen zijn, dan blijft dat beest bijten, raak je ernstig gewond of kan zelfs sterven…
Het is toch volkomen absurd dat de pro lobby groep dit aan het verheerlijken is, een echte toppredator die niet schuw is in onze bossen laten verblijven.
Je kan dus niet meer in je uppie in het bos !
tienus63 schreef:Zichtmelding Rhenen Gld 13-4-25 18 uurCitaat:Bericht van de hondenschool in Rhenen, aan de rand van industrieterrein Remmerden, grenzend aan de Autoweg, bij de bossen richting Rhenen, Elst en Amerongen, 13-4-25, 18 uur
Wolf stond neus aan neus met honden die binnen de hekken van hondenschool liepen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf zoekt leden
https://www.facebook.com/share/p/1ANGu9 ... tid=wwXIfr