Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Schiphol krijgt nog even snel een natuurvergunning.
https://nos.nl/artikel/2491876-schiphol ... verklaring
BaileyMix schreef:Loretta schreef:Schiphol krijgt nog even snel een natuurvergunning.
https://nos.nl/artikel/2491876-schiphol ... verklaring
Van de zotte.
Loretta schreef:Heel simpel gezegd.
We moeten allemaal inleveren zodat de grootste vercuilers: Schiphol, Tata, zandvoort, Shell en dat soort bedrijven. Door kunnen gaan met uitstoten.
Wat dat betreft heeft de VVD ook qua milieu wat mij betreft hun laatste restje geloofwaardigheid verloren.
We moeten allemaal inleveren zodat de grootste vercuilers: Schiphol, Tata, zandvoort, Shell en dat soort bedrijven. Door kunnen gaan met uitstoten.
Wat dat betreft heeft de VVD ook qua milieu wat mij betreft hun laatste restje geloofwaardigheid verloren.
Jessix schreef:@ Loretta daar willen ze dus nu iets voor doen aldus hun verkiezingsprogramma.
IMANDRA schreef:Loretta schreef:Heel simpel gezegd.
De VVD krijgt hier de schuld; maar hebben zij dit in hun eentje geregeld dan? Lijkt me niet…
Janneke2 schreef:Hoe werkt een coalitie...?
Nou, het cda staat slecht in de peilingen (persoonlijk ben ik blij)
het cda wil blijven regeren,
dus knikt het cda braaf naar de vvd:
"Doe maar. 'Rentmeesterschap' ...? - nooit van gehoord."
(Ik heb een hekel aan het cda.)
(En de Tweede Kamerleden van het cda knikken braaf mee, want anders is je carrière in de 'bestuurderspartij' afgelopen.)
(Rentmeesterschap is het cda woord voor goed milieu/klimaatbeleid.)
Janneke2 schreef:Hoe werkt een coalitie...?
(En de Tweede Kamerleden van het cda knikken braaf mee, want anders is je carrière in de 'bestuurderspartij' afgelopen.)
We moeten allemaal inleveren zodat de grootste vervuilers: Schiphol, Tata, zandvoort, Shell en dat soort bedrijven. Door kunnen gaan met uitstoten.
CharleyT schreef:Jessix schreef:@ Loretta daar willen ze dus nu iets voor doen aldus hun verkiezingsprogramma.
En bovendien: het is beleid van de coalitie, niet van de VVD alleen. Blijkbaar zien sommigen hier de VVD
als enige partij die van alles fout deed, terwijl de Tweede Kamer alles maar ok vond?? Inclusief de coalitie partijen?
Dan snap je niet hoe de democratie werkt.
Nielojram schreef:Loretta schreef:Heel simpel gezegd.
We moeten allemaal inleveren zodat de grootste vervuilers: Schiphol, Tata, zandvoort, Shell en dat soort bedrijven. Door kunnen gaan met uitstoten.
Als we dit soort bedrijven dit jaar nog vragen om op te doeken, hoe groot denk je dat de armoede dan wordt?
Citaat:Maar de ondoordachte gedachte over deze bedrijven hebben 'we' allemaal politiek op gestemd.
Citaat:Nu staat het water aan onze lippen, en dan zij zijn de grote boosdoeners?
Loretta schreef:Janneke2 schreef:Hoe werkt een coalitie...?
En de volgende ja knik partij staat al in de startblokken.
Wilders wil graag nog een keer in het pluche voordat die met pensioen gaat.
De PVV heeft nooit anders gedaan dan met de VVD mee stemmen.
Het CDA heeft zichzelf de afgelopen jaren ter gronde gericht.
Citaat:Nieuw Sociaal Contract (NSC), de nieuwe partij van Pieter Omtzigt, gaat in heel Nederland meedoen met de Tweede Kamerverkiezingen. Dat heeft Omtzigt gezegd bij de presentatie van zijn kandidatenlijst. Er staan 44 mensen op.
Jessix schreef:https://nos.nl/artikel/2491936-nsc-van- ... t-op-lijstCitaat:Nieuw Sociaal Contract (NSC), de nieuwe partij van Pieter Omtzigt, gaat in heel Nederland meedoen met de Tweede Kamerverkiezingen. Dat heeft Omtzigt gezegd bij de presentatie van zijn kandidatenlijst. Er staan 44 mensen op.