Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:BigOne schreef:Don jr is enkele uren op Groenland geweest, toespraakje in een kroeg gehouden voor 20 Trump fans ! En weer snel terug naar huis.
Volgens Deense bronnen was het zelfs nog gekker: hij is even in een eettentje geweest.
Zijn team zou aan de overkant van de straat wat mensen / daklozen geronseld hebben en gratis lunch aangeboden als ze dan die rode petjes op zouden zetten en zouden doen alsof ze MAGA fans waren
8nnemiek schreef:Ik zit ook sinds een maandje op Bluesky, en ik vind het erg verfrissend![]()
Dat het vooral op Amerika is gericht merk ik eigenlijk niet. Ik ben meteen wat Nederlandse accounts gaan volgen (NOS, nu.nl, Maarten Hopman, Reuters, Datagraver, wat politici en cabaretiers.. ) en ik krijg veel interessante berichten te zien, en vooral normale commentaren. Rapporteren en blokkeren is er ook super makkelijk.
Babootje schreef:pmarena schreef:
Volgens Deense bronnen was het zelfs nog gekker: hij is even in een eettentje geweest.
Zijn team zou aan de overkant van de straat wat mensen / daklozen geronseld hebben en gratis lunch aangeboden als ze dan die rode petjes op zouden zetten en zouden doen alsof ze MAGA fans waren
De Poetin doctrine. Als ik nu maar laat zien dat de groenlanders graag bij de VS willen horen geeft mij dat het recht om Groenland in te lijven...
Veronica2 schreef:Maar, al die Groenlanders en Canadezen die bij Amerika willen horen, kunnen er ook gewoon heen verhuizen. Toch?
mylittlejoy schreef:Veronica2 schreef:Maar, al die Groenlanders en Canadezen die bij Amerika willen horen, kunnen er ook gewoon heen verhuizen. Toch?
Nee, want dan worden het immigranten. Die willen ze niet.![]()
Als je Jesse Watters van Fox moet geloven wil overigens de hele wereld niets liever dan Amerikaans staatsburgerschap. Dus hij voelde zich 'persoonlijk beledigd' door de reactie van Canadezen die aangeven niet geïnteresseerd te zijn.
nps schreef:Nee, maar ik heb er eerder goede verhalen over gevolgd. Zelf nooit zo'n Twitteraar geweest.
BigOne schreef:Volgers van trump zijn woest, velen hebben tickets gekocht, hotels geboekt om bij de inauguratie te zijn. Het wordt aardig koud dus trump heeft het naar binnen verplaatst. Kunnen er dus maar een fractie in.
Veronica2 schreef:nps schreef:Nee, maar ik heb er eerder goede verhalen over gevolgd. Zelf nooit zo'n Twitteraar geweest.
Twitter/X was het voor mij ook nooit zo.
Voor wie meer een alternatief zoekt voor Meta (Facebook/Instagram) zit er een nieuwe app aan te komen, meer informatie vind je hier: https://techcrunch.com/2025/01/15/blues ... um=bluesky
en, Bluesky gebruikers kunnen het hier volgen: https://bsky.app/profile/did:plc:24kqkp ... gu3qg57vvl