prompter schreef:De PVV stemmers die ik ken, volgen Europa helemaal niet. Die houden zich bezig met hun eigen dagelijkse problemen.
En aan wat voor problemen moet ik dan denken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:Zijn dit dan punten die er eerder niet waren? Volgens mij zijn de meeste al ingevoerd?
Heb je ook het geld erbij wat er voor de diverse punten is uitgetrokken?
Benzz schreef:Waarom ga je ervan uit dat het akkoord afgeserveerd wordt omdat mensen het niet gelezen hebben. Ik heb het meerdere malen gelezen. Alleen waarschijnlijk wel met een andere bril op dan jij.
ruitje schreef:irmaz schreef:Zijn dit dan punten die er eerder niet waren? Volgens mij zijn de meeste al ingevoerd?
Heb je ook het geld erbij wat er voor de diverse punten is uitgetrokken?
Oh sorry, ik wist niet dat ik een heel boekwerk moest aanleveren? Dat deed jij natuurlijk ook toen je 2 zinnen uit een akkoord van 26 pagina's haalde![]()
Citaat:Er wordt daadkrachtig opgetreden tegen degenen die zich schuldig maken aan discriminatie, racisme, antisemitisme en moslimhaat, zowel op straat als online
prompter schreef:Ik vind de meeste dingen uit het akkoord overkomen als "we gaan ons best doen, maar concrete doelen zijn er niet, we denken er over na". Erg vrijblijvend. Niet erg SMART geformuleerd, zeg maar.
Citaat:Bedreigingen tegen politieke ambtsdragers door of vanuit andere landen die niet meewerken aan
opsporing, vervolging of berechting hiervan, worden niet geaccepteerd en hierop wordt geacteerd.
Loretta schreef:PVV sluit zich in Europa bij de nieuwe extreemrechtse fractie van Orban aan. Orban zelf was gisteren op bezoek bij zijn grote vriend Poetin.
https://www.bnr.nl/nieuws/nieuws-politi ... -parlement
Zeer zorgelijke ontwikkeling. Als je daar dan ook nog de laatste tweede kamer peilingen van 25 Juni bij op telt.
https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometer
NSC en VVD staan nu met de rug tegen de muur, en Wilders kan doen wat hij wil.
karuna schreef:En vleesloos is vaak soja eten en dat is meest ook niet de meest impactloze teelt.
Ik kwam vandaag een franse verkiezingsposter tegen die een beetje bewerkt was zeg maar. De front national mensen waren voorzien van een hitler snorretje en een van de termen was vervangen door een minder fraaie term.
irmaz schreef:
irmaz schreef:Dit is trouwens ook een leuke,Citaat:Bedreigingen tegen politieke ambtsdragers door of vanuit andere landen die niet meewerken aan
opsporing, vervolging of berechting hiervan, worden niet geaccepteerd en hierop wordt geacteerd.
ik vroeg me af wat daar mee bedoeld werd maar ergens in het debat van afgelopen dagen werd dat duidelijk. Dit is een privé-dingetje voor Wilders. Er loopt in Nederland een aanklacht tegen 2 Pakistanen die een Fatwah tegen Wilders hebben uitgesproken. Er is een verzoek aan Pakistan gedaan om de personen uit te leveren maar Pakistan schijnt er gewoon niet op te reageren.
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat "we" gaan doen, we accepteren dat dus met dit akkoord niet meer en er moet op worden geacteerd. Dus.... euh, gaan we Pakistan binnenvallen als ze niet reageren?