Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Veronica2 schreef:En dat de VS helemaal geen ingang hebben om een geldig referendum te organiseren in Groenland, dus tot zover deze (en zoveelste) bizarre theorie.
Nee, maar daar hebben ze zelf wel de mogelijkheid toe in Groenland, dus als de bevolking zelf dat zou willen (omdat ze dan een zak geld krijgen), zou dat wellicht theoretisch gezien kunnen.
Het wordt in dit artikel (ik ken de site verder niet) uitgelegd:
https://www.welingelichtekringen.nl/pol ... -te-zeggen
Sintara schreef:BigOne schreef:Don jr is enkele uren op Groenland geweest, toespraakje in een kroeg gehouden voor 20 Trump fans ! En weer snel terug naar huis.
Heb je een bron toevallig? Mijn Deense familie en collegas vinden dat wel leuk.
Overigens zijn die waardevolle grondstoffen niet te ontginnen op dit moment. Sterker nog, op verschillende plekken in Groenland staan voor een waarde van vele miljarden dollars aan apparatuur van gefaalde projecten van onder andere Chineze bedrijven
nps schreef:Ik doe met je mee pien. Ik voel me heel oud, maar het ongelofelijke onfatsoen wat de norm lijkt te zijn. De bullies, de pesters, de vrouwonvriendelijken komen aan de macht, het hele debat wordt steeds extremer, haat, discriminatie en uitsluiting zijn weer veel meer oké, de democratische basiswaarden staan onder druk, en de EU maakt zich op voor een potje spierballen met Amerika. Het is echt om ontzettend, diep verdrietig van te worden.
Ik hoop dat het weer beter wordt. Maar her wordt eerst vast heel veel slechter en extremer.
8nnemiek schreef:En ik probeer al járen reacties als LHBTI-mensen ‘ziek’ noemen te rapporteren, en daar wordt nooit iets mee gedaan.. “de reactie is niet verwijderd”Dus of er echt zo veel verandert.. ik betwijfel het. Facebook was altijd al poedersuiker.
VuurVleugels schreef:Laten we hopen dat Bill Gates nog wat fatsoen in z'n donder houdt.
BigOne schreef:Don jr is enkele uren op Groenland geweest, toespraakje in een kroeg gehouden voor 20 Trump fans ! En weer snel terug naar huis.