pien_2010 schreef:Of wel. Want ik denk dat het bestuur af wilde van een lijsttrekker die vindt dat de PVDD van actiepartij een meeregeren de partij gaat worden en dus ook compromissen moet gaan doen.
Die hebben gezien hoe gemakkelijk het in Nederland gaat. Je beschadigt mensen, die treden terug en als iedereen je bijna vergeten is komt er een uitslag.
Esther doet het andersom. Zo correct en terecht.
Dus het oude bestuur moet met de billen bloot. Dan wordt of Esthers naam gezuiverd (dat denk ik) of ze moet definitief terug treden. Bij een jan ze verder en dan zal haar advocaat wel een aanklacht indienen, verwacht ik, wegens poging tot smaad tegen het oude bestuur. Maar de partij is dan verder vrij om door te gaan.
Het zou mij er totaal niet van weerhouden om op haar te stemmen. Integendeel zelfs, ik vind het zo'n goede zet, dat ik bijna op haar zou stemmen. Ik verwacht nl dat het nu heel snel helder wordt en niet blijft dooretteren. Lastig voor nu, beter voor de toekomst van de partij.
Nadeel is dat de verkiezingen over minder dan twee maanden al zijn, met de nodige deadlines (vaststellen kandidatenlijsten e.d.) er nog voor. Dat is erg kort dag.