Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik hoop (en denk) uiteraard absoluut niet dat het zover komt, maar het zou wel interessant om te zien wat Ukraïne zou gaan doen als de USA hen niet meer met wapens (en intel?) zou ondersteunen.
Ik denk dat ze nog eigenzinnig genoeg zouden zijn om dan ook niet zomaar te gaan liggen voor Putin.
En ik hoop dat de EU dan gezamenlijk een hele dikke vuist zal vormen. Ik wil uiteraard niet een oorlog ingesleept worden zo vanuit mijn comfortabele positie ver weg van het front.... maar ik denk ook dat we er anders in de toekomst enorme spijt van krijgen als het niet gewoon nu direct bij Ukraïne stopt....
Iris82 schreef:Hoe wil ie het Panama kanaal overnemen????
Daar heeft ie toch helemaal geen recht op?
Babootje schreef:Ik denk dat het zo'n vaart niet loopt. De adviseurs van Biden zijn voor het grootste deel ook Trumps adviseurs. Aan de zgn "deepstate" is niet veel veranderd. Verder zijn er ook nog een aantal "veiligheidsventielen" in US Congress en ook niet alle republikeinen staan 100% achter Trump. Dus in hoeverre hij een vrije arm heeft is nog maar de vraag. En als Putler het onderste uit de kan wil, kan Trump ook zomaar nog eens volledig de andere kant opslaan. Maar het is zeker spannend allemaal.
nikkel schreef:Of dat niet kan, moet nog worden bezien.
pmarena schreef:Ik hoop (en denk) uiteraard absoluut niet dat het zover komt,
Babootje schreef:Ik denk dat het zo'n vaart niet loopt
pmarena schreef:Ik maak me meer (wereldwijd) zorgen om Musk, als in Starlink.Ik hoop (en denk) uiteraard absoluut niet dat het zover komt, maar het zou wel interessant om te zien wat Ukraïne zou gaan doen als de USA hen niet meer met wapens (en intel?) zou ondersteunen.
Ik denk dat ze nog eigenzinnig genoeg zouden zijn om dan ook niet zomaar te gaan liggen voor Putin.
En ik hoop dat de EU dan gezamenlijk een hele dikke vuist zal vormen. Ik wil uiteraard niet een oorlog ingesleept worden zo vanuit mijn comfortabele positie ver weg van het front.... maar ik denk ook dat we er anders in de toekomst enorme spijt van krijgen als het niet gewoon nu direct bij Ukraïne stopt....
Mars schreef:Mijn hoop is dat het op enig moment klapt tussen alle ego's van de miljardairs die Trump om zich heen heeft verzameld. Kan niet anders of ze gaan bonje krijgen over het een of ander.